تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024
0

لورس :اولین گام‌‌‌‌‌‌‌ها برای راه‌اندازی پالیگان۲ برداشته شد

  • کد خبر : 2622152
  • ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۷
لورس :اولین گام‌‌‌‌‌‌‌ها برای راه‌اندازی پالیگان۲ برداشته شد
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

اولین گام‌‌‌‌‌‌‌ها برای راه‌اندازی پالیگان۲ برداشته شد بزرگنمایی متن خبر رمزارز نیوز : تیم پالیگان اخیرا به‌‌‌‌‌‌‌روزرسانی‌‌‌‌‌‌‌ای را منتشر کرده که نقش مهمی در شکل‌دهی آینده این بلاک‌چین و سرنوشت توکن بومی آن، MATIC، خواهد داشت. میهیلو بیلیچ (Mihailo Bjelic)، یکی از بنیان‌گذاران پالیگان، با انتشار توییتی در تاریخ ۴اکتبر فاش کرد که در نتیجه تایید جامعه، قراردادهای POL در شبکه آزمایشی گوئرلی (Goerli) فعال و مستقر شده‌اند و دو پیشنهاد که تغییرات لازم در مکانیزم سوزاندن توکن‌‌‌‌‌‌‌های بومی برای ارتقا‌‌‌‌‌‌‌های آتی را اعمال می‌کنند نیز به اجرا درآمدند. این اقدام، یک گام بزرگ در مسیر اجرای نسخه دوم پالیگان، یعنی پالیگان۲ است. همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، POL، نسخه ارتقایافته MATIC در معماری پالیگان۲ است و این شبکه قرار است به اکوسیستمی متشکل از زنجیره‌‌‌‌‌‌‌های لایه دو مبتنی بر دانش صفر، با قابلیت‌‌‌‌‌‌‌های مختلفی از جمله استیکینگ، مالکیت و حاکمیت جامعه، تبدیل شود. واکنش قیمت MATIC به آخرین پیشرفت‌‌‌‌‌‌‌ها، مثبت به‌نظر می‌رسد؛ زیرا توانسته روند صعودی خود را حفظ کند. ب..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

اولین گام‌‌‌‌‌‌‌ها برای راه‌اندازی پالیگان۲ برداشته شد بزرگنمایی متن خبر رمزارز نیوز : تیم پالیگان اخیرا به‌‌‌‌‌‌‌روزرسانی‌‌‌‌‌‌‌ای را منتشر کرده که نقش مهمی در شکل‌دهی آینده این بلاک‌چین و سرنوشت توکن بومی آن، MATIC، خواهد داشت. میهیلو بیلیچ (Mihailo Bjelic)، یکی از بنیان‌گذاران پالیگان، با انتشار توییتی در تاریخ ۴اکتبر فاش کرد که در نتیجه تایید جامعه، قراردادهای POL در شبکه آزمایشی گوئرلی (Goerli) فعال و مستقر شده‌اند و دو پیشنهاد که تغییرات لازم در مکانیزم سوزاندن توکن‌‌‌‌‌‌‌های بومی برای ارتقا‌‌‌‌‌‌‌های آتی را اعمال می‌کنند نیز به اجرا درآمدند. این اقدام، یک گام بزرگ در مسیر اجرای نسخه دوم پالیگان، یعنی پالیگان۲ است.

همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، POL، نسخه ارتقایافته MATIC در معماری پالیگان۲ است و این شبکه قرار است به اکوسیستمی متشکل از زنجیره‌‌‌‌‌‌‌های لایه دو مبتنی بر دانش صفر، با قابلیت‌‌‌‌‌‌‌های مختلفی از جمله استیکینگ، مالکیت و حاکمیت جامعه، تبدیل شود. واکنش قیمت MATIC به آخرین پیشرفت‌‌‌‌‌‌‌ها، مثبت به‌نظر می‌رسد؛ زیرا توانسته روند صعودی خود را حفظ کند. بر اساس داده‌های بازار، توکن MATIC در زمان نگارش این خبر، در محدوده ۰.۵۶دلار معامله می‌شود که در یک هفته گذشته بیش از ۱۰‌درصد افزایش یافته‌است. تیم پالیگان اعلام کرده که در هفته‌های آینده، به‌‌‌‌‌‌‌روزرسانی‌‌‌‌‌‌‌ها و مراحل بیشتری را برای پیاده‌‌‌‌‌‌‌سازی پالیگان ۲ به اشتراک خواهد گذاشت.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2622152

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها