تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
1

لورس :انتقال ۱۵ میلیون دلاری XRP: بررسی چرایی، چگونگی و تاثیر بر قیمت و نقدینگی

  • کد خبر : 2628825
  • ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۴
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

انتقال ۱۵ میلیون دلاری XRP به Bitstamp نگرانی‌هایی را در مورد این که این انتقال چگونه بر نقدینگی XRP و پویایی بازار در طول معاملات فعال تأثیر می‌گذارد، ایجاد کرده است.
خلاصه‌ی خبر حدود ۱۵ میلیون دلار XRP اخیراً به یک صرافی متمرکز منتقل شده است. قیمت XRP در روز انتقال ۲% افزایش یافت. حجم معاملات XRP در روز گذشته بیش از ۵۰% افزایش یافت، اما این انتقال تاثیر چندانی بر بازار نداشت. تاثیر بر نقدینگی و پویایی بازار انتقال قابل توجه ۱۵ میلیون دلاری XRP توجه جامعه‌ی کریپتو را به خود جلب کرده است. در ۲۹ اکتبر، Whale Alert انتقال ۲۶٫۷ میلیون XRP از یک کیف پول ناشناس به صرافی متمرکز Bitstamp گزارش داد. این انتقال، به ارزش نزدیک به ۱۵ میلیون دلار، سؤالاتی را در مورد تأثیر احتمالی آن بر نقدینگی و پویایی بازار XRP ایجاد می‌کند.
تاثیر بر حجم تراکنش XRP داده‌های اخیر CoinMarketCap نشان می‌دهد که فعالیت تجاری XRP در ۲۴ ساعت گذشته افزایش قابل توجهی داشته و حجم کل آن از ۷۹۳ میلیون دلار فراتر رفته است. اما به نظر نمی‌رسد این افزایش بیش از ۵۰ درصدی ارتباط مستقیمی با انتقال مذکور داشته باشد. با بررسی نمود..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

انتقال ۱۵ میلیون دلاری XRP به Bitstamp نگرانی‌هایی را در مورد این که این انتقال چگونه بر نقدینگی XRP و پویایی بازار در طول معاملات فعال تأثیر می‌گذارد، ایجاد کرده است.

خلاصه‌ی خبر

  • حدود ۱۵ میلیون دلار XRP اخیراً به یک صرافی متمرکز منتقل شده است.
  • قیمت XRP در روز انتقال ۲% افزایش یافت.
  • حجم معاملات XRP در روز گذشته بیش از ۵۰% افزایش یافت، اما این انتقال تاثیر چندانی بر بازار نداشت.

تاثیر بر نقدینگی و پویایی بازار

انتقال قابل توجه ۱۵ میلیون دلاری XRP توجه جامعه‌ی کریپتو را به خود جلب کرده است. در ۲۹ اکتبر، Whale Alert انتقال ۲۶٫۷ میلیون XRP از یک کیف پول ناشناس به صرافی متمرکز Bitstamp گزارش داد. این انتقال، به ارزش نزدیک به ۱۵ میلیون دلار، سؤالاتی را در مورد تأثیر احتمالی آن بر نقدینگی و پویایی بازار XRP ایجاد می‌کند.

تاثیر بر حجم تراکنش XRP

داده‌های اخیر CoinMarketCap نشان می‌دهد که فعالیت تجاری XRP در ۲۴ ساعت گذشته افزایش قابل توجهی داشته و حجم کل آن از ۷۹۳ میلیون دلار فراتر رفته است. اما به نظر نمی‌رسد این افزایش بیش از ۵۰ درصدی ارتباط مستقیمی با انتقال مذکور داشته باشد. با بررسی نمودار تراکنش‌های نهنگ‌ها در Santiment، افزایش قابل توجهی در روند معاملات مشاهده نمی‌شود. معاملات با مبالغ بیش از ۱۰۰٫۰۰۰ دلار با ۵۰ تراکنش در این دسته، روند صعودی ملایمی را نشان می‌دهد. اما این افزایش‌ها به اندازه‌ی کافی قابل توجه نیستند که باعث تغییر عمده‌ی بازار شوند. به طور مشابه، تراکنش‌های مربوط به مبالغ بیش از ۱ میلیون دلار نشان‌دهنده‌ی فعالیت محدود است. به طور کلی، به نظر می‌رسد که حرکت اخیر تأثیر حداقلی بر روند کلی تراکنش‌های XRP داشته است.

افزایش پایدار XRP پس از انتقال ۱۵ میلیون دلاری

با وجود انتقال ۱۵ میلیون دلاری، XRP قدرت خود را حفظ کرده است. در روز انتقال، قیمت XRP حدودا ۲% افزایش یافت و در حوالی ۰٫۵۵ دلار بسته شد. در حال حاضر XRP با زیان اندک و با کاهش کمتر از ۱% معامله می‌شود. نمودارها نشان می‌دهند که علیرغم عقب‌نشینی جزئی، XRP توانسته سطح قیمت ۰٫۵۵ دلار را حفظ کند. این نشان‌دهنده‌ی روند صعودی مداوم XRP است، اگرچه روند قابل توجهی را که پس از حکم SEC تجربه کرد، تکرار نکرده است.

توجه:

این مقاله مشاوره‌ی سرمایه‌گذاری ارائه نمی‌دهد. همه‌ی سرمایه‌گذاری‌ها شامل ریسک هستند و خوانندگان باید قبل از تصمیم‌گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

منبع : نوبیتکس مگ

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2628825

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها