تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024
0

لورس :افزایش درآمد استخراج بیت کوین در اکتبر و کسب جایگاه دومین درآمد ماهانه سال ۲۰۲۳📯

  • کد خبر : 2628436
  • ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۸
لورس :افزایش درآمد استخراج بیت کوین در اکتبر و کسب  جایگاه دومین درآمد ماهانه سال ۲۰۲۳📯
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

افزایش درآمد استخراج بیت کوین در اکتبر و کسب جایگاه دومین درآمد ماهانه سال ۲۰۲۳ به گزارش زوم ارز، در ماه اکتبر، درآمد حاصل از استخراج بیت کوین رشد قابل توجهی داشت و به مقدار ۱۳۱.۴۵ میلیون دلار نسبت به ماه سپتامبر افزایش یافت. این افزایش به دلیل افزایش قیمت بیت کوین در ماه گذشته اتفاق افتاد، با این حال درآمد حاصل از کارمزد نیز کاهشی جزئی داشت که به میزان ۵.۴۴ میلیون دلار نسبت به ماه قبل انجامید. در ماه اکتبر، درآمد ماهانه حاصل از پاداش‌های بلوک BTC نیز به عنوان نایب قهرمان سال درخشان بود.
تا تاریخ ارائه این گزارش، کلیه ۴۳ استخر استخراج مجزا، قدرت هش SHA256 را به سوی بلاکچین بیت کوین هدایت می‌کنند و در مجموع حدود ۴۶۳ اگزاهش در ثانیه (EH/s) ارائه می‌دهند.
در ماه گذشته، Foundry USA با کسب ۲۸ درصد از جوایز بلوک، رتبه اول در این رقابت را کسب کرد، در حالی که Antpool حدود ۲۷ درصد از جوایز بلوک را در ماه اکتبر به خود اختصاص داد. از سوی دیگر، هیچکدام از گروه‌های F2pool و Viabtc حدود ۱۱% از جوایز را به خود اختصاص دادند و Binance Pool با کسب ۷.۲۳% از کل جوایز بلوک در ماه، تکمیل کننده این گروه‌ها..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

افزایش درآمد استخراج بیت کوین در اکتبر و کسب جایگاه دومین درآمد ماهانه سال ۲۰۲۳📯

به گزارش زوم ارز، در ماه اکتبر، درآمد حاصل از استخراج بیت کوین رشد قابل توجهی داشت و به مقدار ۱۳۱.۴۵ میلیون دلار نسبت به ماه سپتامبر افزایش یافت. این افزایش به دلیل افزایش قیمت بیت کوین در ماه گذشته اتفاق افتاد، با این حال درآمد حاصل از کارمزد نیز کاهشی جزئی داشت که به میزان ۵.۴۴ میلیون دلار نسبت به ماه قبل انجامید. در ماه اکتبر، درآمد ماهانه حاصل از پاداش‌های بلوک BTC نیز به عنوان نایب قهرمان سال درخشان بود.

تا تاریخ ارائه این گزارش، کلیه ۴۳ استخر استخراج مجزا، قدرت هش SHA256 را به سوی بلاکچین بیت کوین هدایت می‌کنند و در مجموع حدود ۴۶۳ اگزاهش در ثانیه (EH/s) ارائه می‌دهند.

در ماه گذشته، Foundry USA با کسب ۲۸ درصد از جوایز بلوک، رتبه اول در این رقابت را کسب کرد، در حالی که Antpool حدود ۲۷ درصد از جوایز بلوک را در ماه اکتبر به خود اختصاص داد. از سوی دیگر، هیچکدام از گروه‌های F2pool و Viabtc حدود ۱۱% از جوایز را به خود اختصاص دادند و Binance Pool با کسب ۷.۲۳% از کل جوایز بلوک در ماه، تکمیل کننده این گروه‌ها بود.

درآمد استخراج بیت کوین در اکتبر افزایش یافت و دومین درآمد ماهانه سال 2023 را به خود اختصاص داد.

ماه اکتبر فقط برای معدنچیان سود بادآورده ای به همراه نداشت. همچنین سه افزایش متوالی دشواری شبکه را نشان داد که با آخرین افزایش ۲.۳۵ درصدی به سطح دشواری ۶۲.۴۶ تریلیون رکورد به اوج رسید.

درآمد استخراج بیت کوین در اکتبر افزایش یافت و دومین درآمد ماهانه سال 2023 را به خود اختصاص داد.

این عدد نمایانگر بزرگ‌ترین چالشی است که استخراج‌کنندگان بیت‌کوین تاکنون در طول تاریخ شبکه با آن روبرو شده‌اند. در میان افزایش قیمت، ماینرهای بیت‌کوین در ماه اکتبر افزایش درآمدی به ارزش ۱۳۱.۴۵ میلیون دلار را تجربه کردند، که این مبلغ نسبت به درآمد ۷۵۳.۶ میلیون دلاری ماه سپتامبر افزایش یافت.

درآمد ماه اکتبر برای استخراج‌کنندگان بیت‌کوین نه تنها از ماه آگوست که درآمد ۸۰۷.۰۱ میلیون دلاری را به ثمر می‌رساند، بلکه همچنین شاهد تغییرات جزئی در هزینه‌ها بودیم. اگرچه هزینه‌ها در ماه اکتبر نسبت به ماه اوت افزایش یافت و از ۱۷.۲ میلیون دلار در ماه اوت بیشتر بودند، اما به اوج ماه سپتامبر نرسیدند و ۵.۴۴ میلیون دلار کاهش یافتند.

در ماه سپتامبر، ماینرها ۲۶.۴ میلیون دلار کارمزد جمع‌آوری کردند، اما این مبلغ در ماه اکتبر به ۲۰.۹۶ میلیون دلار کاهش یافت. یکی از عوامل ممکن برای این کاهش هزینه می‌تواند کاهش تعداد کتیبه‌های ترتیبی باشد، اگرچه اخیراً این فعالیت افزایش یافته است.

در جامعه کریپتو، ماه اکتبر به نام “Uptober” شناخته می‌شود و به‌طور مناسب دومین بالاترین درآمد ماهانه را برای ماینرها در سال ۲۰۲۳ به همراه دارد، که تنها پس از درآمد ۹۱۹.۲۲ میلیون دلاری ماه پیشین قرار دارد.

منبع: news.bitcoin.com

مقاله اصلی

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2628436

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها