تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
1

لورس :افزایش فعالیت نهنگ‌ها: جابه‌جایی ۴٫۴ تریلیون SHIB

  • کد خبر : 2629693
  • ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۸
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

یک تراکنش قابل توجه شامل ۴٫۴ تریلیون SHIB انجام شد که توجهات را به خود جلب کرد. SHIB حتی پس از سوزاندن ۱٫۵ میلیارد توکن، شاهد سودهای اندکی است.
خلاصه‌ی خبر Whale Alert انتقال ۴٫۴ تریلیون SHIB را از کیف پولی ناشناس در جریان افزایش فعالیت نهنگ‌ها گزارش کرد. یک کیف پول ناشناس ۴,۴۳۹,۵۳۰,۶۷۷,۳۷۴ SHIB به ارزش ۳۵٫۸ میلیون دلار را احتمالاً با هدف تقسیم دارایی به کیف پول دیگری ارسال کرد. قیمت SHIB حتی پس از سوزاندن ۱٫۵ میلیارد توکن طی یک ماه ۱۵% افزایش یافت که منجر به سؤالاتی در مورد وضعیت قیمت شد. افزایش گمانه‌زنی‌ها با تراکنش عظیم SHIB Whale Alert اخیراً انتقال عظیم ۴٫۴ تریلیون SHIB از کیف پول‌های ناشناس را گزارش کرده که بسیاری را مجذوب خود کرده است. این اتفاق درست در زمان افزایش فعالیت نهنگ‌ها و دستاوردهای قابل توجه بلاک‌چین Shibarium انجام می‌شود.
انتقال قابل توجه SHIB یک کیف پول ناشناس، ۴٫۴ تریلیون توکن SHIB را به ارزش تقریبی ۳۵٫۸ میلیون دلار به کیف پول تازه‌ای که تنها ۱۲ ساعت قدمت دارد منتقل کرد. این حرکت احتمالاً نشان‌دهنده‌ی تصمیم نهنگ برای تقسیم دارایی‌های قابل توجه SHIB است. این انت..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

یک تراکنش قابل توجه شامل ۴٫۴ تریلیون SHIB انجام شد که توجهات را به خود جلب کرد. SHIB حتی پس از سوزاندن ۱٫۵ میلیارد توکن، شاهد سودهای اندکی است.

خلاصه‌ی خبر

  • Whale Alert انتقال ۴٫۴ تریلیون SHIB را از کیف پولی ناشناس در جریان افزایش فعالیت نهنگ‌ها گزارش کرد.
  • یک کیف پول ناشناس ۴,۴۳۹,۵۳۰,۶۷۷,۳۷۴ SHIB به ارزش ۳۵٫۸ میلیون دلار را احتمالاً با هدف تقسیم دارایی به کیف پول دیگری ارسال کرد.
  • قیمت SHIB حتی پس از سوزاندن ۱٫۵ میلیارد توکن طی یک ماه ۱۵% افزایش یافت که منجر به سؤالاتی در مورد وضعیت قیمت شد.

افزایش گمانه‌زنیها با تراکنش عظیم SHIB

Whale Alert اخیراً انتقال عظیم ۴٫۴ تریلیون SHIB از کیف پول‌های ناشناس را گزارش کرده که بسیاری را مجذوب خود کرده است. این اتفاق درست در زمان افزایش فعالیت نهنگ‌ها و دستاوردهای قابل توجه بلاک‌چین Shibarium انجام می‌شود.

انتقال قابل توجه SHIB

یک کیف پول ناشناس، ۴٫۴ تریلیون توکن SHIB را به ارزش تقریبی ۳۵٫۸ میلیون دلار به کیف پول تازه‌ای که تنها ۱۲ ساعت قدمت دارد منتقل کرد. این حرکت احتمالاً نشان‌دهنده‌ی تصمیم نهنگ برای تقسیم دارایی‌های قابل توجه SHIB است. این انتقال در راستای فعالیت رو به رشد نهنگ‌های گمنام بوده و شاهدی بر رشد چشمگیر شیباریوم است. شیباریوم اکنون از ۱٫۵ میلیون بلاک فراتر رفته و به ۴ میلیون تراکنش و بیش از ۱٫۲ میلیون آدرس کیف پول نزدیک شده است.

افزایش قیمت متوسط SHIB با وجود توکن‌سوزی گسترده

SHIB در ماه گذشته به افزایش ۱۵ درصدی قیمت دست یافته که با توجه به گذشته‌ی پرنوسان آن، عملکرد نسبتاً متوسطی است. جامعه‌ی کریپتو در مورد پتانسیل افزایش قیمت قابل توجه SHIB، به ویژه پس از سوزاندن ۱٫۵ میلیارد توکن SHIB در ماه اکتبر به عنوان بخشی از برنامه‌ی کاهش، با شک و تردید مواجه است. با وجود سوزاندن ۴۱% از عرضه‌ی اولیه، افزایش مورد انتظار در ارزش سکه هنوز محقق نشده است. این ارز دیجیتال با افزایش ۵ درصدی هفتگی و افزایش ماهانه ۱۵ درصدی قیمت مواجه شده است.

توجه:

این مقاله مشاوره‌ی سرمایه‌گذاری ارائه نمی‌دهد. همه‌ی سرمایه‌گذاری‌ها شامل ریسک هستند و خوانندگان باید قبل از تصمیم‌گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

منبع : نوبیتکس مگ

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2629693

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها