تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 4 May , 2024
1

لورس :اولین مناظره ریاست جمهوری جمهوری خواهان با نامزدهای طرفدار رمزارز

  • کد خبر : 2602648
  • ۰۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۷:۱۷
لورس :اولین مناظره ریاست جمهوری جمهوری خواهان با نامزدهای طرفدار رمزارز
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

اولین مناظره ریاست جمهوری جمهوری خواهان با نامزدهای طرفدار رمزارز به گزارش زوم ارز، نامزدهای نامزدی جمهوری‌خواهان برای انتخابات ریاست‌جمهوری ایالات متحده در سال ۲۰۲۴ که علناً حمایت یا تحقیر خود را از برخی سیاست‌های مرتبط با رمزارز ابراز کرده‌اند، برای اولین بار برای مناظره ملاقات خواهند کرد.
در زمان انتشار، هشت نامزد ریاست جمهوری با حزب جمهوری خواه انتظار می رود در ۲۳ اوت در اولین مناظره حزب پیش از انتخابات ۲۰۲۴ در میلواکی حاضر شوند. فصل دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده، نامزد پیشتاز حزب در حال حاضر با چندین کیفرخواست جنایی مرتبط با نقش ادعایی خود در تلاش برای لغو نتایج انتخابات ۲۰۲۰ و جنایات دیگر، علناً اعلام کرده است که در کنار سایر نامزدها ظاهر نخواهد شد.
رویداد ۲۳ آگوست اولین باری است که بسیاری از نامزدهای جمهوریخواه در یک اتاق در میان مبارزات سیاسی که ممکن است رقبای آنها را هدف قرار داده باشد، حضور داشته باشند. اگرچه مشخص نیست که آیا ارزهای رمزپایه و بلاک چین در مناظره ذکر خواهد شد یا خیر، برخی از نامزدها به صراحت به برنامه هایی برای گنجاندن این فناوری در سیاست ها در ص..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

اولین مناظره ریاست جمهوری جمهوری خواهان با نامزدهای طرفدار رمزارز

به گزارش زوم ارز، نامزدهای نامزدی جمهوری‌خواهان برای انتخابات ریاست‌جمهوری ایالات متحده در سال ۲۰۲۴ که علناً حمایت یا تحقیر خود را از برخی سیاست‌های مرتبط با رمزارز ابراز کرده‌اند، برای اولین بار برای مناظره ملاقات خواهند کرد.

در زمان انتشار، هشت نامزد ریاست جمهوری با حزب جمهوری خواه انتظار می رود در ۲۳ اوت در اولین مناظره حزب پیش از انتخابات ۲۰۲۴ در میلواکی حاضر شوند. فصل دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده، نامزد پیشتاز حزب در حال حاضر با چندین کیفرخواست جنایی مرتبط با نقش ادعایی خود در تلاش برای لغو نتایج انتخابات ۲۰۲۰ و جنایات دیگر، علناً اعلام کرده است که در کنار سایر نامزدها ظاهر نخواهد شد.

رویداد ۲۳ آگوست اولین باری است که بسیاری از نامزدهای جمهوریخواه در یک اتاق در میان مبارزات سیاسی که ممکن است رقبای آنها را هدف قرار داده باشد، حضور داشته باشند. اگرچه مشخص نیست که آیا ارزهای رمزپایه و بلاک چین در مناظره ذکر خواهد شد یا خیر، برخی از نامزدها به صراحت به برنامه هایی برای گنجاندن این فناوری در سیاست ها در صورت پیروزی در نامزدی حزب و انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرده اند.

بخوانید  آموزش وام دهی NFT |معرفی بهترین پلتفرم های وام دهی ان اف تی

ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا، که بر اساس چندین نظرسنجی دو رقمی پس از ترامپ عقب است، نامزد پیشتاز در بین هشت نامزد خواهد بود. در ماه ژوئیه، فرماندار فلوریدا با اشاره به نگرانی‌ها در خصوص اعطای اختیارات به دولت برای پرداخت‌های مصرف‌کننده، وعده داد که در صورت انتخاب به عنوان رئیس‌جمهور، ارزهای دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) را در ایالات متحده ممنوع کند. او قبلاً لایحه‌ای را با هدف منع استفاده از دلار دیجیتال صادر شده توسط فدرال در فلوریدا امضا کرده بود.

ویوک راماسوامی، که با ۳۸ سال سن جوان‌ترین کاندیدای رقابت‌های انتخاباتی است، از انتخابات ۲۰۲۴ به عنوان “رفراندوم ارز فیات” حمایت کرده است. او در بیت‌کوین ۲۰۲۳ در میامی صحبت کرد تا اعلام کند که کمپین او کمک‌های بیت‌کوین (BTC) را می‌پذیرد، و بعداً از ایلان ماسک، مدیر عامل X به عنوان یک نامزد “امیدبخش” تمجید شد.

فرانسیس سوارز، شهردار میامی، که در فضایی برای ترویج سیاست‌های طرفدار رمزارز در شهرش محبوبیت پیدا کرد، در ماه ژوئن وارد رقابت‌های ریاست‌جمهوری شد. در زمان شهرداری خود، او اعلام کرد که چک های حقوقی خاصی را در بیت کوین می پذیرد و در پروژه توکن MiamiCoin برای ساکنان میامی مشارکت داشت.

بخوانید  شبکه پالی گان چیست؟ و معرفی پروژه متیک

سوارز در ۱۸ آگوست در یک X حذف شده گفت که واجد شرایط حضور در مناظره جمهوری خواهان است. با این حال، این ادعا توسط مقامات جمهوری خواه در ۲۱ اوت پس از اعلامیه ای در مورد لیست شرکت کنندگان در مناظره – هشت نام که سوارز در میان آنها نیست – مخالفت کرد.

اولین مناظره ریاست جمهوری جمهوری خواهان با نامزدهای طرفدار رمزارز

یک X حذف شده از شهردار میامی فرانسیس سوارز در ۱۸ آگوست ادعا می کند که برای اولین مناظره جمهوری خواهان واجد شرایط بوده است. منبع: X.

دیگر نامزدهای حاضر در ۲۳ اوت شامل داگ بورگوم فرماندار داکوتای شمالی، تیم اسکات سناتور کارولینای جنوبی، نیکی هیلی سفیر سابق سازمان ملل، مایک پنس معاون رئیس جمهور سابق ایالات متحده، کریس کریستی فرماندار سابق نیوجرسی و آسا فرماندار سابق آرکانزاس خواهند بود. هاچینسون رابرت اف کندی جونیور، یکی دیگر از نامزدهای ریاست جمهوری که نظرات طرفدار رمزارزها را بیان کرده و بیت کوین را برای فرزندانش خریداری کرده است، به عنوان یک دموکرات نامزد شده است و در میلواکی سخنرانی نخواهد کرد.

بخوانید  آیا دوج کوین (DOGE) می‌تواند باعث ایجاد رالی آلت‌کوین طولانی‌مدت شود؟

انتخابات ۲۰۲۴ در ایالات متحده می‌تواند نحوه رسیدگی دولت به سیاست‌های دارایی دیجیتال را تغییر دهد و امکان تغییر حزب در مجلس نمایندگان، سنا و کاخ سفید وجود دارد. جمهوری‌خواهان در حال حاضر اکثریت مجلس نمایندگان را در اختیار دارند، اما همه ۴۳۵ کرسی در نوامبر ۲۰۲۴ برای انتخابات انتخاب خواهند شد. در سنا، که دموکرات‌ها اکثریت کمی دارند، ۳۳ کرسی از ۱۰۰ کرسی برای تصاحب در اختیار خواهند بود.

در ماه ژوئیه، قانونگذاران جمهوری‌خواه با کمیته خدمات مالی مجلس نمایندگان دو لایحه را با هدف ایجاد شفافیت نظارتی برای شرکت‌های رمزنگاری تصویب کردند. این قانون برای رای گیری کامل مجلس در زمان انتشار برنامه ریزی نشده است، اما تاخیرهای حزبی می تواند این لوایح را به جلسه بعدی کنگره سوق دهد.

منبع: cointelegraph.com

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2602648

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها