تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
1

لورس :اقتصادی ترین هتل های اهواز

  • کد خبر : 2631636
  • ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۳
لورس :اقتصادی ترین هتل های اهواز
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :شهر اهواز یکی از شهرهای پربازدید ایران است که سالانه گردشگران زیادی به آن سفر می‌کنند. چه برای کار به اهواز سفر کنید چه برای تفریح و گشت‌و‌گذار، هتل‌هایی با کیفیت و قیمت مناسب زیادی برای اقامت شما در دسترس هستند. شما می‌توانید هتل‌هایی مانند هتل پارس اهواز، […]

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

شهر اهواز یکی از شهرهای پربازدید ایران است که سالانه گردشگران زیادی به آن سفر می‌کنند. چه برای کار به اهواز سفر کنید چه برای تفریح و گشت‌و‌گذار، هتل‌هایی با کیفیت و قیمت مناسب زیادی برای اقامت شما در دسترس هستند. شما می‌توانید هتل‌هایی مانند هتل پارس اهواز، هتل ایران و هتل نیشکر را رزرو و در هزینه سفر خود صرفه‌جویی کنید.

هتل پارس

از هتل‌های ارزان ‌قیمت شهر اهواز برای اقامت مسافران می‌توان به هتل پارس اشاره کرد. این مجموعه با قرارگیری در خیابان ۲۴ متری و شهید عابدی، یکی از پرطرفدارترین هتل‌های ۵ ستاره به‌حساب می‌آید. طبق نظر اغلب مسافران، هتل پارس اهواز یکی از بهترین هتل‌های این شهر به‌حساب می‌آید.  این هتل با ۱۳۴ واحد اقامتی، در مجاورت رودخانه کارون و پل سفید قرار دارد. هتل پارس اهواز به دلیل نزدیکی به پل طبیعت، مکانی مناسب برای تمامی مسافرانی است که می‌خواهند از این جاذبه محبوب در اهواز دیدن کنند.

هتل بوستان

هتل چهار ستاره بوستان اهواز یکی دیگر از هتل‌های اقتصادی در این شهر است. ارائه خدمات مناسب و برخورداری از پرسنلی خوش برخورد و حرفه‌ای، جزء مزایای این هتل محسوب می‌شوند. این مجموعه از واحدهای اقامتی بسیاری با ظرفیت‌های مختلف برخوردار است. اتاق‌ها مجهز به امکانات متعدد هستند و فضای بسیار دوستانه هتل باعث می‌شود اقامت راحتی در این مجموعه داشته باشید. هتل بوستان دارای یک رستوران و کافی‌شاپ است که غذاها، دسرها و نوشیدنی‌های باکیفیتی را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد.

 هتل نیشکر

هتل چهار ستاره نیشکر اهواز یکی از معروف‌ترین و در عین حال، ارزان‌ترین هتل‌های جنوب ایران است. این هتل از ۶۰ واحد اقامتی اعم از اتاق‌های دوتخته، سه تخته و سوئیت با ظرفیت دو نفر تشکیل شده است. همه این مکان‌ها به منظور ایجاد راحتی مسافرین تزئین و مبله شده‌اند. این مجموعه دارای سالنی با تجهیزات مدرن است. سالن چند منظوره هتل می‌تواند انتخابی مناسب برای برگزاری انواع مراسم و جشن‌ها باشد.

هتل ایرانیکا

اهواز یکی از زیباترین شهرهای جنوب ایران است که مسافران نباید فرصت بازدید از آن را از دست بدهند. هتل ایرانیکا برای خدمات‌رسانی به گردشگران این منطقه احداث شده است. هتل سه ستاره ایرانیکا اهواز در سال ۱۳۹۴ به منظور ارائه خدمات باکیفیت به مخاطبان تاسیس شد. این مجموعه در نزدیکی رودخانه کارون قرار دارد و با یک پیاده‌روی کوتاه می‌توانید از پل سفید دیدن کنید.

هتل ایرانیکا دارای یک رستوران و کافی‌شاپ است که انواع غذاهای محلی و بین‌المللی را ارائه می‌دهد. برخی از اتاق‌های این هتل دارای بالکن‌هایی هستند که به سمت رود کارون قرار دارند. با اقامت در این اتاق‌ها می‌توانید چشم‌انداز مناسبی از رود کارون داشته باشید.

هتل هدیه

هتل آپارتمان سه ستاره هدیه نزدیک به بزرگراه مدرس اهواز است. این مجموعه در سه طبقه در سال ۱۳۸۶ تاسیس شد و بعدها مورد بازسازی نیز قرار گرفت. هتل هدیه دسترسی به اینترنت رایگان، پارکینگ اختصاصی و خدمات خشک‌شویی و نظافتی را برای مهمانان خود فراهم می‌کند.

رستوران هتل هدیه با غذاهای لذیذ ایرانی و بین‌المللی از مهمانان پذیرایی می‌کند. پل سیاه، قدیمی‌ترین پل کارون و همچنین پل سفید، اولین پل معلق ایران نیز در نزدیکی این مجموعه قرار دارند.

هتل اکسین

هتل اکسین یک هتل سه ستاره واقع در اهواز است که به‌عنوان یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین هتل‌های اقامتی شناخته می‌شود. هتل اکسین با معماری و دکوراسیون مدرن و با کادری مجرب، خدمات پذیرایی از میهمانان را ارائه می‌دهد. این مجموعه به غیر از رستوران، یک کافی‌شاپ سرپوشیده نیز دارد که نوشیدنی‌ها و دسرهای متنوعی را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد.

سالن کنفرانس هتل اکسین برای برگزاری همایش‌ها و جلسات کاری بسیار مناسب است. دسترسی به اینترنت رایگان، تاکسی سرویس، آسانسور، تهویه مطبوع مناسب و خشک‌شویی از دیگر مزایایی هستند که مهمانان می‌توانند با اقامت در این هتل از آن بهره‌مند شوند.

شهر اهواز

هتل نادری

یکی از زیباترین هتل‌های اهواز، هتل نادری نام دارد. این مجموعه ۳ ستاره در سال ۱۳۴۲ توسط حسین نادری با ۵ طبقه و ۲۰۳ تخت در ۱۱۵ اتاق تاسیس شد. تزئینات خیره‌کننده و محوطه زیبای هتل نادری از جذاب‌ترین ویژگی‌های این مجموعه است.

برای تجربه اقامت ارزان در شهر اهواز، هتل نادری یک انتخاب مناسب و زیبا  برای مسافران  به‌حساب می‌آید. با اقامت در این هتل، دسترسی آسانی به جاذبه‌های اهواز مثل رودخانه کارون، باغ معین و بازار امام خواهید داشت.

هتل کارون

از دیگر هتل های ارزان‌قیمت اهواز می‌توان به هتل کارون که در نزدیکی مرکز شهر قرار دارد، اشاره کرد. با اقامت در این مجموعه می‌توانید به‌راحتی از مراکز خرید اهواز دیدن کنید. محیط مدرن، رفتار محترمانه پرسنل، رستوران باکیفیت، غذاهای متنوع و هزینه مقرون‌به‌صرفه از بهترین ویژگی‌های هتل کارون به شمار می‌آیند. از امکانات دیگر هتل می‌توان به صرافی، اینترنت رایگان و خدمات باربری نیز اشاره کرد.

سفری آسان با فلای تودی

برای تجربه یک سفر راحت و آسان به اهواز از وب‌سایت و اپلیکیشن فلای تودی کمک بگیرید. از طریق این سامانه می‌توانید از قیمت لحظه‌ای تمامی پروازها به اهواز باخبر شوید. بلیط انواع شرکت‌های هواپیمایی معتبر داخلی و خارجی در فلای تودی لیست شده‌اند. اغلب هتل‌های کشور مانند هتل پارس اهواز را نیز می‌توان به کمک این سامانه رزرو کرد. شما می‌توانید قیمت و امکانات هر هتل را با سایرین مقایسه کنید و در نهایت گزینه دلخواه خود را انتخاب فرمایید. در صورت برزو هرگونه مشکل در زمان رزرو، تیم پشتیبانی فلای تودی به‌صورت ۲۴ ساعته در کنار شما خواهد بود.

جمع‌بندی

چنانچه می‌خواهید سفری ارزان به اهواز زیبا را تجربه کنید، می‌توانید در هتل های مقرون‌به‌صرفه این شهر اقامت داشته باشید. در اهواز، هتل‌های اقتصادی متعددی فعالیت می‌کنند که علی‌رغم هزینه به‌صرفه، کیفیت مناسبی دارند. اقامتگاه‌هایی مانند هتل پارس، هتل بوستان، هتل ایرانیکا، هتل نادری، هتل کارون، هتل اکسین، هتل آپارتمان هدیه و هتل نیشکر از مجموعه‌های اقامتی ارزان‌قیمت و باکیفیت اهواز به‌حساب می‌آیند.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2631636

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها