تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024
0

لورس :اقدامات سیرکل و OKX چگونه آینده USDC را تغییر خواهد داد؟

  • کد خبر : 2610468
  • ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۰:۳۱
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

Circle و OKX برای معرفی پیشرفت‌های قابل توجهی در USDC، از جمله یک کمپین بدون هزینه و بهبود عملکرد میان‌زنجیره‌ای، که چشم‌انداز استیبل‌کوین را متحول می‌کند، شریک شده‌اند.
خلاصه‌ی خبر Circle، صادرکننده‌ی USDC، با OKX، یک شرکت فناوری جهانی Web3 شریک شده است. از ۷ سپتامبر تا ۵ اکتبر ۲۰۲۳، این کمپین هزینه‌های شبکه را برای تراکنش‌های USDC حذف می‌کند. این مشارکت، درها را به روی چشم‌انداز وسیع‌تری از ابزار میان‌زنجیره‌ای USDC باز کرده است. تحول USDC با ابتکار Fee-Free توسط Circle و OKX Circle Internet Financial (Circle)، یک فین‌تک پیشرو در سطح جهانی و صادرکننده‌ی USDC، با OKX، یک شرکت فناوری جهانی Web3 همکاری خواهد کرد. مشارکت آن‌ها پیشرفت‌های پیشگامانه‌ای برای USDC در OKX Wallet و OKX DEX Aggregator معرفی می‌کند. این همکاری نشان‌دهنده‌ی یک گام بزرگ در چشم‌انداز Web3 است.
کمپین هزینه‌ی شبکه صفر USDC برای همکاری “کمپین هزینه‌ی شبکه صفر USD” آماده شوید! این همکاری یک ابتکار متهورانه را معرفی می‌کند: از ۷ سپتامبر تا ۵ اکتبر ۲۰۲۳، کاربران می‌توانند از تراکنش‌های USDC بدون کارمزد لذت ببرند. ویژگی..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

Circle و OKX برای معرفی پیشرفت‌های قابل توجهی در USDC، از جمله یک کمپین بدون هزینه و بهبود عملکرد میان‌زنجیره‌ای، که چشم‌انداز استیبل‌کوین را متحول می‌کند، شریک شده‌اند.

خلاصه‌ی خبر

  • Circle، صادرکننده‌ی USDC، با OKX، یک شرکت فناوری جهانی Web3 شریک شده است.
  • از ۷ سپتامبر تا ۵ اکتبر ۲۰۲۳، این کمپین هزینه‌های شبکه را برای تراکنش‌های USDC حذف می‌کند.
  • این مشارکت، درها را به روی چشم‌انداز وسیع‌تری از ابزار میان‌زنجیره‌ای USDC باز کرده است.

تحول USDC با ابتکار Fee-Free توسط Circle و OKX

Circle Internet Financial (Circle)، یک فین‌تک پیشرو در سطح جهانی و صادرکننده‌ی USDC، با OKX، یک شرکت فناوری جهانی Web3 همکاری خواهد کرد. مشارکت آن‌ها پیشرفت‌های پیشگامانه‌ای برای USDC در OKX Wallet و OKX DEX Aggregator معرفی می‌کند. این همکاری نشان‌دهنده‌ی یک گام بزرگ در چشم‌انداز Web3 است.

بخوانید  تحلیل بیت کوین از نگاه مایکل ون دی پاپ

کمپین هزینه‌ی شبکه صفر USDC

برای همکاری “کمپین هزینه‌ی شبکه صفر USD” آماده شوید! این همکاری یک ابتکار متهورانه را معرفی می‌کند: از ۷ سپتامبر تا ۵ اکتبر ۲۰۲۳، کاربران می‌توانند از تراکنش‌های USDC بدون کارمزد لذت ببرند. ویژگی حساب هوشمند که در کیف پول OKX ادغام شده است، تراکنش‌های USDC را در بلاک‌چین‌ها تغییر می‌دهد.

OKX DEX معاملات جفت USDC را با یکپارچه‌سازی CCTP تقویت می‌کند

ادغام تجمیع‌کننده‌ی OKX DEX با پروتکل انتقال میان‌زنجیره‌ای Circle یا CCTP گام مهمی در افزایش معاملات USDC است. این ادغام، تجربه‌ی کاربری را برای تجارت جفت USDC در سراسر اتریوم، آوالانچ، آربیتروم و اکوسیستم‌های شبکه‌ی اصلی OP ساده می‌کند. با گسترش CCTP، تجمیع‌کننده‌ی OKX DEX از بلاک‌چین‌های بیشتری برای تراکنش‌های میان‌زنجیره‌ای USDC پشتیبانی می‌کند.

مشکلات احتمالی

قطعا “کمپین هزینه‌ شبکه صفر USDC” مزایایی دارد، اما ممکن است به دلیل افزایش تراکم شبکه در طول کمپین، تراکنش‌های USDC را کُند کند. کارمزدها نقشی حیاتی در حفظ امنیت و کارایی شبکه‌ی بلاک‌چین ایفا می‌کنند و این کمپین می‌تواند نگرانی‌هایی در مورد ازدحام و پایداری شبکه ایجاد کنند.

بخوانید  قیمت بیت‌کوین و ارز‌های دیجیتال امروز ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ مشخص شد

مشارکت Circle با OKX قابلیت‌های USDC را افزایش می‌دهد، تجربیات کاربر را ساده می‌کند و ارتباطات اکوسیستم‌های بلاک‌چین را تقویت می‌کند. این همکاری بر تکامل مداوم استیبل‌کوین‌ها در حوزه‌ی کریپتو تاکید می‌کند.

توجه:

این مقاله مشاوره‌ی سرمایه‌گذاری ارائه نمی‌دهد. همه‌ی سرمایه‌گذاری‌ها شامل ریسک هستند و خوانندگان باید قبل از تصمیم‌گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

منبع : نوبیتکس مگ

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2610468

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها