تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 4 May , 2024
1

لورس :انتقال ۲۵۰ میلیون دلاری MakerDAO از Coinbase برای نجات DAI

  • کد خبر : 2628559
  • ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۷
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

MakerDAO با انتقال ۲۵۰ میلیون دلاری از Coinbase برای جبران ذخایر رو به کاهش خود در بحبوحه‌ی انحلال، ارزش DAI را نجات داد.
خلاصه‌ی خبر دای ۲۵۰ میلیون دلار از ذخایر USDC خود را به ماژول پایداری peg یا PSM منتقل کرد. وضعیت نقدینگی اخیر نشان داد که چگونه بزرگ‌ترین استیبل‌کوین غیرمتمرکز، ذخایر خود را از طریق یک فرآیند مجاز پر می‌کند. بحران ثبات DAI حل شد برای حفظ ثبات دای، MakerDAO انتقالی ۲۵۰ میلیون دلاری از Coinbase Custody انجام داد. این حرکت زمانی ضروری شد که ذخایر USDC دای که در حالت ایده‌آل باید بیش از ۲۰۰ میلیون برای ایمنی باشد، به نزدیک ۶۰ میلیون دلار رسید. برای تضمین ثبات دای، MakerDAO به سرعت ۲۵۰ میلیون دلار از Coinbase Custody منتقل کرد. این اقدام به سمت PSM برای پر کردن ذخایر DAI انجام شد.
اقدامات متمرکز در قلمرو غیرمتمرکز این رویداد روش انحصاری و مجاز به کار گرفته شده توسط بزرگ‌ترین استیبل‌کوین غیرمتمرکز برای اطمینان از ثبات آن را برجسته می‌کند. PSM به عنوان یک استخر وثیقه عمل می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد تا با استفاده از USDC و با نسبت ۱:۱ دای ایجاد کنند و ارزش DAI را در..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

MakerDAO با انتقال ۲۵۰ میلیون دلاری از Coinbase برای جبران ذخایر رو به کاهش خود در بحبوحه‌ی انحلال، ارزش DAI را نجات داد.

خلاصه‌ی خبر

  • دای ۲۵۰ میلیون دلار از ذخایر USDC خود را به ماژول پایداری peg یا PSM منتقل کرد.
  • وضعیت نقدینگی اخیر نشان داد که چگونه بزرگ‌ترین استیبل‌کوین غیرمتمرکز، ذخایر خود را از طریق یک فرآیند مجاز پر می‌کند.

بحران ثبات DAI حل شد

برای حفظ ثبات دای، MakerDAO انتقالی ۲۵۰ میلیون دلاری از Coinbase Custody انجام داد. این حرکت زمانی ضروری شد که ذخایر USDC دای که در حالت ایده‌آل باید بیش از ۲۰۰ میلیون برای ایمنی باشد، به نزدیک ۶۰ میلیون دلار رسید. برای تضمین ثبات دای، MakerDAO به سرعت ۲۵۰ میلیون دلار از Coinbase Custody منتقل کرد. این اقدام به سمت PSM برای پر کردن ذخایر DAI انجام شد.

اقدامات متمرکز در قلمرو غیرمتمرکز

این رویداد روش انحصاری و مجاز به کار گرفته شده توسط بزرگ‌ترین استیبل‌کوین غیرمتمرکز برای اطمینان از ثبات آن را برجسته می‌کند. PSM به عنوان یک استخر وثیقه عمل می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد تا با استفاده از USDC و با نسبت ۱:۱ دای ایجاد کنند و ارزش DAI را در قیمت دلاری خود حفظ کنند. کاهش ذخایر PSM ممکن است به نوسان قیمت DAI منجر شود، اما کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که از طریق انتقال USDC در آدرس‌های Coinbase مرتبط، بازگشت سریعی داشته باشد.

صرفه‌جویی با اتوماسیون

یکی از اعضای انجمن Maker متوجه کاهش وجوه PSM شد و انتقالی را از حساب ۵۰۰ میلیون دلاریCoinbase Custody آغاز کرد. این فرآیند مستلزم هماهنگی با SHRM، یک شرکت مدیریت اعتماد، برای اطمینان از تأمین مالی سریع PSM بود. تلاش‌ها برای خودکارسازی PSM با استفاده از قراردادهای هوشمند در حال انجام است، اما در حال حاضر، ترکیبی از متولیان، مدیران، ساختارهای قانونی و صرافی‌های متمرکز ثبات و ایمنی فرآیند را تضمین می‌کند.

توجه:

این مقاله مشاوره‌ی سرمایه‌گذاری ارائه نمی‌دهد. همه‌ی سرمایه‌گذاری‌ها شامل ریسک هستند و خوانندگان باید قبل از تصمیم‌گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

منبع : نوبیتکس مگ

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2628559

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها