تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
1

لورس :افزایش گمانه‌زنی‌ها با انتقال ۶۰ میلیون XRP به کیف‌پول ناشناخته توسط ریپل

  • کد خبر : 2629700
  • ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۸
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

در جریان افزایش قیمت، ریپل ۶۰ میلیون XRP را به یک کیف پول ناشناخته منتقل کرد. این افزایش قیمت بعداً اصلاح شد و سؤالاتی در مورد قصد و نیت ریپل از این حرکت ایجاد کرد.
خلاصه‌ی خبر ۶۰ میلیون XRP (به ارزش ۴۲,۸۳۱,۴۱۰ دلار) از ریپل به یک کیف پول ناشناس منتقل شد. قبل از یک اصلاح جزئی که منجر به کاهش ۱۱ درصدی شد، این توکن با ۰٫۷۳۲۴ دلار به اوج خود رسید. Bithomp تأیید می‌کند که کیف پول ناشناخته به ریپل متصل است. ریپل ۶۰ میلیون XRP را جابجا کرد طبق گزارش Whale Alert، ریپل در اقدامی شگفت‌انگیز، ۶۰ میلیون توکن XRP به ارزش ۴۲٫۸۳ میلیون دلار را به یک کیف پول ناشناس منتقل کرد. این اقدام زمانی انجام می‌شود که بازار XRP نوسانات قابل توجهی را تجربه می‌کند.
اصلاح پس از رشد قیمت همین دیروز، ارزش XRP با ۸٫۲% افزایش به ۰٫۷۳۲۴ دلار رسید که بالاترین قیمت از جولای به حساب می‌آید. با این حال، این دارایی دیجیتال یک اصلاح به دنبال داشت که منجر به کاهش ۱۱ درصدی شد و به طور موقت قیمت آن را به ۰٫۶۵ دلار کاهش داد. در حال حاضر، XRP با قیمت ۰٫۶۹ دلار معامله می‌شود و این سوال را در مورد اینکه آیا پس از رشد در سه هفته‌ی..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

در جریان افزایش قیمت، ریپل ۶۰ میلیون XRP را به یک کیف پول ناشناخته منتقل کرد. این افزایش قیمت بعداً اصلاح شد و سؤالاتی در مورد قصد و نیت ریپل از این حرکت ایجاد کرد.

خلاصه‌ی خبر

  • ۶۰ میلیون XRP (به ارزش ۴۲,۸۳۱,۴۱۰ دلار) از ریپل به یک کیف پول ناشناس منتقل شد.
  • قبل از یک اصلاح جزئی که منجر به کاهش ۱۱ درصدی شد، این توکن با ۰٫۷۳۲۴ دلار به اوج خود رسید.
  • Bithomp تأیید می‌کند که کیف پول ناشناخته به ریپل متصل است.

ریپل ۶۰ میلیون XRP را جابجا کرد

طبق گزارش Whale Alert، ریپل در اقدامی شگفت‌انگیز، ۶۰ میلیون توکن XRP به ارزش ۴۲٫۸۳ میلیون دلار را به یک کیف پول ناشناس منتقل کرد. این اقدام زمانی انجام می‌شود که بازار XRP نوسانات قابل توجهی را تجربه می‌کند.

اصلاح پس از رشد قیمت

همین دیروز، ارزش XRP با ۸٫۲% افزایش به ۰٫۷۳۲۴ دلار رسید که بالاترین قیمت از جولای به حساب می‌آید. با این حال، این دارایی دیجیتال یک اصلاح به دنبال داشت که منجر به کاهش ۱۱ درصدی شد و به طور موقت قیمت آن را به ۰٫۶۵ دلار کاهش داد. در حال حاضر، XRP با قیمت ۰٫۶۹ دلار معامله می‌شود و این سوال را در مورد اینکه آیا پس از رشد در سه هفته‌ی گذشته به سقف قیمت خود رسیده است یا خیر، ایجاد می‌کند.

کیف پول نه چندان مرموز

انتقال انبوه به یک کیف پول ناشناخته در ابتدا سوالاتی را ایجاد کرد، اما نگاهی دقیق‌تر ارتباط این کیف پول با ریپل را نشان می‌دهد. تجزیه و تحلیل Bithomp تأیید می‌کند که Ripple این کیف پول را در سال ۲۰۲۱ فعال کرده است. این کیف پول در حال حاضر دارای ۱۱۴٫۴۷ میلیون XRP است که ارزشی در حدود ۷۹٫۳۳ میلیون دلار دارد. با وجود این افشاگری، انگیزه‌های ریپل و تاثیر این انتقال بر آینده‌ی XRP نامشخص است.

توجه:

این مقاله مشاوره‌ی سرمایه‌گذاری ارائه نمی‌دهد. همه‌ی سرمایه‌گذاری‌ها شامل ریسک هستند و خوانندگان باید قبل از تصمیم‌گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

منبع : نوبیتکس مگ

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2629700

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها