تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
2

لورس :انواع مدل های دستگاه تسمه کش

  • کد خبر : 2595869
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۰
لورس :انواع مدل های دستگاه تسمه کش
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :دستگاه تسمه کش جهت بسته بندی در صنعت به کار می‌رود. با توجه به آنکه حمل و نقل کارتون‌ها و جعبه‌ها بدون آنکه مهر و موم شوند کار پرخطر و سختی خواهد بود حتماً لازم است قبل از جابجایی بسته بندی شوند. همینطور واحدهای تولید بزرگ و شرکت‌ها برای بسته […]

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

دستگاه تسمه کش جهت بسته بندی در صنعت به کار می‌رود. با توجه به آنکه حمل و نقل کارتون‌ها و جعبه‌ها بدون آنکه مهر و موم شوند کار پرخطر و سختی خواهد بود حتماً لازم است قبل از جابجایی بسته بندی شوند. همینطور واحدهای تولید بزرگ و شرکت‌ها برای بسته بندی محصولات خود به دستگاه تسمه کش نیاز خواهند داشت.

این دستگاه به کمک تسمه‌های پلاستیکی و فلزی بسته بندی را انجام می‌دهد. دستگاه تسمه کش انواع گوناگونی دارد و کارکرد و کاربرد هر یک متفاوت است که هر یک را شرح خواهیم داد.

انواع دستگاه تسمه کش

  • تسمه کش دستی
  • تسمه کش برقی
  • تسمه کش بادی
  • تسمه کش شارژی
  • تسمه کش میزی

انواع مدل های دستگاه تسمه کش

دستگاه تسمه کش دستی و کاربرد آن

دستگاه تسمه کش دستی  با نیروی دست کار می‌کند. محصولات با اندازه مختلف را می‌توان به کمک مدل دستی بسته بندی کرد. معمولاً نیز از تسمه‌های پلاستیکی در این مدل دستگاه‌ به کار برده می‌شود. همینطور بیشتر باربری‌ها و کارگاه های صنعتی از این مدل تسمه کش استفاده می‌کنند.

دستگاه تسمه کش برقی و کاربرد آن

دستگاه تسمه کش‌ برقی رومیزی به صورت اتوماتیک و نیمه اتوماتیک کار می‌کند. در خط تولید و بسته بندی کارتون‌ها و محصولات سبک می‌توان از این مدل تسمه کش استفاده کرد. با توجه به ابعاد دستگاه مناسب بسته بندی‌های بزرگ و سنگین نیستند، اما می‌توانند تسمه‌های فلزی و پلاستیکی را به دور بسته‌ها بپیچانند. برخی از تسمه کش‌های برقی برای چسباندن تسمه‌ها از حرارت استفاده می‌کنند و برخی دیگر نیز از پرچ و فشار. به طور کلی می‌توان گفت مدل برقی تسمه کش برای بسته بندی در تعداد بالا مناسب خواهد بود.

دستگاه تسمه کش بادی و کابرد آن

دستگاه تسمه کش بادی دستگاهی است که قابل حمل بوده و نیمه اتوماتیک می‌باشد. برای کشیدن تسمه‌ها بر روی بسته بندی از نیروی باد استفاده می‌شود. به کمک این مدل تسمه کش می‌توان بسته‌بندی‌های بزرگ انجام داد، مانند بسته بندی کاشی موزاییک  و… . این مدل دستگاه معمولاً در صنایع سنگین که نیاز به دستگاه‌های بسته بندی بزرگ دارد کاربرد فراوانی خواهد داشت، همینطور مدل های مختلف تسمه را نیز برای بسته بندی پشتیبانی می‌کند.

دستگاه تسمه کش شارژی و کاربرد آن

تسمه کش شارژی نسل تکامل یافته مدل دستی این دستگاه می‌باشد. برای استفاده از این مدل دستگاه نیروی برق نیاز است و می‌توان آن را در محیط‌هایی که جریان برق دارد استفاده کرد. با توجه به سرعت بالایی که این مدل دستگاه دارد می‌توان آن را در صنایعی که بسته بندی‌های مختلفی دارند به کار برد. این مدل‌ها قابل حمل هستند و با توجه به قدرت عملکردشان تسمه‌های فلزی را نیز می‌توانند پشتیبانی کنند.

انواع مدل های دستگاه تسمه کش

تسمه کش میزی و عملکرد آن

تسمه کش میزی معمولاً برای بسته بندی جعبه‌های پلاستیکی، چوبی و غیره که اپراتور امکان جابجایی این بسته ها را دارد صورت می‌گیرد. این مدل دستگاه تسمه کش دو دسته نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک دارد که هر یک دارای کاربردهای متفاوتی هستند. مدل نیمه اتوماتیک نیاز به حضور اپراتور دارد تا تسمه را به دور محصول بچرخاند. مراحل جوش و برش کاملاً اتوماتیک صورت با ولتاژ ۲۲۰ ولت صورت می‌گیرد. تسمه کش اتوماتیک میزی نیز سنسور نوری دارد که حضور محصول در موقعیت مناسب تسمه کشی را تشخیص داده و سپس به صورت اتوماتیک محصول را بسته بندی می‌کند.

قیمت انواع دستگاه تسمه کش

دستگاه‌های تسمه کش قیمت‌های متفاوتی دارند. قیمت دستگاه بستگی به مدل آن، ابعاد آن، شرکت سازنده، قطعات که در آن استفاده شده است و… دارد جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت انواع دستگاه می‌توانید به وب سایت ایران تجارت مراجعه کرده و با کارشناسان مربوطه در تماس باشید.

خرید انواع دستگاه تسمه کش از مجموعه تهران صنعت

دستگاه تسمه کش از جمله ابزارهای ضروری در واحدهای تولیدی بزرگ و کوچک و واحدهای بسته بندی‌ها می‌باشد. با توجه به ضرورتی که بسته بندی کالا‌ها قبل از حمل و نقل دارد لازم است تا حتماً خرید این محصول را در لیست ابزار ضروری کارخانه و کارگاه خود بگنجانید. دستگاه تسمه کش انواع متفاوتی دارد که هر یک کارکرد متفاوتی داشته و لازم است با توجه به ابعاد و میزان بسته بندی مدل مناسب را خریداری نمایید. مجموعه تهران صنعت در زمینه تولید و فروش انواع دستگاه تسمه کش مطابق با آخرین فناوری روز دنیا فعالیت دارد. همینطور این مجموعه انواع تسمه PP و PET را در سایزها و رنگ‌های مختلف تولید کرده و به فروش می‌رساند. اگر قصد خرید این دستگاه را دارید می‌توانید به وبسایت تهران صنعت مراجعه کرده و با کارشناسان ما در تماس باشید تا به روزترین اطلاعات راجع به انواع تسمه کش را کسب نمایید.

 

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2595869

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها