تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
1

لورس :افشای حقایق فری فایر به همراه خرید جم فری فایر فوری از آی گیم

  • کد خبر : 2624659
  • ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۸:۲۴
لورس :افشای حقایق فری فایر به همراه خرید جم فری فایر فوری از آی گیم
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :فری فایر یک بازی جذاب در سبک بتل رویال است که توسط کمپانی گارنا معرفی شده است. این بازی به دلیل برخورداری از آیتم و آفرهای متنوع به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های موبایل در سبک بتل رویال تبدیل شود. در فری فایر، بازیکنان می‌توانند با خرید سریع جم […]

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

فری فایر یک بازی جذاب در سبک بتل رویال است که توسط کمپانی گارنا معرفی شده است. این بازی به دلیل برخورداری از آیتم و آفرهای متنوع به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های موبایل در سبک بتل رویال تبدیل شود. در فری فایر، بازیکنان می‌توانند با خرید سریع جم فری فایر با ایدی از آی گیم، شخصیت‌های بازی را با لباس‌ها، سلاح‌ها و تجهیزات مختلف را شخصی‌سازی کنند.

فکت های جالب بازی فری فایر

بسیاری از گیمرهای علاقه‌مند به بازی فری فایر تمایل دارند که با حقایق پشت پرده این بازی آشنا شوند. دانستن این حقایق می‌تواند باعث افزایش جذابیت این بازی و جذب گیمرهای بیشتر شود. به همین علت، قصد داریم تا در این مطلب شما را با برخی از حقایق جالب بازی فری فایر آشنا کنیم.

قابلیت اجرا روی ساده‌ترین سیستم‌های سخت‌افزاری

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که بازی فری فایر را از سایر رقبای خود در سبک بتل رویال متمایز می‌کند، قابلیت نصب و اجرای این بازی روی ساده‌ترین و ابتدایی‌ترین سخت‌افزارهای موجود است. در واقع شما می‌توانید این بازی را روی ساده‌ترین گوشی‌های هوشمند نصب کنید و از رقابت با حریفان لذت ببرید. برای بهبود تجربه خود در بازی فری فایر و افزایش شانس موفقیت، می‌توانید به سراغ خرید آیتم یا خرید آفر بروید.

محبوب‌ترین بازی در آمریکای لاتین

منطقه آمریکای لاتین همیشه به خاطر فرهنگ خاص خود مورد توجه سایر افراد قرار گرفته است. یکی از نکات جالبی که بازی فری فایر را با آمریکای لاتین پیوند می‌دهد، محبوبیت شگفت‌انگیز این بازی و سایر بازی‌های سبک بتل رویال در این منطقه است. مطابق آمارهای منتشرشده بازی فری فایر در هیچ یک از مناطق دیگر کره زمین به اندازه منطقه آمریکای لاتین محبوب نیست. اگر شما هم قصد مبارزه و رقابت با گیمرهای منطقه آمریکای لاتین را دارید، می‌توانید برای پیروزی در بتل رویال به سراغ راه‌های میانبری مانند خرید جم فری فایر  ارزان از آی گیم یا خرید آیتم بروید.

تعداد باورنکردنی توسعه‌دهندگان بازی فری فایر

کمپانی گارنا اعلام کرد که تیم توسعه‌دهندگان بازی فری فایر از بیش از ۳۰۰ کارشناس و تکنسین حرفه‌ای تشکیل شده است. شاید بتوان یکی از دلایل اصلی موفقیت این بازی در میان سایر بازی‌های سبک بتل رویال را همین تعداد بالای توسعه‌دهندگان دانست. این تیم بزرگ به صورت مداوم در حال عیب‌یابی و به‌روزرسانی بازی فری فایر هستند.

بیشترین تعداد دانلود در یک سال!

یکی از آمارهای شگفت‌انگیزی که به نام بازی فری فایر کمپانی گارنا ثبت شده، بیشترین تعداد دانلود یک بازی موبایلی در سال ۲۰۱۹ میلادی است. همین مورد می‌تواند به شما ثابت کند که میزان محبوبیت بازی فری فایر در میان گیمرهای موبایل تا چه اندازه زیاد است. در نتیجه اگر شما نیز قصد داریم که برای شرکت در یک نبرد هیجان‌انگیز به کاربران این بازی ملحق شوید، پیشنهاد می‌کنیم که در ابتدای مسیر برای افزایش سرعت ارتقای سطح خود به سراغ خرید آیتم یا خرید جم فری فایر ارزان آی گیم بروید.

شروع بازی با دو شخصیت آدم و حوا

یکی از حقایق بسیار جذابی که درباره بازی فری فایر وجود دارد، این است که دو شخصیت ابتدایی بازی فری فایر آدم و حوا نام داشتند. همان‌طور که می‌دانید، آدم و حوا نخستین انسان‌هایی بودند که روی کره زمین پا گذاشتند. به همین علت، توسعه‌دهندگان بازی فری فایر نیز تصمیم گرفتند که دو شخصیت ابتدایی بازی را آدم (Adam) و حوا (Eve) نام‌گذاری کنند.

طراحی کاراکترهای بازی براساس شخصیت‌های واقعی

یکی از اقدامات هوشمندانه سازندگان و توسعه‌دهندگان بازی فری فایر، الهام گرفتن از شخصیت‌های معروف واقعی برای طراحی و ساخت کاراکترهای این بازی است. از شناخته۲شده‌ترین کاراکترهای بازی فری فایر می‌توان به دی جی الوک، جوتا، کرونو و … اشاره کرد.

دی جی الوک در بازی فری فایر

دی جی الوک در بازی فری فایر

برای طراحی شخصیت دی جی الوک از یک دی جی برزیلی به همین نام، شخصیت جوتا از بازیگر، استاد پارکور و هنرهای رزمی اهل اندونزی به نام Joe Taslim و شخصیت کرونو از کریستیانو رونالدو الهام گرفته شده است.

همکاری با دی جی الوک برای ساخت موسیقی زمینه

یکی از نکات جالب بازی فری فایر، همکاری توسعه‌دهندگان این بازی با شخصیت واقعی دی جی الوک برای ساخت آهنگی بود که در ادامه به موسیقی اصلی زمینه بازی فری فایر تبدیل شد. دی جی الوک یک دی جی و تهیه کننده موسیقی مشهور است که به خاطر سبک موسیقی هیپ هاپ و الکترونیک خود شناخته می شود.

شمشیر کاتانا کشنده‌ترین سلاح بازی فری فایر است

کاتانا نام نوعی شمشیر ژاپنی است که در قرن سیزدهم میلادی توسط سامورایی‌ها برای از میان برداشتن دشمنان مورد استفاده قرار می‌گرفته است. شمشیر کاتانا در میان سلاح‌های موجود در بازی فری فایر به عنوان کشنده‌ترین سلاح شناخته می‌شود. البته از آنجا که شما برای استفاده از کاتانا باید از فاصله نزدیک به دشمنان خود حمله کنید، این سلاح چندان کاربردی نیست.

تعداد باورنکردنی بازیکنان فری فایر

مطابق آمارهای منتشرشده، تا به حال نزدیک به ۵۰۰ میلیون گیمر در بازی فری فایر اقدام به ایجاد حساب کاربری کرده‌اند. اما نکته شگفت‌انگیزتر تعداد بازیکنان فعال در بازی فری فایر به صورت روزانه است. در طول هر روز، تقریبا ۵۰ میلیون کاربر فعال مشغول نبرد در بازی فری فایر هستند!

طولانی‌ترین زیپ لاین بازی فری فایر

زیپ لاین یکی از مهم‌ترین و جذاب‌ترین بخش‌های نقشه برمودا به شمار می‌آیند که گیمرها می‌توانند با استفاده از آن‌ها به سرعت از نقطه‌ای به نقطه دیگر نقل مکان کنند. شاید این سوال برای شما نیز به وجود آمده باشد که طولانی‌ترین زیپ لاین بازی فری فایر در نقشه برمودا در کدام بخش واقع شده است؟

زیپ لاین فری فایر

زیپ لاین فری فایر

در پاسخ به این سوال، باید اشاره کنیم که طولانی‌ترین زیپ لاین نقشه برمودا در بازی فری فایر ساعت یا همان Clock را به قله (Peak) وصل می‌کند. این زیپ لاین مسافت بسیار طولانی را روی نقشه پوشش می‌دهد و گیمرها می‌توانن به وسیله آن به سرعت در نقشه جابه‌جا شوند.

آی گیم، سایت خرید جم فری فایر با ایدی و گیفت کارت free fire

بازی فری فایر در سطح جهانی بسیار محبوب است و به عنوان رقیب برای بازی‌ های بتل رویال “پابجی” و “فورتنایت” شناخته می‌شود. الماس فری فایر یا جم فری فایر پول درون بازی فری فایر هستند. اگر شما یکی از طرفداران بازی فری فایر هستید، باید به این نکته توجه داشته باشید که هر چند تمرین مداوم نقش بسیار مهمی را در تقویت مهارت‌ها و افزایش شانس شما برای پیروزی ایفا می‌کند، اما روش‌های دیگری نیز وجود دارند که می‌توانند در این مسیر به شما کمک کنند. خرید جم فری فایر با ایدی و اطلاعات از راه‌ های موجود برای خرید جم بازی فری فایر است. شما می‌توانید با خرید الماس فری فایر در هر زمینه‌ای در بازی پیشرفت کنید.

سایت آی گیم معتبرترین سایت خرید درون بازی و خرید جم فری فایر، با تحویل آنی و تضمین قیمت، به یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید جم و آفرهای بازی‌های موبایلی تبدیل شده است. سایت آی گیم دارای اینماد و درگاه پرداخت قانونی است. این بدان معناست که این سایت توسط سازمان مربوطه تایید شده است و فعالیت آن کاملاً قانونی و ایمن است.

منبع: آی گیم (https://igame.ir)، مرجع خرید جم فری فایر با ایدی و گیفت کارت فری فایر free fire

 

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2624659

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها