تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
1

لورس :الگوهای صعودی ۴ آلت کوین بازار در حالی که بیت کوین در ۳۷۰۰۰ دلار نوسان می کند

  • کد خبر : 2630882
  • ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴
لورس :الگوهای صعودی ۴ آلت کوین بازار در حالی که بیت کوین در ۳۷۰۰۰ دلار نوسان می کند
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

الگوهای صعودی ۴ آلت کوین بازار در حالی که بیت کوین در ۳۷۰۰۰ دلار نوسان می کند اخبارآلت کوینارز رمزپایه توسط حسام شایق آخرین به روز رسانی ۱۳ نوامبر ۲۰۲۳ ۰ ۳۹۰ اشتراک بیت کوین هفته معاملاتی خود را با حدود ۶ درصد افزایش به پایان رساند و این نشان دهنده ادامه تقاضا از سوی خریداران بود. مایکل سیلور، یکی از بنیانگذاران شرکت مایکرواستراتژی، طی سخنرانی در اجلاس کریپتو در استرالیا در ۱۰ نوامبر ۲۰۲۳ گفت که تقاضا برای بیت کوین به صورت ماهانه می تواند تا پایان سال ۲۰۲۴ بین ۲ تا ۱۰ برابر افزایش یابد. علاوه بر این، هاوینگ عرضه این ارز بزرگ بازار را به نصف کاهش می دهد که این رویداد در آوریل سال آینده رخ خواهد داد. سیلور انتظار دارد که این دو رویداد باعث “افزایش قابل توجه قیمت” شوند.
بیت کوین چیست؟ آموزش کامل بیت کوین
با توجه به این که اجماع کلی بر افزایش بیشتر قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۴ است، تحلیل‌گران در حال پیش‌بینی این هستند که این روند صعودی تا چه سطحی..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

الگوهای صعودی ۴ آلت کوین بازار در حالی که بیت کوین در ۳۷۰۰۰ دلار نوسان می کند اخبارآلت کوینارز رمزپایه توسط حسام شایق ۰ ۳۹۰ اشتراک

بیت کوین هفته معاملاتی خود را با حدود ۶ درصد افزایش به پایان رساند و این نشان دهنده ادامه تقاضا از سوی خریداران بود. مایکل سیلور، یکی از بنیانگذاران شرکت مایکرواستراتژی، طی سخنرانی در اجلاس کریپتو در استرالیا در ۱۰ نوامبر ۲۰۲۳ گفت که تقاضا برای بیت کوین به صورت ماهانه می تواند تا پایان سال ۲۰۲۴ بین ۲ تا ۱۰ برابر افزایش یابد. علاوه بر این، هاوینگ عرضه این ارز بزرگ بازار را به نصف کاهش می دهد که این رویداد در آوریل سال آینده رخ خواهد داد. سیلور انتظار دارد که این دو رویداد باعث “افزایش قابل توجه قیمت” شوند.
بیت کوین چیست؟ آموزش کامل بیت کوین

با توجه به این که اجماع کلی بر افزایش بیشتر قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۴ است، تحلیل‌گران در حال پیش‌بینی این هستند که این روند صعودی تا چه سطحی ادامه خواهد یافت. فیلیپ سوئیفت، خالق “Look Into Bitcoin creator ” با استفاده از شاخص درون زنجیره ای قیمت ترمینال خود گفت که بیت کوین در چرخه صعودی بعدی احتمالا تا حدود سطح ۱۱۰۰۰۰ دلار افزایش خواهد یافت.

در حالی که بیت کوین همچنان در کانون توجهات قرار دارد، چندین آلت کوین بزرگ بازار افزایش قابل توجهی داشته اند. روند صعودی گسترده در بازار ارز رمزنگاری این امید را افزایش داده که فصل آلت کوین ها ممکن است نزدیک باشد.
آلت کوین ها چه هستند؟آنچه باید درباره آنها بدانید

اگر احساسات صعودی حفظ شود، آلت کوین ها ممکن است شاهد تحولاتی باشند، که در آن ارزهای صعود کرده با مقداری سیو سود مواجه خواهند شد و ارزهای عقب مانده از روند صعودی شروع به حرکت به سمت سطوح بالاتر خواهند کرد. در این مطلب نمودار بیت کوین به همراه نمودارهای ۴ آلت کوین را بررسی خواهیم کرد که احتمالا در کوتاه مدت عملکرد بهتری خواهند داشت.

بیت کوین

قیمت بیت کوین در سه روز گذشته در بالای الگوی کانال صعودی حفظ شده و این نشان می دهد که خریداران از سطح شکسته شده دفاع می کنند.

خریداران تلاش خواهند کرد تا قیمت را به بالای سطح ۳۸۰۰۰ دلار برسانند و روند صعودی را به سمت سطح ۴۰۰۰۰ دلار ادامه دهند. در حالی که شیب رو به بالای میانگین متحرک ها حاکی از تسلط خریداران بر بازار است، سطوح اشباع خرید شاخص قدرت نسبی به اصلاح احتمالی اشاره دارد.
شاخص قدرت نسبی (RSI) چیست و چگونه می توان از آن در تحلیل قیمت استفاده کرد؟

اگر قیمت به داخل کانال برگردد، نشان از فشار فروش در سطوح بالاتر خواهد بود. این می تواند درها را برای سقوط به خط حمایت کانال در نزدیک میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (سطح ۳۴۷۸۴ دلار) باز کند.
استفاده از میانگین متحرک نمایی برای شناسایی جهت روند و مناطق حمایت و مقاومت

فروشندگان برای شروع یک اصلاح شدید باید قیمت را به زیر کانال برسانند. در این صورت، قیمت ممکن است به منطقه حمایت ۳۲۴۰۰ تا ۳۱۰۰۰ دلار سقوط کند.

همانطور که نمودار ۴ ساعته نشان می دهد، خریداران در کاهش به میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه وارد موقعیت خرید می شوند، اما نتوانسته اند روند صعودی را از سر بگیرند. این نشان دهنده کاهش تقاضا در سطوح بالاتر است. فروشندگان سعی خواهند کرد از این فرصت استفاده کنند و قیمت را به زیر این میانگین متحرک برسانند. در صورتی که آنها موفق به این کار شوند، قیمت ممکن است به میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه کاهش یابد.

برعکس، اگر قیمت از سطوح فعلی افزایش یابد، نشان می دهد که خریداران خط مقاومت کانال را به حمایت تبدیل کرده اند. این امر احتمال روند صعودی در بالای سطح ۳۸۰۰۰ دلار را افزایش می دهد.

ویچین (VET)

پس از این که خریداران قیمت ویچین را در ۶ نوامبر به بالای مقاومت ۰٫۰۲۱ دلار رساندند، الگوی کف دو قلو در نمودار روزانه کامل شد.

ویچین

خسریداران نگذاشته اند فروشندگان قیمت را به زیر سطح ۰٫۰۲۱ دلار برسانند. این نشان می دهد که خریداران در تلاش برای تبدیل این سطح به حمایت هستند. آنها سعی خواهند کرد قیمت را به بالای سطح ۰٫۰۲۳ دلار افزایش برسانند و روند صعودی را ادامه دهند. در صورت موفقیت، قیمت ممکن است به هدف الگو در ۰٫۰۲۸ دلار برسد.

برعکس، اگر قیمت نتواند به بالای مقاومت ۰٫۰۲۳ برسد، احتمال کاهش آن تا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰٫۰۲ دلار) افزایش می یابد. شکست به زیر این سطح و بسته شدن شمع زیر آن نشان می دهد که فروشندگان به بازار برگشته اند. سپس، ممکن است قیمت به میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۰٫۰۱۸ دلار) سقوط کند.

ویچین برای مدتی در بالای سطح ۰٫۰۲۱ دلار تثبیت شده است. میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه در حال صاف شدن بوده و RSI نزدیک به عدد ۵۰ است، این تعادل بین عرضه و تقاضا را نشان می دهد.

اگر خریداران قیمت را به بالای سطح ۰٫۰۲۳ دلار برسانند، این تعادل به نفع آنها متمایل خواهد شد. این می تواند موجب آغاز مرحله بعدی روند صعودی شود. برعکس، اگر قیمت کاهش یابد و به زیر سطح ۰٫۰۲۱ دلار سقوط کند، نشان از فشار فروش در سطوح بالاتر خواهد بود. این می تواند قیمت را تا سطح ۰٫۰۲۰ دلار کاهش دهد.

ایمیوتیبل‌ایکس (IMX)

ایمیوتیبل‌ایکس در چند روز گذشته افزایش قابل توجهی داشته که نشان می دهد خریداران در تلاش برای تجدید حیات هستند.

ایمیوتیبل‌ایکس

انتظار می رود که روند صعودی قیمت با مقاومت ۱٫۳۰ دلار روبرو شود. در صورتی که این سطح شکسته شود، احتمالا قیمت تا سطح ۱٫۵۹ دلار خواهد یافت.

سطوح اشباع خرید RSI نسبت به اصلاح یا تثبیت احتمالی در کوتاه مدت هشدار می دهد. اگر قیمت از سطح فعلی یا مقاومت ۱٫۳۰ دلار به شدت کاهش یابد، نشان دهنده هجوم خریداران برای خروج از موقعیت های خود خواهد بود. این ممکن است قیمت را تا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰٫۸۴ دلار) کاهش دهد.

قیمت به تدریج به سمت مقاومت ۱٫۳۰ دلار حرکت می کند. حرکت رو به بالای میانگین متحرک ها تسلط خریداران را نشان می دهد، اما واگرایی نزولی RSI به تضعیف روند صعودی اشاره دارد.

فروشندگان ممکن است در ۱٫۳۰ دلار مقاومت قوی ایجاد کنند، اما اگر قیمت در طول پولبک بالاتر از میانگین متحرک ها باقی بماند، احتمال صعود آن به بالای این مقاومت افزایش می یابد. در صورتی که قیمت به شدت کاهش یابد و به زیر میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه سقوط کند، نشان دهنده شروع نزول تا سطح ۰٫۸۰ دلار خواهد بود.

گراف (GRT)

گراف پس از یک روند صعودی قوی، اصلاح شد. اما یک نشانه مثبت این که خریداران توانسته اند قیمت را بالاتر از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه ۰٫۱۲ دلار) نگه دارند.

گراف

گراف در تلاش برای از سرگیری روند صعودی بوده، اما فروشندگان مقاومت قوی در سطح ۰٫۱۴ دلار ایجاد کرده اند. حرکت رو به بالای میانگین متحرک ها و وارد شدن RSI به منطقه مثبت نشان دهنده کم ترین مقاومت در مسیر حرکت صعودی است.

اگر خریداران مقاومت ۰٫۱۶ دلار را از پیش رو بردارند، قیمت ممکن است به روند صعودی خود ادامه دهد. سپس، قیمت می تواند تا سطح ۰٫۲۱ دلار افزایش یابد. برعکس، اگر قیمت کاهش یابد و به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه برسد، حاکی از پایان یافتن روند صعودی خواهد بود.

در نمودار ۴ ساعته، قیمت در میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه از حمایت برخوردار است. اما فروشندگان تلاش می کنند تا روند صعودی را در سطح ۰٫۱۴ دلار متوقف کنند. اگر خریداران این سطح را بشکنند، قیمت ممکن است مقاومت ۰٫۱۶ دلار را تست مجدد کند. در این سطح احتمالا شاهد نبرد شدید بین خریداران و فروشندگان خواهیم بود.

از جنبه نزولی، میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه همچنان سطح مهمی است که باید آن را زیر نظر گرفت. اگر این سطح شکسته شود، قیمت ممکن است به حمایت قوی ۰٫۱۲ دلار سقوط کند. این سطح احتمالا خریداران را جذب خواهد کرد.

الگورند (ALGO)

الگورند در حال تشکیل یک الگوی کف نیم دایره ای یا گرد است که با شکست به بالای مقاومت ۰٫۱۴ دلار و بسته شدن شمع در بالای آن تکمیل خواهد شد.

الگورند

حرکت رو به بالای میانگین متحرک ها و رسیدن RSI به منطقه اشباع خرید، نشان دهنده برتری خریداران است. اگر آنها قیمت را در بالای سطح ۰٫۱۴ دلار حفظ کنند، یک روند صعودی جدید ممکن است شروع شود. هدف الگوی ذکر شده در بالا سطح ۰٫۲۰ دلار است. اگر قیمت به بالای این سطح برسد، حرکت صعودی احتمالا تا سطح ۰٫۲۴ دلار ادامه خواهد یافت.

برعکس، اگر قیمت از سطح ۰٫۱۴ دلار به شدت کاهش یابد، نشان می دهد که فروشندگان همچنان از این سطح با قدرت دفاع می کنند. سپس، قیمت ممکن است به میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰٫۱۲ دلار) سقوط کند.

خریداران در کاهش قیمت به میانگین متحرک ها وارد موفعیت خرید می شوند، که این نشان دهنده مثبت شدن احساسات است. سطح ۰٫۱۴ دلار یک سطح مهم است و اگر خریداران قیمت را در بالای آن نگه دارند، احتمال ادامه حرکت صعودی وجود دارد.

از جنبه نزولی، میانگین متحرک ها همچنان سطوح مهمی هستند که باید مراقب آنها بود. شکست به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه می تواند قیمت را به میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه برساند. اگر این سطح شکسته شد، قیمت ممکن است تا سطح ۰٫۱۰ دلار اصلاح شود.

منبع Cointelegraph الگورندالگوی کف دو قلوایمیوتیبل ایکسبیت کوینگرافمیانگین متحرک نماییویچین ۰ ۳۹۰ اشتراک حسام شایق

مقاله قبلی

دلایل رشد قابل توجه قیمت سولانا؛ آیا روند صعودی ادامه خواهد یافت؟

مقاله بعدی

پامپ و دامپ قیمت توکن XRP با انتشار یک خبر جعلی

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2630882

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها