تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
1

لورس :افزایش ۷۰۰ درصدی جریان ورودی XRP

  • کد خبر : 2620068
  • ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۹:۴۱
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

افزایش ۷۰۰ درصدی جریان ورودی XRP، آن را به بهترین گزینه برای سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال تبدیل کرد. در نتیجه‌ی این اتفاق، Ripple Payments کاربران بیشتری را جذب کرد.
خلاصه‌ی خبر افزایش ۷۰۰ درصدی ورودی صندوق XRP در عرض یک هفته، موقعیت آن را به عنوان یک رهبر سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال مستحکم می‌کند. افزایش جریان ورودی XRP با افزایش فعالیت در Bitstamp مرتبط است که به طور بالقوه ناشی از پذیرش Ripple Payments است. در حالی که XRP عملکرد خوبی دارد، Solana و Litecoin نیز ورودی قابل توجهی از ETP را تجربه می‌کنند. افزایش قابل توجه XRP XRP افزایش باورنکردنی ۷۰۰ درصدی در جریان ورودی صندوق را در عرض یک هفته تجربه کرده و جایگاه خود را به عنوان اصلی‌ترین گزینه‌ی سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال تثبیت کرده است. طبق آخرین گزارش CoinShares، تنها در هفته‌ی گذشته، ۷۰۰۰۰۰ دلار به محصولات مرتبط با XRP سرازیر شد. این افزایش نه تنها تسلط XRP را تثبیت می‌کند، بلکه نشان‌دهنده‌ی افزایش هفت برابری در جریان ورودی به XRP ETP در طول مدت مشابه است.
Ripple Payments باعث افزایش XRP در Bitstamp می شود افزایش اخیر در جر..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

افزایش ۷۰۰ درصدی جریان ورودی XRP، آن را به بهترین گزینه برای سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال تبدیل کرد. در نتیجه‌ی این اتفاق، Ripple Payments کاربران بیشتری را جذب کرد.

خلاصه‌ی خبر

  • افزایش ۷۰۰ درصدی ورودی صندوق XRP در عرض یک هفته، موقعیت آن را به عنوان یک رهبر سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال مستحکم می‌کند.
  • افزایش جریان ورودی XRP با افزایش فعالیت در Bitstamp مرتبط است که به طور بالقوه ناشی از پذیرش Ripple Payments است.
  • در حالی که XRP عملکرد خوبی دارد، Solana و Litecoin نیز ورودی قابل توجهی از ETP را تجربه می‌کنند.

افزایش قابل توجه XRP

XRP افزایش باورنکردنی ۷۰۰ درصدی در جریان ورودی صندوق را در عرض یک هفته تجربه کرده و جایگاه خود را به عنوان اصلی‌ترین گزینه‌ی سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال تثبیت کرده است. طبق آخرین گزارش CoinShares، تنها در هفته‌ی گذشته، ۷۰۰۰۰۰ دلار به محصولات مرتبط با XRP سرازیر شد. این افزایش نه تنها تسلط XRP را تثبیت می‌کند، بلکه نشان‌دهنده‌ی افزایش هفت برابری در جریان ورودی به XRP ETP در طول مدت مشابه است.

Ripple Payments باعث افزایش XRP در Bitstamp می شود

افزایش اخیر در جریان ورودی XRP در Bitstamp ممکن است یک نشانه‌ی معمولی از فعالیت فروش به نظر برسد. با این حال در این مورد، می‌تواند چیزی کاملا متفاوت را نشان دهد. افزایش ورودی XRP در Bitstamp ممکن است به پذیرش رو به رشد Ripple Payments، که قبلا به عنوان نقدینگی درخواستی شناخته می‌شد، نسبت داده شود. توجه به این نکته مهم است که ریپل، مالک بخشی از سهام Bitstamp است و فعالانه از XRP در خدمات پرداخت خود استفاده می‌کند. به نظر می‌رسد این هم‌افزایی بین Ripple و Bitstamp نیروی محرکه‌ای برای افزایش سرمایه‌گذاری‌های متمرکز بر XRP باشد.

روندهای گسترده‌تر بازار

در حالی که XRP در کانون توجه قرار دارد، Solana (SOL) و Litecoin (LTC) نیز در هفته‌ی گذشته جریان‌های قابل توجهی را به ETPهای مربوطه‌ی خود تجربه کردند. با این وجود، بازار بزرگتر محصولات سرمایه‌گذاری رمزارزها روایت متفاوتی ارائه می‌دهد. این بازار برای ششمین هفته‌ی متوالی جریان خروجی مجموعاً به ارزش ۹٫۱ میلیون دلار را تجربه کرده است. از ابتدای سال جاری، جریان خروجی به ۱۲۵٫۵ میلیون دلار رسیده و ETPهای بیت کوین (BTC) هفته‌ی گذشته شاهد خروجی ۵٫۹ میلیون دلاری بوده‌اند.

توجه:

این مقاله مشاوره‌ی سرمایه‌گذاری ارائه نمی‌دهد. همه‌ی سرمایه‌گذاری‌ها شامل ریسک هستند و خوانندگان باید قبل از تصمیم‌گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

منبع : نوبیتکس مگ

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2620068

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها