تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
0

لورس :انتقال ۱۳.۷ میلیون دلار پالیگان به صرافی بایننس؛ فشار فروش جدیدی در راه است؟

  • کد خبر : 2637050
  • ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰
لورس :انتقال ۱۳.۷ میلیون دلار پالیگان به صرافی بایننس؛ فشار فروش جدیدی در راه است؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

داده‌های آنچین نشان می‌دهد که یک نهنگ پالیگان مقدار قابل‌توجهی توکن MATIC را وارد صرافی بایننس کرده است. عملکرد ضعیف پالیگان در ۲۴ ساعت گذشته هم گمانه‌زنی‌های زیادی را درباره این نهنگ به وجود آورده است.
خلاصهٔ خبر یک نهنگ ۱۳.۷ میلیون دلار توکن پالیگان را به صرافی بایننس واریز کرده است. بعضی از معامله‌گران باور دارند که عملکرد ضعیف پالیگان در روز گذشته، به خاطر فشار فروش این نهنگ به وجود آمده است. به گزارش نیوز بیت کوین، داده‌های پلتفرم وال الرت (Whale Alert) نشان می‌دهد که یکی از نهنگ‌های پالیگان در روز قبل ۱۳.۱ میلیون توکن MATIC به ارزش ۱۳.۷ میلیون دلار را جابه‌جا کرده است. نهنگ‌ها به خاطر سرمایه‌های عظیم خود اهمیت زیادی دارند و تراکنش‌های آن‌ها می‌تواند در نوسانات ارزهای دیجیتال موثر باشد. در تصویر زیر اطلاعات مربوط به تراکنش نهنگ پالیگان نشان داده شده است.
اطلاعات مربوط به تراکنش نهنگ پالیگان همان طور که در تصویر بالا می‌بینید، آدرس فرستنده این تراکنش ناشناس است. این امر نشان می‌دهد که کیف پول مذکور ارتباطی با صرافی‌ها یا نهادهای متمرکز ندارد. با این حال، آدرس دریافت‌کننده آن به ص..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

داده‌های آنچین نشان می‌دهد که یک نهنگ پالیگان مقدار قابل‌توجهی توکن MATIC را وارد صرافی بایننس کرده است. عملکرد ضعیف پالیگان در ۲۴ ساعت گذشته هم گمانه‌زنی‌های زیادی را درباره این نهنگ به وجود آورده است.

خلاصهٔ خبر

  • یک نهنگ ۱۳.۷ میلیون دلار توکن پالیگان را به صرافی بایننس واریز کرده است.
  • بعضی از معامله‌گران باور دارند که عملکرد ضعیف پالیگان در روز گذشته، به خاطر فشار فروش این نهنگ به وجود آمده است.

به گزارش نیوز بیت کوین، داده‌های پلتفرم وال الرت (Whale Alert) نشان می‌دهد که یکی از نهنگ‌های پالیگان در روز قبل ۱۳.۱ میلیون توکن MATIC به ارزش ۱۳.۷ میلیون دلار را جابه‌جا کرده است. نهنگ‌ها به خاطر سرمایه‌های عظیم خود اهمیت زیادی دارند و تراکنش‌های آن‌ها می‌تواند در نوسانات ارزهای دیجیتال موثر باشد. در تصویر زیر اطلاعات مربوط به تراکنش نهنگ پالیگان نشان داده شده است.

اطلاعات مربوط به تراکنش نهنگ پالیگان

همان طور که در تصویر بالا می‌بینید، آدرس فرستنده این تراکنش ناشناس است. این امر نشان می‌دهد که کیف پول مذکور ارتباطی با صرافی‌ها یا نهادهای متمرکز ندارد. با این حال، آدرس دریافت‌کننده آن به صرافی بایننس متصل است. چنین تراکنش‌‌هایی به عنوان جریان ورود سرمایه صرافی‌ها شناخته می‌شوند و ممکن است به قصد فروش توکن‌ها انجام شده باشند. در این صورت احتمال کاهش قیمت پالیگان و افزایش فشار فروش آن وجود دارد.

البته روند قیمت پالیگان در روز گذشته هم این مسئله را تایید می‌کند. به عبارت دیگر در ۲۴ ساعت گذشته و با وجود رشد قابل‌توجه بیت کوین، قیمت پالیگان تنها ۲ درصد رشد کرده و به نظر می‌رسد از بازار ارزهای دیجیتال عقب مانده است.

انتقال ۱۳.۷ میلیون دلار پالیگان به صرافی بایننس؛ فشار فروش جدیدی در راه است؟
نمودار قیمت پالیگان

رشد ۱۰ درصدی این ارز دیجیتال در مقایسه با رشد ۱۷ درصدی بیت کوین در هفته گذشته هم این مسئله را تا حدودی تایید می‌کند. با این حال، فروش نهنگ پالیگان هنوز به طور کامل تایید نشده است و معامله‌گران باید با توجه به تحلیل‌ها و بررسی‌های خود، تصمیم مناسب را اجرا کنند.

نوشته انتقال ۱۳.۷ میلیون دلار پالیگان به صرافی بایننس؛ فشار فروش جدیدی در راه است؟ اولین بار در مجله نوبیتکس. پدیدار شد.

منبع : نوبیتکس مگ

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2637050

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها