تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
1

لورس :افزایش علاقه خرید به برخی آلت کوین ها در صورت صعود بیت کوین به ۲۶۵۰۰ دلار

  • کد خبر : 2611717
  • ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴
لورس :افزایش علاقه خرید به برخی آلت کوین ها در صورت صعود بیت کوین به ۲۶۵۰۰ دلار
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

افزایش علاقه خرید به برخی آلت کوین ها در صورت صعود بیت کوین به ۲۶۵۰۰ دلار اخبارآلت کوینارز رمزپایه توسط حسام شایق آخرین به روز رسانی ۱۱ سپتامبر ۲۰۲۳ ۰ ۶ اشتراک بیت کوین همچنان در یک منطقه محدود نوسان می کند و سه شمع دوجی متوالی را در نمودار هفتگی تشکیل داده است. بازار ارزهای رمزنگاری هیچ حمایتی از بازارهای سهام آمریکا دریافت نکرد، چون هفته معاملاتی را منفی به پایان رساندند. شاخص S&P 500 و نزدک به ترتیب ۱٫۳ و ۱٫۹ درصد کاهش یافتند.
بیت کوین چیست؟ آموزش کامل بیت کوین
ضعف بیت کوین باعث سقوط بیشتر آلت کوین های بازار شده و بسیاری از آنها پایین ترین سطح چند هفته ای خود را تست کرده اند. این نشان می دهد که بازار گسترده تر ارز رمزنگاری با احساسات نزولی روبرو است. بازارهای نزولی شناسایی فرصت های معاملاتی کوتاه مدت را برای خریداران دشوار می کنند، چون روندهای صعودی به ندرت ادامه پیدا می کنند. اما این می تواند زمان خوبی برای سرمایه گذاران بلندمدت جهت ای..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

افزایش علاقه خرید به برخی آلت کوین ها در صورت صعود بیت کوین به ۲۶۵۰۰ دلار اخبارآلت کوینارز رمزپایه توسط حسام شایق ۰ ۶ اشتراک

بیت کوین همچنان در یک منطقه محدود نوسان می کند و سه شمع دوجی متوالی را در نمودار هفتگی تشکیل داده است. بازار ارزهای رمزنگاری هیچ حمایتی از بازارهای سهام آمریکا دریافت نکرد، چون هفته معاملاتی را منفی به پایان رساندند. شاخص S&P 500 و نزدک به ترتیب ۱٫۳ و ۱٫۹ درصد کاهش یافتند.
بیت کوین چیست؟ آموزش کامل بیت کوین

بخوانید  داستان جالب لوگوی بایننس | راز پشت لوگوی بایننس فاش شد

ضعف بیت کوین باعث سقوط بیشتر آلت کوین های بازار شده و بسیاری از آنها پایین ترین سطح چند هفته ای خود را تست کرده اند. این نشان می دهد که بازار گسترده تر ارز رمزنگاری با احساسات نزولی روبرو است. بازارهای نزولی شناسایی فرصت های معاملاتی کوتاه مدت را برای خریداران دشوار می کنند، چون روندهای صعودی به ندرت ادامه پیدا می کنند. اما این می تواند زمان خوبی برای سرمایه گذاران بلندمدت جهت ایجاد یک سبد ارز رمزنگاری باشد.
آلت کوین ها چه هستند؟آنچه باید درباره آنها بدانید

براساس گزارش اخیر Amberdata، نزدیک به ۲۴ درصد از شرکت های مدیریت دارایی، مدیران ارشدی را برای اجرای استراتژی های سرمایه گذاری دارایی های دیجیتال منصوب می کنند و ۱۳ درصد از شرکت های دیگر برای انجام این کار در دو سال آینده برنامه ریزی کرده اند. این نشان دهنده جدی بودن اجرای استراتژی های سرمایه گذاری و مدیریت خرید دارایی های دیجیتال برای شرکت های سرمایه گذاری است.

بخوانید  ویوز (Waves) چیست؟

آیا بیت کوین می تواند به سطوح بالاتر صعود کند و علاقه خرید به آلت کوین ها را افزایش دهد. در ادامه نمودار بیت کوین به همراه چهار آلت کوین برتر هفته را بررسی خواهیم کرد که ممکن است در کوتاه مدت امیدوار کننده باشند.

بیت کوین (BTC)

بررسی نمودار روزانه

بیت کوین در چند روز گذشته نزدیک به سطح ۲۶۰۰۰ دلار معامله شده که نشان از جدال بین خریداران و فروشندگان دارد.

حرکت رو به پایین میانگین متحرک ها بیانگر برتری فروشندگان است، اما واگرایی شاخص قدرت نسبی نشان می دهد که فشار فروش در حال کاهش است. در حال حاضر، شاخص ها هیچ سیگنال واضحی به خریداران و فروشندگان نمی دهند.
شاخص قدرت نسبی (RSI) چیست و چگونه می توان از آن در تحلیل قیمت استفاده کرد؟

بنابراین، معامله گران قبل از ورود به موقعیت بهتر است منتظر بمانند تا قیمت یا به بالای ۲۶۵۰۰ دلار برسد یا به زیر سطح ۲۴۸۰۰ دلار سقوط کند.

بخوانید  چرا ارزهای دیجیتال در آینده موفق خواهند بود؟ پاسخی به زبان ساده

اگر سطح مقاومت ۲۶۵۰۰ دلار شکسته شود، قیمت احتمالا تا سطح مقاومت ۲۸۱۴۳ دلار افزایش خواهد یافت. از سوی دیگر، سقوط به زیر سطح حمایت ۲۴۸۰۰ دلار می تواند قیمت را در مسیر نزول به سطح ۲۰۰۰۰ دلار قرار دهد.

بررسی نمودار ۴ ساعته

بیت کوین در نمودار چهار ساعته نزدیک به میانگین متحرک ها معامله می شود و این نشان دهنده عدم علاقه خریداران و فروشندگان است. بعید به نظر می رسد که این منطقه محدود برای مدت طولانی ادامه یابد و ممکن است این منطقه در چند روز آینده بزرگ تر شود.

در روند صعودی، افزایش به بالای سطح ۲۶۵۰۰ دلار برتری خریداران را نشان می دهد. این ممکن است منجر به آغاز یک حرکت صعودی به سمت سطح ۲۷۶۰۰ دلار و سپس به سطح ۲۸۱۴۳ دلار شود.

از طرف دیگر، اگر قیمت به زیر سطح ۲۵۳۰۰ دلار برسد، فشار فروش احتمالا افزایش خواهد یافت. در این صورت قیمت ممکن است سطح ۲۵۱۶۶ دلار ( کف روزانه در ۱۷ آگوست) را تست مجدد کند.

بخوانید  نانس چیست؟ کاربرد عدد nonce در بلاکچین

تون‌کوین (TON)

بررسی نمودار روزانه

تون‌کوین به میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (سطح ۱٫۶۹ دلار) بازگشته است. در یک روند صعودی، اصلاح به این میانگین متحرک معمولا فرصت ورود کم خطری را ارائه می دهد.
استفاده از میانگین متحرک نمایی برای شناسایی جهت روند و مناطق حمایت و مقاومت

تون‌کوین

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه احتمالا به عنوان یک حمایت قوی عمل خواهد کرد. اگر قیمت از این میانگین متحرک برگشت کند، نشان می دهد که احساسات مثبت شده و معامله گران در حال خرید در سطوح پایین هستند. قیمت TON ممکن است ابتدا تا سطح ۱٫۸۹ دلار افزایش یابد و پس از آن به سطح ۲٫۰۷ دلار صعود کند.

اگر قیمت به کاهش خود ادامه دهد و به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه برسد، احتمال کاهش آن تا سطح ۱٫۵۳ دلار و سپس تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (سطح ۱٫۴۵ دلار) وجود دارد.

بررسی نمودار ۴ ساعته

نمودار ۴ ساعته نشان می دهد که فروشندگان تلاش می کنند تا قیمت را به زیر سطح حمایت ۱٫۷۲ دلار کاهش دهند. حرکت رو به پایین میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه و رسیدن شاخص قدرت نسبی به منطقه منفی، احتمال شکست نزولی را افزایش می دهد.

بخوانید  هم‌بستگی بیت کوین و طلا به بالاترین سطح خود در یک سال گذشته رسید؛ آیا این روند ادامه خواهد داشت؟

اگر سطح حمایت ۱٫۷۲ دلار شکسته شود، قیمت ممکن است به سطح ۱٫۶۶ دلار و سپس به سطح حمایت قوی ۱٫۵۳ دلار سقوط کند. برعکس، اگر خریداران قیمت را به بالای میانگین متحرک ها برسانند، قیمت احتمالا به سطح ۱٫۹۰ دلار و سپس به سطح ۲ دلار افزایش خواهد یافت.

استلار (XLM)

بررسی نمودار روزانه

استلار در چند روز گذشته بازیابی قوی داشته و این نشان می دهد که خریداران در تلاش برای به دست گرفتن کنترل حرکت هستند.

استلار

قیمت استلار در ۴ سپتامبر به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (سطح ۰٫۱۲ دلار) رسید و خریداران در ۵ و ۶ سپتامبر تلاش فروشندگان را برای کاهش ان به زیر این سطح ناکام گذاشتند. این نشان می دهد که خریداران سعی می کنند این میانگین متحرک را به حمایت تبدیل کنند.

قیمت اکنون به مقاومت میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (سطح ۰٫۱۳ دلار) برخورد کرده است. اگر قیمت به بالای این میانگین متحرک برسد، احتمالا تا سطح ۰٫۱۵ دلار و سپس تا سطح ۰٫۱۷ دلار افزایش خواهد یافت.

بخوانید  آموزش دریافت بیت لون؛ وام ارز دیجیتال از صرافی بیت پین

در صورت کاهش قیمت به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه، این دیدگاه صعودی در کوتاه مدت باطل خواهد شد.

بررسی نمودار ۴ ساعته

فروشندگان تلاش می کنند تا روند صعودی را در سطح مقاومت ۰٫۱۳ دلار متوقف کنند، اما خریداران تسلیم نشده اند. بازگشت قیمت از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه نشان می دهد که سطوح پایین تر همچنان خریداران را جذب می کنند. اگر قیمت در بالای سطح مقاومت ۰٫۱۳ دلار باقی بماند، ممکن است تا سطح ۰٫۱۵ دلار افزایش یابد.

فروشندگان برای متوقف کردن روند صعودی باید قیمت را به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه برسانند. این می تواند فشار فروش را تشدید کند و قیمت را به میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه برساند.

مونرو (XMR)

بررسی نمودار روزانه

مونرو خط روند صعودی را در چند روز گذشته حفظ کرده و این نشان دهنده خرید در سطوح پایین تر است. قیمت به میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (سطح ۱۴۳ دلار) رسیده که سطح مهمی است و باید آن را زیر نظر داشت.
خط روند چیست و چه کاربردی در پیش بینی قیمت بیت کوین دارد؟

بخوانید  هرآنچه باید در مورد هاردفورک آتلانتیس (Atlantis) اتریوم کلاسیک بدانید
مونرو

اگر خریداران قیمت را به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه برسانند، احتمالا یک روند صعودی قوی شروع خواهد شد. قیمت ممکن است به میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (سطح ۱۵۱ دلار) صعود کند. فروشندگان در این سطح دوباره مقاومت قوی ایجاد خواهند کرد. در صورت شکست به بالای این سطح، قیمت ممکن است تا سطح ۱۶۰ دلار افزایش یابد.

فروشندگان سعی خواهند کرد تا از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه دفاع کنند و قیمت را به زیر خط روند صعودی برسانند. در صورتی که موفق به انجام این کار شوند، قیمت ممکن است تا سطح ۱۳۰ دلار سقوط کند.

بررسی نمودار ۴ ساعته

نمودار ۴ ساعته شکل گیری الگوی مثلث متقارن را نشان می دهد. مسطح شدن میانگین متحرک ها و رسیدن شاخص قدرت نسبی به نقطه میانی، فرصت واضحی را برای خریداران و فروشندگان ارائه نمی کند.
بررسی سه الگوی مثلث متداول در بازار ارز رمزنگاری و نحوه معامله کردن با آنها

بخوانید  شاخص مصرف برق بیت کوین کمبریج به روز شد

اگر قیمت به زیر میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه برسد، فروشندگان سعی خواهند کرد تا آن را به خط حمایت مثلث کاهش دهند. برعکس، در صورت افزایش قیمت به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه، قیمت ممکن است به خط مقاومت برسد. شکست به بالا یا پایین مثلث می تواند نشانه شروع یک حرکت قوی باشد.

میکر (MKR)

بررسی نمودار روزانه

میکر بین میانگین متحرک ها گیر افتاده که نشان دهنده بلاتکلیفی در بین خریداران و فروشندگان است. قیمت در بالای خط روند نزولی قرار دارد که این برتری جزئی خریداران را نشان می دهد.

میکر

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (سطح ۱۱۱۹ دلار) به تدریج به سمت بالا حرکت می کند، اما شاخص قدرت نسبی نزدیک به نقطه میانی نشان دهنده فقدان حرکت صعودی است. خریداران باید قیمت را به بالای میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (سطح ۱۱۵۷ دلار) برسانند تا حرکت صعودی به سمت سطح ۱۲۲۷ دلار آغاز شود.

بخوانید  پاداش ۱۶۰ هزار دلاری استخراج بیت کوین به یک ماینر انفرادی رسید

اگر قیمت دوباره به خط روند نزولی کاهش یابد، این دیدگاه صعودی در کوتاه مدت باطل خواهد شد. سپس، قیمت ممکن است به سطح حمایت قوی ۹۸۰ دلار سقوط کند. در این سطح، احتمالا شاهد خرید قوی توسط خریداران خواهیم بود.

بررسی نمودار ۴ ساعته

نمودار ۴ ساعته نشان می دهد که قیمت برای مدتی بین سطح ۱۰۸۳ تا ۱۱۷۰ دلار در نوسان بوده است. مسطح شدن میانگین متحرک ها و رسیدن شاخص قدرت نسبی به منطقه منفی نشان دهنده برتری جزئی فروشندگان است.

در روند نزولی، سطح های ۱۱۰۲ و ۱۰۸۳ دلار سطوح حمایت مهمی هستند که باید آنها را زیر نظر داشت. اگر قیمت از سطوح فعلی افزایش یابد و به بالای میانگین متحرک ها برسد، احتمالا تا سطح ۱۱۷۰ دلار صعود خواهد کرد.

منبع Cointelegraph استلارخط روند صعودیخط روند نزولیشاخص قدرت نسبیمثلث متقارنمونرومیانگین متحرک نماییمیکر ۰ ۶ اشتراک حسام شایق

مقاله قبلی

تجزیه و تحلیل قیمت اتریوم در محدوده صعود یا شکست آن

بخوانید  زنجیره هوشمند بایننس چیست؟ هر آنچه در مورد بایننس اسمارت چین باید بدانیم
لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2611717

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها