تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 4 May , 2024
0

لورس :اطلاعیه مهم؛ به‌زودی ۹ رمزارز از ارزینجا حذف خواهند شد

  • کد خبر : 2607030
  • ۱۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۶:۵۲
لورس :اطلاعیه مهم؛ به‌زودی ۹ رمزارز از ارزینجا حذف خواهند شد
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

به‌زودی ۹ رمزارز از ارزینجا حذف خواهند شد به اطلاع کاربران گرامی می‌رسانیم که در راستای سیاست‌های ارزینجا مبنی بر حفظ بالاترین کیفیت در خدمات ارائه شده، از تاریخ نوزدهم مرداد ساعت ۱۱:۳۰ به‌وقت‌تهران، رمزارزهای زیر دیگر توسط ار‌زینجا پشتیبانی نخواهند شد:
TrueChain (TRUE) APIX (APIX) Ludena Protocol (LDN) Loon Network (LOON) WING (WING) TAI (TAI) Echoin (EC) RioFuel (RFUEL) Kcash (KCASH) خواهشمندیم موجودی خود از رمزارزهای فوق را به رمزارزهای دیگر تبدیل نموده و یا تا قبل از تاریخ ذکر شده برای برداشت این رمزارزها اقدام کنید. در صورت بروز هرگونه مشکل یا سؤال، لطفاً با تیم پشتیبانی ما در تماس باشید. ما در ارزینجا همیشه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستیم و همواره سعی می‌کنیم تا بهترین تجربه معاملاتی را برای شما فراهم نماییم.
۵/۵ – (۴ امتیاز) منبع مقاله : مشاهده سلب مسئولیت : مسئولیت سرمایه‌گذاری در هر پروژه تماما بر عهده سرمایه‌گذاران آن است، محتوا ی این صفحه به معنای پیشنهاد سرمایه‌گذاری یا تایید پروژه موردنظر از سمت سایت ارزینجا نمی باشد
کلمات کلیدی : دی لیست رمزارز د..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

به‌زودی ۹ رمزارز از ارزینجا حذف خواهند شد

به اطلاع کاربران گرامی می‌رسانیم که در راستای سیاست‌های ارزینجا مبنی بر حفظ بالاترین کیفیت در خدمات ارائه شده، از تاریخ نوزدهم مرداد ساعت ۱۱:۳۰ به‌وقت‌تهران، رمزارزهای زیر دیگر توسط ار‌زینجا پشتیبانی نخواهند شد:

  1. TrueChain (TRUE)
  2. APIX (APIX)
  3. Ludena Protocol (LDN)
  4. Loon Network (LOON)
  5. WING (WING)
  6. TAI (TAI)
  7. Echoin (EC)
  8. RioFuel (RFUEL)
  9. Kcash (KCASH)

خواهشمندیم موجودی خود از رمزارزهای فوق را به رمزارزهای دیگر تبدیل نموده و یا تا قبل از تاریخ ذکر شده برای برداشت این رمزارزها اقدام کنید. در صورت بروز هرگونه مشکل یا سؤال، لطفاً با تیم پشتیبانی ما در تماس باشید. ما در ارزینجا همیشه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستیم و همواره سعی می‌کنیم تا بهترین تجربه معاملاتی را برای شما فراهم نماییم.

۵/۵ – (۴ امتیاز) منبع مقاله : مشاهده سلب مسئولیت :

مسئولیت سرمایه‌گذاری در هر پروژه تماما بر عهده سرمایه‌گذاران آن است، محتوا ی این صفحه به معنای پیشنهاد سرمایه‌گذاری یا تایید پروژه موردنظر از سمت سایت ارزینجا نمی باشد

بخوانید  هکی که ۷۰میلیون دلار می‌ارزد!

کلمات کلیدی : دی لیست رمزارز دی لیست صرافی

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2607030

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها