تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
1

لورس :انهدام باند کلاهبرداری ۶ هزار میلیارد ریالی ارز دیجیتال!

  • کد خبر : 2607354
  • ۱۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۰
لورس :انهدام باند کلاهبرداری ۶ هزار میلیارد ریالی ارز دیجیتال!
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: < 1 دقیقهچهار نفر از اعضای یک باند حرفه‌ای کلاهبرداری که از شهروندان استان‌های مختلف کلاهبرداری کرده بودند، دستگیر شدند. آنها موفق شده بودند ۶ هزار میلیارد ریال را با ترفند فروش ارز دیجیتال، از مشتریان خود بدزدند. سردار علی محمدی، فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی، گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان از شهرستان‌های تبریز، میاندوآب، بناب، مراغه، خوی، قم، تهران و سایر شهرستان‌ها، مبنی بر کلاهبرداری وجوه نقد، بررسی موضوع در دستور کار ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت. سردار محمدی توضیح داد: با تلاش کارآگاهان و طی بررسی‌های تخصصی با جمع‌آوری مدارک میدانی و انجام اقدامات فنی گسترده، هویت اعضای اصلی باند کلاهبرداران شناسایی شد و با اخذ دستورات قضائی، متهمان در عملیات ضربتی پلیس استان در شهرستان خوی آذربایجان غربی دستگیر شدند. فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی افزود: متهمان دستگیرشده پس از انتقال به پلیس آگاهی استان در تحقیقات صورت‌گرفته و پس از مواجهه با مستندات پلیس، به کلاهبرداری به مبلغ ۶ هزار میلیارد ریال از ۹۰۰ نفر از شهروندان آذربایجان شرقی با عنوان سرمایه‌گذ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

چهار نفر از اعضای یک باند حرفه‌ای کلاهبرداری که از شهروندان استان‌های مختلف کلاهبرداری کرده بودند، دستگیر شدند. آنها موفق شده بودند ۶ هزار میلیارد ریال را با ترفند فروش ارز دیجیتال، از مشتریان خود بدزدند.

سردار علی محمدی، فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی، گفت:

در پی شکایت تعدادی از شهروندان از شهرستان‌های تبریز، میاندوآب، بناب، مراغه، خوی، قم، تهران و سایر شهرستان‌ها، مبنی بر کلاهبرداری وجوه نقد، بررسی موضوع در دستور کار ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

سردار محمدی توضیح داد:

با تلاش کارآگاهان و طی بررسی‌های تخصصی با جمع‌آوری مدارک میدانی و انجام اقدامات فنی گسترده، هویت اعضای اصلی باند کلاهبرداران شناسایی شد و با اخذ دستورات قضائی، متهمان در عملیات ضربتی پلیس استان در شهرستان خوی آذربایجان غربی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی افزود:

متهمان دستگیرشده پس از انتقال به پلیس آگاهی استان در تحقیقات صورت‌گرفته و پس از مواجهه با مستندات پلیس، به کلاهبرداری به مبلغ ۶ هزار میلیارد ریال از ۹۰۰ نفر از شهروندان آذربایجان شرقی با عنوان سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال اعتراف کردند.

وی بیان داشت:

هر چهار نفر متهم دستگیرشده پس از انجام تحقیقات لازم و شناسایی مالباختگان به همراه پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

بخوانید  میلادی هم به سرنوشت پپه دچار شد؛ سرقت میلیونی توسط اعضای تیم!

نوشته انهدام باند کلاهبرداری ۶ هزار میلیارد ریالی ارز دیجیتال! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2607354

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها