تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
0

لورس :افزایش ۱۶۶ درصدی حجم روزانه‌ی NFTهای XRP

  • کد خبر : 2615628
  • ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۹:۴۰
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

Ledger در رشد NFT با افزایش چشمگیر ۱۶۶ درصدی در حجم ۲۴ ساعته پیشتاز است و از اتریوم، پالیگان و کاردانو پیشی گرفته است.
خلاصه‌ی خبر در میان معیارهای فعالیت شبکه در سه ماهه‌ی گذشته، کل تراکنش‌های NFT شاهد رشد بودند. در ماه جولای، دوکاتی سازنده موتور سیکلت مستقر در بولونیا، کلکسیون NFTهای خود را با همکاری XRP Ledger (XRPL) معرفی کرد. XRP بیشترین افزایش را در حجم ۲۴ ساعته NFTها ثبت کرد و نزدیک به ۱۶۶% افزایش یافت. XRP Ledger: هاب پر رونق NFT با ویژگی‌های کاربرپسند و کارآمد XRP Ledger (XRPL) با رشد قابل توجهی در کل معاملات نسبت به سه ماهه‌ی قبل، رشد چشمگیر NFT را تجربه می‌کند. برخلاف توکن‌های بومی، NFTها در XRPL به طور یکپارچه در پروتکل اصلی ادغام می‌شوند و نیاز به قراردادهای هوشمند برای ایجاد و انتقال آن‌ها را از بین می‌برند. معرفی XLS-20 در اکتبر ۲۰۲۲، استانداردسازی NFTها را به همراه داشت و مزایایی مانند حق امتیاز و ویژگی‌های ضد هرزنامه را به ارمغان آورد. این پیشرفت‌ها NFT‌های XRPL را هم کاربر پسند و هم سازگار می‌کند.
دوکاتی همکاری بر سر NFTها را پیش می‌برد در ماه جولای، دوکاتی، سازنده‌..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

Ledger در رشد NFT با افزایش چشمگیر ۱۶۶ درصدی در حجم ۲۴ ساعته پیشتاز است و از اتریوم، پالیگان و کاردانو پیشی گرفته است.

خلاصه‌ی خبر

  • در میان معیارهای فعالیت شبکه در سه ماهه‌ی گذشته، کل تراکنش‌های NFT شاهد رشد بودند.
  • در ماه جولای، دوکاتی سازنده موتور سیکلت مستقر در بولونیا، کلکسیون NFTهای خود را با همکاری XRP Ledger (XRPL) معرفی کرد.
  • XRP بیشترین افزایش را در حجم ۲۴ ساعته NFTها ثبت کرد و نزدیک به ۱۶۶% افزایش یافت.

XRP Ledger: هاب پر رونق NFT با ویژگیهای کاربرپسند و کارآمد

XRP Ledger (XRPL) با رشد قابل توجهی در کل معاملات نسبت به سه ماهه‌ی قبل، رشد چشمگیر NFT را تجربه می‌کند. برخلاف توکن‌های بومی، NFTها در XRPL به طور یکپارچه در پروتکل اصلی ادغام می‌شوند و نیاز به قراردادهای هوشمند برای ایجاد و انتقال آن‌ها را از بین می‌برند. معرفی XLS-20 در اکتبر ۲۰۲۲، استانداردسازی NFTها را به همراه داشت و مزایایی مانند حق امتیاز و ویژگی‌های ضد هرزنامه را به ارمغان آورد. این پیشرفت‌ها NFT‌های XRPL را هم کاربر پسند و هم سازگار می‌کند.

بخوانید  معرفی کامل ارز دیجیتال لایت کوین Litecoin

دوکاتی همکاری بر سر NFTها را پیش می‌برد

در ماه جولای، دوکاتی، سازنده‌ی مشهور موتور سیکلت، کلکسیون NFTهای خود را از طریق مشارکت با XRP Ledger (XRPL) معرفی کرد. ریپل، شریک بلاک‌چین XRPL، از پروژه‌های آتی دوکاتی پشتیبانی فنی می‌کند. این همکاری تاکید روزافزون XRPL بر تراکنش‌های NFT را نشان می‌دهد که منجر به افزایش قابل‌توجهی در کل معاملات روزانه NFT در سه ماهه‌ی دیگر می‌شود.

XRP جهش NFTها را رهبری می‌کند

طبق داده‌های StockTwits که توسط RippleX به اشتراک گذاشته شده، XRP به عنوان پیشرو در فضای NFTها ظاهر شده و افزایش شگفت‌انگیز ۱۶۶ درصدی حجم ۲۴ ساعته‌ی NFTها را تجربه کرده است. این عملکرد از پلتفرم‌های اصلی بلاک‌چین مانند اتریوم، پولیگون و کاردانو که به ترتیب کاهش ۲۳، ۴۵ و ۱۴ درصدی را در حجم ۲۴ ساعته‌ی NFTهای خود ثبت کردند، برتری چشمگیری دارد. StockTwits در توییتی XRP را به عنوان پیشرو در حجم روزانه معرفی کرد و مدعی شد که Zerpmon، یک پلتفرم دیجیتالی کلکسیونی مبتنی بر XRPL، در این راه نقشی محوری را ایفا کرده است. علاقه به NFTها همچنان قوی است و عملکرد استثنایی XRP بر اهمیت رو به رشد آن در اکوسیستم NFT تاکید دارد. به گفته‌ی Bithomp Explorer، استاندارد XLS-20 منجر به ضرب ۱,۹۷۴,۳۱۹ NFT شده که ۱,۶۴۸,۸۱۶ هنوز موجود است و ۳۲۵,۵۱۳ NFT سوزانده شده است. تعداد کل ناشران اکنون به ۵۵۸۵ رسیده است.

بخوانید  اخبار صرافی‌های ارز دیجیتال (۳۱ مرداد ۱۴۰۲)
توجه:

این مقاله مشاوره‌ی سرمایه‌گذاری ارائه نمی‌دهد. همه‌ی سرمایه‌گذاری‌ها شامل ریسک هستند و خوانندگان باید قبل از تصمیم‌گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

منبع : نوبیتکس مگ

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2615628

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها