تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
0

لورس :افزایش نرخ سوختن SHIB پس از چند روز کاهش

  • کد خبر : 2610986
  • ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۲
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

نرخ سوزاندن ارز شیبا پس از چند روز کاهش، با ارسال ۶۶,۷۶۰,۲۸۸ سکه‌ی SHIB به آدرس‌های غیرقابل مصرف، ۶۵٫۳۰% افزایش یافت. لوسی کارشناس SHIB نیز نکات ضروری را برای راه‌اندازی پروژه‌های موفق در شیباریوم ارائه کرد.
خلاصه‌ی خبر نرخ سوختن شیبا اینو در حال افزایش است و از -۴۰٪ به +۶۵٫۳۰٪ رسیده است. در کمتر از دو ساعت، دو انتقال قابل توجه SHIB برای سوزاندن رخ داد که قابل‌توجه‌ترین سوزاندن توکن شیبا اینو تا به امروز است. لوسی بر اهمیت وایت‌پیپر تأکید کرد. نرخ سوزاندن SHIB افزایش می‌یابد: ۶۶٫۷۶ میلیون سکه برای همیشه از بین رفته است نرخ سوختن شیبا اینو پس از یک دوره کاهش مداوم، بازگشت قابل توجهی داشته است. پلتفرم Shibburn که تراکنش‌های سوختن SHIB را نظارت می‌کند، افزایش چشمگیری را در این زمینه گزارش کرده است. نرخ سوختن SHIB از حدود -۴۰٪ به +۶۵٫۳۰٪ در زمان این گزارش افزایش یافته است. در مجموع ۶۶۷۶۰۲۸۸ میم‌کوین SHIB به آدرس‌های غیرقابل استفاده‌ی بلاک‌چین منتقل شده‌اند؛ جایی که برای همیشه قفل می‌شوند. این افزایش مجدد در نرخ سوختن به دنبال یک دوره‌ی کاهشی اتفاق می‌افتد. دو تراکنش عظیم ۱۴,۴۴۷,۰۰۵ SHIB و..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

نرخ سوزاندن ارز شیبا پس از چند روز کاهش، با ارسال ۶۶,۷۶۰,۲۸۸ سکه‌ی SHIB به آدرس‌های غیرقابل مصرف، ۶۵٫۳۰% افزایش یافت. لوسی کارشناس SHIB نیز نکات ضروری را برای راه‌اندازی پروژه‌های موفق در شیباریوم ارائه کرد.

خلاصه‌ی خبر

  • نرخ سوختن شیبا اینو در حال افزایش است و از -۴۰٪ به +۶۵٫۳۰٪ رسیده است.
  • در کمتر از دو ساعت، دو انتقال قابل توجه SHIB برای سوزاندن رخ داد که قابل‌توجه‌ترین سوزاندن توکن شیبا اینو تا به امروز است.
  • لوسی بر اهمیت وایت‌پیپر تأکید کرد.

نرخ سوزاندن SHIB افزایش می‌یابد: ۶۶٫۷۶ میلیون سکه برای همیشه از بین رفته است

نرخ سوختن شیبا اینو پس از یک دوره کاهش مداوم، بازگشت قابل توجهی داشته است. پلتفرم Shibburn که تراکنش‌های سوختن SHIB را نظارت می‌کند، افزایش چشمگیری را در این زمینه گزارش کرده است. نرخ سوختن SHIB از حدود -۴۰٪ به +۶۵٫۳۰٪ در زمان این گزارش افزایش یافته است. در مجموع ۶۶۷۶۰۲۸۸ میم‌کوین SHIB به آدرس‌های غیرقابل استفاده‌ی بلاک‌چین منتقل شده‌اند؛ جایی که برای همیشه قفل می‌شوند. این افزایش مجدد در نرخ سوختن به دنبال یک دوره‌ی کاهشی اتفاق می‌افتد. دو تراکنش عظیم ۱۴,۴۴۷,۰۰۵ SHIB و ۱۰,۴۸۷,۱۷۳ SHIB در عرض دو ساعت سوزانده شد و بزرگترین نقل و انتقال سوزاندن Shiba Inu تا کنون را رقم زد.

بخوانید  چگونه در بازار صعودی بعدی ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری کنیم؟

نکات لوسی برای پروژههای شیباریوم

یک کارشناس رسمی بازاریابی SHIB، معروف به Lucie در برنامه X (توئیتر سابق)، نکاتی ضروری را برای کسانی که مشتاق شروع پروژه‌های خود در Shibarium هستند به اشتراک گذاشته است. او بر ۹ نکته مهم از جمله اهمیت وایت‌پیپر برای اهداف و برنامه‌های پروژه تاکید می‌کند. این سند به عنوان ابزاری برای ارتباط با اهداف پروژه، مبانی فناوری و برنامه‌های استراتژیک عمل می‌کند. لوسی از این موضوع به عنوان “بازاریابی چشم‌گیر”و “برنامه‌ریزی هوشمندانه” یاد کرد. علاوه بر این، لوسی بر اهمیت پرورش یک جامعه‌ی پر جنب و جوش برای یک پروژه و استفاده‌ی موثر از کانال‌های رسانه‌های اجتماعی تأکید کرد. به همان اندازه برای شروع و حفظ یک پروژه در شیباریوم، داشتن توکن‌های مورد استفاده در پلتفرم یعنی SHIB، BONE و LEASH ضروری است. BONE از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است زیرا به عنوان توکن گس عمل می‌کند و تمام تراکنش‌ها در بلاک‌چین شیباریوم را تامین می‌کند.

بخوانید  پیش بینی قیمت بیت کوین با استفاده از ChatGPT
توجه:

این مقاله مشاوره‌ی سرمایه‌گذاری ارائه نمی‌دهد. همه‌ی سرمایه‌گذاری‌ها شامل ریسک هستند و خوانندگان باید قبل از تصمیم‌گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

منبع : نوبیتکس مگ

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2610986

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها