تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
0

لورس :امکان معامله سریع بیش از ۱۰۰۰ ارز دیجیتال در صرافی ایرانیکارت

  • کد خبر : 2628851
  • ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۴
لورس :امکان معامله سریع بیش از ۱۰۰۰ ارز دیجیتال در صرافی ایرانیکارت
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

هر برند یک قصه است؛ اما شنیدن داستان بعضی از برندها لطف دیگری دارد. ایرانیکارت سال‌هاست که تلاش می‌کند مسیر پرداخت‌های ارزی را در شکل‌های گوناگون برای ایرانیان هموار کند. یکی از خدمات پرطرفدار ایرانیکارت در این سال‌ها صرافی ارز دیجیتال است. امروز که در حال خواندن این مطلب هستید، ایرانیکارت به باشگاه ۱۰۰۰‌تایی‌ها پیوسته است!
فهرست مطالبرمزارزهای پشتیبانی شده در ایرانیکارتایرانیکارت با پشتیبانی از چند رمزارز شروع کرد؟مسیر پر چالش اما لذت‌بخش توسعهچشم انداز بخش رمزارز در صرافی ایرانیکارت شما می‌توانید بیش از ۱۰۰۰ ارز دیجیتال را در این صرافی خرید و فروش کنید. ویژگی که در کمتر صرافی ارز دیجیتال ایرانی دیگری می‌توان یافت. سوژه اصلی این مطلب داستان پر فراز و نشیب صرافی ایرانیکارت تا به امروز است. برای شناخت یکی از بهترین صرافی‌های ایرانی تا پایان این مطلب را دنبال کنید.
رمزارزهای پشتیبانی شده در ایرانیکارت شاید برای شما جالب باشد که در سال ۲۰۲۳ تعداد ارزهای دیجیتال از مرز ۲۳ هزار کوین و توکن عبور کرده است. نباید فراموش کنید که همه این ارزهای دیجیتال قابل اعتماد نیستند. کم نبودند ارزهای دیجی..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

هر برند یک قصه است؛ اما شنیدن داستان بعضی از برندها لطف دیگری دارد. ایرانیکارت سال‌هاست که تلاش می‌کند مسیر پرداخت‌های ارزی را در شکل‌های گوناگون برای ایرانیان هموار کند. یکی از خدمات پرطرفدار ایرانیکارت در این سال‌ها صرافی ارز دیجیتال است. امروز که در حال خواندن این مطلب هستید، ایرانیکارت به باشگاه ۱۰۰۰‌تایی‌ها پیوسته است!

فهرست مطالب

  • رمزارزهای پشتیبانی شده در ایرانیکارت
  • ایرانیکارت با پشتیبانی از چند رمزارز شروع کرد؟
  • مسیر پر چالش اما لذت‌بخش توسعه
  • چشم انداز بخش رمزارز در صرافی ایرانیکارت

شما می‌توانید بیش از ۱۰۰۰ ارز دیجیتال را در این صرافی خرید و فروش کنید. ویژگی که در کمتر صرافی ارز دیجیتال ایرانی دیگری می‌توان یافت. سوژه اصلی این مطلب داستان پر فراز و نشیب صرافی ایرانیکارت تا به امروز است. برای شناخت یکی از بهترین صرافی‌های ایرانی تا پایان این مطلب را دنبال کنید.

رمزارزهای پشتیبانی شده در ایرانیکارت

شاید برای شما جالب باشد که در سال ۲۰۲۳ تعداد ارزهای دیجیتال از مرز ۲۳ هزار کوین و توکن عبور کرده است. نباید فراموش کنید که همه این ارزهای دیجیتال قابل اعتماد نیستند. کم نبودند ارزهای دیجیتال که در سال‌های اخیر حتی مارکت کپ بالایی داشتند اما امروز خبری از آن‌ها نیست. به‌همین دلیل لازم است که با در نظر گرفتن ملاحظات خاصی برای انتخاب ارزهای دیجیتال اقدام کنید.

در عین حال نمی‌توان از کنار این موضوع هم گذشت که تعداد زیادی ارز دیجیتال مستعد رشد در بین کوین‌ها و توکن‌های بازار کریپتو وجود دارد. به زبان ساده هر یک از این رمزارزها را می‌توان به‌چشم فرصت مناسب برای کسب سود دانست. فرصت‌هایی که برای تکرار شدن آن‌ها بعضا باید چند سال صبر کنید. در چنین شرایطی هرچه گزینه‌های پیش روی شما برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال بیشتر باشد، می‌توانید با دست بازتر برای سرمایه‌گذاری در بازار رمزارزها تصمیم‌گیری کنید.

ایرانیکارت به‌عنوان یکی از ۱۰ صرافی برتر ایرانی بازار رمزارزها، تلاش کرده است تا بیشترین گزینه‌ها را برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال روی میز قرار دهد. هدف اصلی ایرانیکارت از قدم گذاشتن در این مسیر، کمک به معامله‌گران ایرانی برای بهره‌مندی از فرصت‌های کسب سود کریپتو در محیطی امن و قابل اعتماد است.

ایرانیکارت با پشتیبانی از چند رمزارز شروع کرد؟

یکی از معدود گزینه‌هایی که برای معامله در زمان آغاز به کار پیش روی شما قرار داشت، تنها خرید BTC از صرافی ایرانیکارت بود. روند لیست شدن ارزهای دیجیتال جدید در صرافی ایرانیکارت خیلی زود شتاب گرفت. اتریوم، تتر، دوج کوین، شیبا اینو، بایننس کوین، سولانا، پالیگان، متیک و … از جمله رمز ارزهایی بودند که خیلی زود در فهرست معاملات ایرانیکارت قرار گرفتند.

بعد از مدتی، موج درخواست‌ها مبنی بر اضافه شدن توکن‌های جدید به فهرست معاملات ایرانیکارت به دست واحد پشتیبانی این صرافی رسید. از طرفی تعداد معامله‌گران ایرانی بازار رمزارزها به بیش از ۱ میلیون نفر رسیده است. به‌ همین دلیل تنوع بالایی از نیازها را در بین جامعه ایرانی برای خرید ارزهای دیجیتال می‌توان مشاهده کرد.

این موضوع باعث شد تا تیم توسعه دهنده صرافی ایرانیکارت، نقشه راه اختصاصی را برای پاسخ به نیاز سرمایه‌گذاران ایرانی بازار رمزارزها پیدا کند. در همین راستا خیلی زود و در همان ماه‌های ابتدایی فعالیت، تعداد ارزهای دیجیتال قابل معامله در ایرانیکارت، ۳ رقمی شدند. در فاز بعدی، ۲۰۰ ارز دیجیتال جدید در اختیار معامله‌گران قرار گرفت تا تنوع گزینه‌های معاملاتی ایرانیکارت افزایش پیدا کند.

تا همین چند ماه قبل امکان معامله بیش از ۷۰۰ ارز دیجیتال در ایرانیکارت وجود داشت. امروز این تعداد به بالاترین سطح خود رسیده و بیش از ۱۰۰۰ ارز دیجیتال در این صرافی قابل معامله هستند. شبکه‌های اتریوم، اسمارت بایننس چین، ترون و … تحت پشتیبانی ایرانیکارت قرار دارد. تنوع ارزهای دیجیتال در فهرست معاملات ایرانیکارت هم حوزه‌های مختلف را در بر می‌گیرد.

از بیت کوین و استیبل کوین‌ها گرفته تا توکن‌های دیفای و صرافی‌ها را می‌توانید به‌راحتی در ایرانیکارت خریداری کنید. به‌جرات می‌توان گفت که ایرانیکارت امروز در نقطه‌ای ایستاده که پاسخگوی نیاز تمام معامله‌گران ایرانی در بازار رمزارزها است.

مسیر پر چالش اما لذت‌بخش توسعه

فعالیت صرافی‌های ارز دیجیتال در ایران چالش‌های خاص خود را دارد. واقعیت این است که هنوز قانون‌گذاری در رابطه با معاملات این بازار در کشور ما و حتی سایر کشورهای دنیا شفاف نشده است. به‌‌ همین دلیل موانع زیادی بر سر راه توسعه پلتفرم‌های این حوزه وجود دارد. هرچند اثر منفی تحریم‌ها در معاملات رمزارزها تا حدودی کاسته شده است؛ اما هنوز این موضوع به عنوان یک چالش انکارناپذیر، پیش روی فعالان اکوسیستم کریپتوکارنسی در ایران وجود دارد.

این موانع و بسیاری دیگر از محدودیت‌های خرد و کلان، نتوانستند وقفه‌ای در مسیر توسعه صرافی ایرانیکارت به‌وجود بیاورند. انگیزه ارائه خدمات ارزی در امن‌ترین شکل ممکن به ایرانیان، موتور ایرانیکارت برای حرکت در مسیر پیشرفت را روشن نگه می‌دارد. در این مدت بیش از ۷۰۰ هزار نفر از ایرانیان برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال، ایرانیکارت را انتخاب کرده‌اند.

چشم انداز بخش رمزارز در صرافی ایرانیکارت

صرافی ایرانیکارت برنامه‌های توسعه خاصی را در نظر دارد. برنامه‌هایی که در آینده نزدیک، یک به یک رونمایی خواهند شد. مسیر اضافه کردن ارزهای دیجیتال جدید به فهرست معاملات ایرانیکارت همچنان ادامه دارد. البته تیم کارشناسی در این صرافی برای ارزیابی ماهیت پروژه‌های مختلف کریپتوکارنسی نیز در حال فعالیت است. این تیم وضعیت پروژه‌ها را دائما زیر نظر دارد تا در صورت بروز هرگونه مشکل، اقدامات لازم انجام بگیرد.

ارائه ابزارهای معاملاتی جدید، توسعه سرویس تحلیل تکنیکال ارزهای دیجیتال، پشتیبانی هر چه بیشتر از اخبار رمزارزها، ایجاد امکان خرید ارزهای دیجیتال در حجم بالا، تهیه و ارسال والت‌های سخت افزاری برای کاربران در سراسر ایران و … از جمله برنامه‌هایی هستند که هر چند امروز هم در اختیار شما قرار دارند؛ اما توسعه دهندگان ایرانیکارت در تلاش برای ارتقای هر چه بیشتر آن‌ها هستند.

نوشته امکان معامله سریع بیش از ۱۰۰۰ ارز دیجیتال در صرافی ایرانیکارت اولین بار در توکن باز. پدیدار شد.

توکن باز

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2628851

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها