تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
0

لورس :افزایش عجیب خرید SSV در بحبوحه بحران اسرائیل و فلسطین! تریدرها توجه کنند!

  • کد خبر : 2623558
  • ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۳
لورس :افزایش عجیب خرید SSV در بحبوحه بحران اسرائیل و فلسطین! تریدرها توجه کنند!
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

صفحه اصلی » آخرین اخبار ارز دیجیتال » افزایش عجیب خرید SSV در بحبوحه بحران اسرائیل و فلسطین! تریدرها توجه کنند! افزایش عجیب خرید SSV در بحبوحه بحران اسرائیل و فلسطین! تریدرها توجه کنند! ۱۹ مهر ۱۴۰۲ ۱۹ مهر ۱۴۰۲ درگیری اسرائیل و فلسطین بر بازار کریپتو تأثیر گذاشته است، به طوری که دو کیف پول کل دارایی SSV خود را پس از تهیه پیش نویس بنیانگذار شبکه، آلون موروک، فروختند. SSV توکن اصلی ssv.network است. SSV در طول هفته ۱۰.۸۸ درصد سقوط کرده است، اما تقاضای معامله گرانی که به دنبال کسب درآمد هستند، برای این ارز دیجیتال همچنان در حال افزایش است. این نشان می دهد برخی معامله گران از بازار نزولی برای ورود با قیمت های پایین تر استفاده می کنند. این وضعیت بحث هایی را در رسانه های اجتماعی برانگیخته است و بسیاری از اعضای جامعه ارزهای دیجیتال برای موروک آرزوی موفقیت کرده اند.
درباره ی ترید بیشتر بخوانید
شبکه اجتماعی فرند تک (Friend.tech) 300000 کاربر ویژه دارد! توجه ویژه معامله گران کوتاه مدت به رالی ۸۴ درصدی شیبا اینو بهترین پلتفرم های کپی تریدینگ کدامند؟ | معرفی ۱۳ پلتفرم کپی تریدینگ منبع:کوین ادیشن..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

صفحه اصلی » آخرین اخبار ارز دیجیتال » افزایش عجیب خرید SSV در بحبوحه بحران اسرائیل و فلسطین! تریدرها توجه کنند! افزایش عجیب خرید SSV در بحبوحه بحران اسرائیل و فلسطین! تریدرها توجه کنند! ۱۹ مهر ۱۴۰۲

  • ۱۹ مهر ۱۴۰۲

درگیری اسرائیل و فلسطین بر بازار کریپتو تأثیر گذاشته است، به طوری که دو کیف پول کل دارایی SSV خود را پس از تهیه پیش نویس بنیانگذار شبکه، آلون موروک، فروختند. SSV توکن اصلی ssv.network است. SSV در طول هفته ۱۰.۸۸ درصد سقوط کرده است، اما تقاضای معامله گرانی که به دنبال کسب درآمد هستند، برای این ارز دیجیتال همچنان در حال افزایش است. این نشان می دهد برخی معامله گران از بازار نزولی برای ورود با قیمت های پایین تر استفاده می کنند. این وضعیت بحث هایی را در رسانه های اجتماعی برانگیخته است و بسیاری از اعضای جامعه ارزهای دیجیتال برای موروک آرزوی موفقیت کرده اند.

درباره ی ترید بیشتر بخوانید

  • شبکه اجتماعی فرند تک (Friend.tech) 300000 کاربر ویژه دارد!
  • توجه ویژه معامله گران کوتاه مدت به رالی ۸۴ درصدی شیبا اینو
  • بهترین پلتفرم های کپی تریدینگ کدامند؟ | معرفی ۱۳ پلتفرم کپی تریدینگ

افزایش عجیب خرید SSV در بحبوحه بحران اسرائیل و فلسطین! تریدرها توجه کنند! منبع:کوین ادیشن اشتراک گذاری: ۰ نفر این مطلب را پسندید. مجموع آرا ۰ برای این مطلب رای ثبت نشده اولین رای دهنده باش! آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ رای شما ثبت شد! بلی خیر اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید. ثبت نظر صابره براتی مطالب مشابه امارات از چارچوب حاکمیت «متاورس مسئولانه» رونمایی کرد بایننس پس از درخواست اسرائیل حساب های مرتبط با حماس را مسدود کرد رقابت مایکروسافت با OpenAI در تولید تراشه های هوش مصنوعی مدیرعامل بایننس رویداد هاوینگ بیت کوین را رمزگشایی کرد هکر هوبی وجوه دزدیده شده را به صرافی بازگرداند سام آلتمن، مدیر عامل OpenAI از “جنگ” دولت آمریکا علیه کریپتو شاکی است!

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه *

نام (الزامی)

ایمیل (الزامی)

وب‌سایت

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2623558

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها