تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
0

لورس :افزایش سرمایه ورودی به بازار؛ آیا سرمایه‌گذاران سازمانی می‌توانند بازار کریپتو را نجات دهند؟

  • کد خبر : 2622633
  • ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۰
لورس :افزایش سرمایه ورودی به بازار؛ آیا سرمایه‌گذاران سازمانی می‌توانند بازار کریپتو را نجات دهند؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۲ دقیقهبه گزارش شرکت CoinShares، هفته گذشته، بازار ارزهای دیجیتال شاهد افزایش قابل توجه سرمایه ورودی‌ خود بود که مجموع این ورودی‌ها به ۷۸ میلیون دلار رسید. افزایش سرمایه ورودی به بازار رمزارزها نسبت به هفته قبل که تنها ۲۱ میلیون دلار بود، افزایش ۳.۷ برابری را نشان می‌دهد. این افزایش بیشترین مقدار در ماه جولای بود و در مدت هفت روز متوالی از ۳۰ سپتامبر تا ۶ اکتبر رخ داد. این ورودی‌ها به سرمایه‌گذاری در دارایی‌های دیجیتال اختصاص پیدا کردند و حجم معاملات برای صندوق‌های کالایی قابل معامله در بورس (ETP) نیز ۳۷ درصد افزایش یافت و به ۱.۱۳ میلیارد دلار رسید.
راه‌اندازی صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) آتی اتریوم تأثیر قابل ملاحظه‌ای بر روند قیمتی اتریوم در طی هفته گذشته نداشت. این افزایش در جریان ورودی به بازار ارزهای دیجیتال ممکن است به ارسال درخواست‌های مربوط به راه‌اندازی ETF اسپات بیت‌کوین در طول سال مرتبط باشد، به خصوص ارسال درخواست راه‌اندازی ETF بیت‌کوین توسط شرکت بلک‌راک در تاریخ ۲۶ ژوئن. این اقدام باعث افزایش جریان ورودی به بازار ارزهای دیجیتال به میزان ۱۹۹ میلیون دلار ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

به گزارش شرکت CoinShares، هفته گذشته، بازار ارزهای دیجیتال شاهد افزایش قابل توجه سرمایه ورودی‌ خود بود که مجموع این ورودی‌ها به ۷۸ میلیون دلار رسید. افزایش سرمایه ورودی به بازار رمزارزها نسبت به هفته قبل که تنها ۲۱ میلیون دلار بود، افزایش ۳.۷ برابری را نشان می‌دهد. این افزایش بیشترین مقدار در ماه جولای بود و در مدت هفت روز متوالی از ۳۰ سپتامبر تا ۶ اکتبر رخ داد. این ورودی‌ها به سرمایه‌گذاری در دارایی‌های دیجیتال اختصاص پیدا کردند و حجم معاملات برای صندوق‌های کالایی قابل معامله در بورس (ETP) نیز ۳۷ درصد افزایش یافت و به ۱.۱۳ میلیارد دلار رسید.
راه‌اندازی صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) آتی اتریوم تأثیر قابل ملاحظه‌ای بر روند قیمتی اتریوم در طی هفته گذشته نداشت. این افزایش در جریان ورودی به بازار ارزهای دیجیتال ممکن است به ارسال درخواست‌های مربوط به راه‌اندازی ETF اسپات بیت‌کوین در طول سال مرتبط باشد، به خصوص ارسال درخواست راه‌اندازی ETF بیت‌کوین توسط شرکت بلک‌راک در تاریخ ۲۶ ژوئن. این اقدام باعث افزایش جریان ورودی به بازار ارزهای دیجیتال به میزان ۱۹۹ میلیون دلار در مدت هفت روز شد.

در این میان، سولانا (SOL) شاهد افزایش سریعی در جذب ورودی‌ها بود، به طوری که بالاترین مقدار ورودی‌ها را از مارس ۲۰۲۲ با ورودی هفتگی به میزان ۲۴ میلیون دلار تجربه کرد. این افزایش ورودی‌ها باعث تثبیت موقعیت سولانا به عنوان یک آلت کوین محبوب شده است.
با این حال، در جامعه کریپتو اطلاعات غیررسمی و شایعاتی در مورد سولانا وجود دارد، زیرا صرافی منحل شده FTX که دارای ۱.۲ میلیارد دلار ارز SOL است، مجوز فروش دارایی‌های خود را دریافت کرده است.
گزارش‌ شرکت CoinShares نشان می‌دهد که برای اولین بار در شش هفته گذشته، جریان ورودی‌ به بازار ارزهای دیجیتال به ۲۱ میلیون دلار رسید.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته افزایش سرمایه ورودی به بازار؛ آیا سرمایه‌گذاران سازمانی می‌توانند بازار کریپتو را نجات دهند؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2622633

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها