تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024
0

لورس :اولین استیبل‌کوین کاردانو با پشتوانه فیات راه‌اندازی می‌شود

  • کد خبر : 2624947
  • ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۱
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

مدیر عامل و مدیر مالی Mehen Protocol درباره راه‌اندازی قریب‌الوقوع اولین استیبل‌کوین کاردانو با پشتوانه فیات با نام USDM صحبت می‌کنند. آن‌ها با موفقیت از مقررات تعیین شده پیروی کرده و به نقاط عطف مهمی رسیده‌اند.
خلاصه‌ی خبر مدیر عامل و مدیر مالی Mehen نظرات خود را در مورد USDM به اشتراک گذاشتند. USDM تاییدیه‌ی ۱۲ ایالت را به دست آورده و راه را برای راه‌اندازی پیش تولید در نوامبر امسال هموار کرد. USDM نزدیک به راه‌اندازی پروتکل Mehen، مغز متفکر استیبل‌کوین کاردانو با پشتوانه‌ی فیات، USDM، در حال برداشتن گام‌های مهمی در راه راه‌اندازی آن است. مدیر عامل شرکت Mehen، استیون فیشر، و مدیر مالی، متیو پلومین، جزئیات مهمی را طی مصاحبه‌ای با AllinCrypto در ۱۲ اکتبر به اشتراک گذاشتند.
سفر USDM: انطباق با پیمایش و گسترش جهانی متیو پلومین شروع USDM را مطرح کرد که از یک نقص مهم مشاهده شده در استیبل‌کوین بومی کاردانو، DJED به وجود آمده است. پروتکل Mehen که مصمم به حرکت در چشم‌انداز نظارتی است، مسیری مشابه چارچوب قانونی سختگیرانه‌ی USDC را انتخاب کرد. پلومین تلاش‌های گسترده‌ی خود را در همکاری با یک و..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

مدیر عامل و مدیر مالی Mehen Protocol درباره راه‌اندازی قریب‌الوقوع اولین استیبل‌کوین کاردانو با پشتوانه فیات با نام USDM صحبت می‌کنند. آن‌ها با موفقیت از مقررات تعیین شده پیروی کرده و به نقاط عطف مهمی رسیده‌اند.

خلاصه‌ی خبر

  • مدیر عامل و مدیر مالی Mehen نظرات خود را در مورد USDM به اشتراک گذاشتند.
  • USDM تاییدیه‌ی ۱۲ ایالت را به دست آورده و راه را برای راه‌اندازی پیش تولید در نوامبر امسال هموار کرد.

USDM نزدیک به راه‌اندازی

پروتکل Mehen، مغز متفکر استیبل‌کوین کاردانو با پشتوانه‌ی فیات، USDM، در حال برداشتن گام‌های مهمی در راه راه‌اندازی آن است. مدیر عامل شرکت Mehen، استیون فیشر، و مدیر مالی، متیو پلومین، جزئیات مهمی را طی مصاحبه‌ای با AllinCrypto در ۱۲ اکتبر به اشتراک گذاشتند.

سفر USDM: انطباق با پیمایش و گسترش جهانی

متیو پلومین شروع USDM را مطرح کرد که از یک نقص مهم مشاهده شده در استیبل‌کوین بومی کاردانو، DJED به وجود آمده است. پروتکل Mehen که مصمم به حرکت در چشم‌انداز نظارتی است، مسیری مشابه چارچوب قانونی سختگیرانه‌ی USDC را انتخاب کرد. پلومین تلاش‌های گسترده‌ی خود را در همکاری با یک وکیل برجسته‌ی متخصص در قوانین انتقال پول به اشتراک گذاشت و به دنبال رعایت مقررات در هر دو سطح ایالتی و فدرال بود. آن‌ها به دلیل هزینه‌های بالا و قوانین سخت‌گیرانه، با تنظیم‌کننده‌های هر ایالت به جز نیویورک تماس گرفته‌اند. این پروتکل همچنین دامنه‌ی خود را فراتر از ایالات متحده به پورتوریکو، جزایر ویرجین و سایر مناطق برای راه‌اندازی در سراسر جهان گسترش می‌دهد.

نقاط عطف آینده

استیون فیشر، مدیر عامل شرکت Mehen، بر پیشرفت قابل توجهی که توسط USDM انجام شده است، تأکید کرد. این استیبل‌کوین تاییدیه ۱۲ ایالت را به دست آورده که نشان‌دهنده‌ی راه‌اندازی پیش تولید در نوامبر امسال و به دنبال آن راه‌اندازی کامل شبکه‌ی اصلی در ماه دسامبر است.

تغییر شکل DeFi کاردانو

کاردانو مدت‌هاست منتظر استیبل‌کوین با پشتوانه‌ی فیات بوده و برای تقویت اکوسیستم DeFi خود به استیبل‌کوین‌های الگوریتمی مانند DJED تکیه کرده است. USDM پروتکل Mehen، قرار است چشم‌انداز DeFi کاردانو را با یک دارایی به راحتی قابل بازخرید، سرمایه‌ی کارآمد و مطابق با مقررات تغییر دهد.

با ایجاد USDM، اولین استیبل‌کوین با پشتوانه‌ی فیات کاردانو، پروتکل Mehen آماده است تا DeFi را مطابق با مقررات و معرفی یک دارایی مالی نوآورانه برای اکوسیستم رو به رشد کاردانو در پلتفرم بازتعریف کند.

توجه:

این مقاله مشاوره‌ی سرمایه‌گذاری ارائه نمی‌دهد. همه‌ی سرمایه‌گذاری‌ها شامل ریسک هستند و خوانندگان باید قبل از تصمیم‌گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

منبع : نوبیتکس مگ

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2624947

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها