تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024
1

لورس :انتقال ذخایر عظیم ریپل به Bitstamp

  • کد خبر : 2625363
  • ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

ریپل ۳۰ میلیون توکن XRP را به Bitstamp ارسال کرد. این اقدام نشان‌دهنده‌ی ایمان به آینده‌ی این سکه و مطابق با افزایش قیمت اخیر XRP است.
خلاصه‌ی خبر یک نهنگ ناشناس که گمان می‌رود به ریپل لبز متصل است، ۳۰۲۰۰۰۰۰ XRP را به Bitstamp ارسال کرد. Bitstamp و Bitso به افزایش تراکنش‌های برون‌مرزی با XRP از طریق پرداخت‌های ریپل کمک می‌کنند. آینده‌ی درخشان XRP باعث شده تا نهنگ‌ها و کوسه‌ها نزدیک به ۸ میلیارد دلار XRP جمع کنند. ریپل ذخیره‌ی عظیم XRP را به Bitstamp منتقل می‌کند ریپل، یکی از بازیگران اصلی فین‌تک، مقدار قابل توجهی از توکن‌های XRP را به Bitstamp، یک صرافی ارز دیجیتال برجسته‌ی اروپایی، انتقال داده است. این حرکت توسط ردیاب بلاک‌چین Whale Alert که نقل و انتقالات قابل توجه ارزهای دیجیتال توسط نهنگ‌ها و صرافی‌ها را نظارت می‌کند شناسایی شد. تقریباً ۱۲ ساعت پیش، یک کیف پول ناشناس ده‌ها میلیون XRP را به Bitstamp در اروپا ارسال کرد.
افزایش XRP با حرکت ریپل این اتفاق در حالی رخ داد که قیمت XRP طی هفته‌ی گذشته بهبودی ملایم از خود نشان داد و از روز پنجشنبه ۱۲ اکتبر ۳٫۴۳% افزایش یافت.
جابه‌جایی ۳۰٫٫

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

ریپل ۳۰ میلیون توکن XRP را به Bitstamp ارسال کرد. این اقدام نشان‌دهنده‌ی ایمان به آینده‌ی این سکه و مطابق با افزایش قیمت اخیر XRP است.

خلاصه‌ی خبر

  • یک نهنگ ناشناس که گمان می‌رود به ریپل لبز متصل است، ۳۰۲۰۰۰۰۰ XRP را به Bitstamp ارسال کرد.
  • Bitstamp و Bitso به افزایش تراکنش‌های برون‌مرزی با XRP از طریق پرداخت‌های ریپل کمک می‌کنند.
  • آینده‌ی درخشان XRP باعث شده تا نهنگ‌ها و کوسه‌ها نزدیک به ۸ میلیارد دلار XRP جمع کنند.

ریپل ذخیره‌ی عظیم XRP را به Bitstamp منتقل می‌کند

ریپل، یکی از بازیگران اصلی فین‌تک، مقدار قابل توجهی از توکن‌های XRP را به Bitstamp، یک صرافی ارز دیجیتال برجسته‌ی اروپایی، انتقال داده است. این حرکت توسط ردیاب بلاک‌چین Whale Alert که نقل و انتقالات قابل توجه ارزهای دیجیتال توسط نهنگ‌ها و صرافی‌ها را نظارت می‌کند شناسایی شد. تقریباً ۱۲ ساعت پیش، یک کیف پول ناشناس ده‌ها میلیون XRP را به Bitstamp در اروپا ارسال کرد.

افزایش XRP با حرکت ریپل

این اتفاق در حالی رخ داد که قیمت XRP طی هفته‌ی گذشته بهبودی ملایم از خود نشان داد و از روز پنجشنبه ۱۲ اکتبر ۳٫۴۳% افزایش یافت.

جابه‌جایی ۳۰ میلیون XRP

در این تراکنش، ۳۰،۲۰۰،۰۰۰ XRP توسط یک نهنگ ناشناس به Bitstamp ارسال شد. با این حال، پلتفرم تجزیه و تحلیل متمرکز بر XRP یعنی Bithomp فاش کرد که در واقع، این تراکنش توسط کیف پولی مرتبط با شرکت ریپل لبز مستقر در سانفرانسیسکو که توسط کریس لارسن و جد مک‌کالب در سال‌های ۲۰۱۱-۲۰۱۲ تأسیس شد و اکنون توسط براد گارلینگ‌هاوس به عنوان مدیر عامل اداره می‌شود، آغاز شده است.

مشارکت ریپل با Bitstamp و Bitso

ریپل طی دو ماه گذشته به طور مداوم هر هفته ۲۹ تا ۳۰ میلیون XRP به صرافی‌های Bitstamp و Bitso از آدرس کیف پول r4wf7enWPxyHtbizyV7ZHiZi5XgwHh4Rzn ارسال کرده است.

خوش‌بینی نهنگ‌ها به آینده‌ی XRP

نهنگ‌های XRP همچنان به آینده‌ی این ارز دیجیتال اعتماد دارند. اخیراً، Santiment، درباره نهنگ‌ها و کوسه‌های XRP که به‌طور تهاجمی XRP جمع‌آوری می‌کنند، خبر داده است. کیف پول‌های دارای ۱۰۰۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰۰۰۰۰ XRP اکنون نزدیک به ۸ میلیارد دلار XRP در اختیار دارند که در مقایسه با ۷٫۱۶ میلیارد دلار در سال گذشته افزایش داشته است.

توجه:

این مقاله مشاوره‌ی سرمایه‌گذاری ارائه نمی‌دهد. همه‌ی سرمایه‌گذاری‌ها شامل ریسک هستند و خوانندگان باید قبل از تصمیم‌گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

منبع : نوبیتکس مگ

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2625363

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها