تاریخ : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 9 May , 2024
1

لورس :افزایش کاربران فعال Uniswap چه تاثیری بر قیمت UNI دارد؟

  • کد خبر : 2621796
  • ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۰
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

Uniswap با افزایش تعداد کاربران روزانه، ۳۰۰ میلیون سوآپ و افزایش علاقه به شبکه، در بازار راکد ارزهای دیجیتال درخششی دارد که نمی‌توان از آن چشم‌پوشی کرد.
خلاصه‌ی خبر Uniswap شاهد افزایش شدید کاربران فعال روزانه در ماه سپتامبر بود که نشان‌دهنده‌ی علاقه فزاینده به صرافی‌های غیرمتمرکز (DEX) بود. تکمیل ۳۰۰ میلیون سوآپ بر اهمیت Uniswap در تجارت غیرمتمرکز تأکید می‌کند. قیمت توکن UNI در ۲۴ ساعت گذشته ۳٫۸% افزایش یافته است. رشد قابل توجه یونی‌سواپ یونی‌سواپ (UNI) در میان آشفتگی بازار کریپتو به خوبی عملکرد درخشانی دارد. با وجود فراز و نشیب‌های سپتامبر، Uniswap رشد قابل توجهی را نشان داده است. داده‌های Token Terminal در ۳۰ سپتامبر، افزایش تعداد کاربران فعال روزانه را نشان می‌دهد که نشان‌دهنده‌ی افزایش علاقه به صرافی‌های غیرمتمرکز (DEX) و پروتکل Uniswap است. به طور همزمان، Uniswap با تکمیل بیش از ۳۰۰ میلیون سوآپ به نقطه‌ی عطفی بزرگ دست یافت و نقش اساسی خود را در تجارت غیرمتمرکز و ارائه نقدینگی در دنیای ارزهای دیجیتال به رخ کشید.
گسترش شبکه و علائم مثبت بازار رشد Uniswap فقط مربوط به تعداد کاربر..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

Uniswap با افزایش تعداد کاربران روزانه، ۳۰۰ میلیون سوآپ و افزایش علاقه به شبکه، در بازار راکد ارزهای دیجیتال درخششی دارد که نمی‌توان از آن چشم‌پوشی کرد.

خلاصه‌ی خبر

  • Uniswap شاهد افزایش شدید کاربران فعال روزانه در ماه سپتامبر بود که نشان‌دهنده‌ی علاقه فزاینده به صرافی‌های غیرمتمرکز (DEX) بود.
  • تکمیل ۳۰۰ میلیون سوآپ بر اهمیت Uniswap در تجارت غیرمتمرکز تأکید می‌کند.
  • قیمت توکن UNI در ۲۴ ساعت گذشته ۳٫۸% افزایش یافته است.

رشد قابل توجه یونی‌سواپ

یونی‌سواپ (UNI) در میان آشفتگی بازار کریپتو به خوبی عملکرد درخشانی دارد. با وجود فراز و نشیب‌های سپتامبر، Uniswap رشد قابل توجهی را نشان داده است. داده‌های Token Terminal در ۳۰ سپتامبر، افزایش تعداد کاربران فعال روزانه را نشان می‌دهد که نشان‌دهنده‌ی افزایش علاقه به صرافی‌های غیرمتمرکز (DEX) و پروتکل Uniswap است. به طور همزمان، Uniswap با تکمیل بیش از ۳۰۰ میلیون سوآپ به نقطه‌ی عطفی بزرگ دست یافت و نقش اساسی خود را در تجارت غیرمتمرکز و ارائه نقدینگی در دنیای ارزهای دیجیتال به رخ کشید.

گسترش شبکه و علائم مثبت بازار

رشد Uniswap فقط مربوط به تعداد کاربران نیست. این شبکه شاهد افزایش آدرس‌های جدید بود که نشان‌دهنده‌ی علاقه فزاینده به توکن UNI و اکوسیستم آن است. این افزایش در آدرس‌ها، علامت خوبی برای آینده‌ی بلندمدت Uniswap در امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) است.

با وجود اینکه اخیراً بازار ارزهای دیجیتال با مشکل مواجه شده، همچنان بارقه‌ای از امید وجود دارد. در آخر هفته، ارزش کل بازار به بالاترین حد خود در شش هفته‌ی گذشته یعنی ۱٫۱۵ تریلیون دلار رسید که نشان‌دهنده‌ی افزایش علاقه‌ی سرمایه‌گذاران است. CoinGecko گزارش می‌دهد که قیمت فعلی UNI تقریبا ۴٫۶۲ دلار است که نشان‌دهنده‌ی افزایش ۳٫۸ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته و افزایش ۹٫۲ درصدی در هفت روز گذشته است. این حرکات مثبت نشان‌دهنده‌ی اشتیاق مجدد سرمایه‌گذاران برای توکن Uniswap است.

پتانسیل UNI در بازار کریپتو

با نگاهی به آینده، در صورت غلبه بر سطوح مقاومت، شتاب بازار کریپتو ممکن است ادامه یابد. تقریباً ۴۰ میلیارد دلار در آخر هفته به بازارهای کریپتو سرازیر شد که منجر به افزایش روزانه ۳ درصدی شد. این هجوم، انعطاف‌پذیری و توانایی ارزهای دیجیتال برای بازگشت سریع از دوره‌های ثبات را نشان می‌دهد.

از آنجایی که بازار گسترده‌تر ارزهای دیجیتال در برابر عوامل مختلف آسیب‌پذیر است، رشد و عملکرد Uniswap در چند هفته‌ی آینده به دقت زیر نظر خواهد بود. Uniswap به عنوان نمادی از فعالیت و رشد در میان عدم اطمینان بازار برجسته شده است. این مساله اهمیت آن را در دنیای در حال توسعه مالی غیرمتمرکز نشان می‌دهد.

توجه:

این مقاله مشاوره‌ی سرمایه‌گذاری ارائه نمی‌دهد. همه‌ی سرمایه‌گذاری‌ها شامل ریسک هستند و خوانندگان باید قبل از تصمیم‌گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

منبع : نوبیتکس مگ

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2621796

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها