تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
0

لورس :اولین ETFهای بیت کوین توسط کمیسیون بورس آمریکا تأیید شدند

  • کد خبر : 2633613
  • ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۹
لورس :اولین ETFهای بیت کوین توسط کمیسیون بورس آمریکا تأیید شدند
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

کریپتوکارنسی اولین ETFهای بیت کوین توسط کمیسیون بورس آمریکا تأیید شدند با وجود تأیید اولین ETFهای بیت کوین توسط SEC، قیمت این رمرارز رشدی نداشته است و با قیمت نزدیک به ۴۶,۳۰۰ دلار معامله می‌شود.
اشتراک گذاری: کپی لینک کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا اولین صندوق‌های قابل معامله یا ETFهای بیت کوین را تأیید کرد تا این رمزارز وارد سیستم مالی شود که برای به چالش کشیدن آن ساخته شده بود. با این اقدام کمیسیون بورس آمریکا، یازده ETF اسپات بیت‌ کوین از شرکت‌هایی مانند Grayscale و Fidelity در اختیار سرمایه‌گذاران قرار می‌‌گیرند.
«گری گنسلر»، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC)، در بیانیه‌ای اعلام کرده که با وجود تأیید این ETFها، خود بیت کوین را تأیید نمی‌کند:
«درحالی‌که امروز فهرست‌شدن و معامله چندین سهام ETF اسپات بیت‌کوین را تأیید کردیم، ما بیت‌کوین را تأیید نکرده‌ایم. سرمایه‌گذاران باید درباره خطرات بی‌شمار مرتبط با بیت‌کوین و مح..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

کریپتوکارنسی اولین ETFهای بیت کوین توسط کمیسیون بورس آمریکا تأیید شدند

با وجود تأیید اولین ETFهای بیت کوین توسط SEC، قیمت این رمرارز رشدی نداشته است و با قیمت نزدیک به ۴۶,۳۰۰ دلار معامله می‌شود.

اشتراک گذاری: کپی لینک

کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا اولین صندوق‌های قابل معامله یا ETFهای بیت کوین را تأیید کرد تا این رمزارز وارد سیستم مالی شود که برای به چالش کشیدن آن ساخته شده بود. با این اقدام کمیسیون بورس آمریکا، یازده ETF اسپات بیت‌ کوین از شرکت‌هایی مانند Grayscale و Fidelity در اختیار سرمایه‌گذاران قرار می‌‌گیرند.

«گری گنسلر»، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC)، در بیانیه‌ای اعلام کرده که با وجود تأیید این ETFها، خود بیت کوین را تأیید نمی‌کند:

«درحالی‌که امروز فهرست‌شدن و معامله چندین سهام ETF اسپات بیت‌کوین را تأیید کردیم، ما بیت‌کوین را تأیید نکرده‌ایم. سرمایه‌گذاران باید درباره خطرات بی‌شمار مرتبط با بیت‌کوین و محصولاتی که ارزرش آن‌ها به کریپتو گره خورده است، محتاط باشند.»

تأیید ETFهای بیت کوین توسط کمیسیون بورس آمریکا

در ۱۰ سال گذشته SEC هرگونه تلاش برای ایجاد ETF بیت کوین را رد می‌کرد، اما حالا بالاخره تصمیم گرفته تعدادی از ETFهای اسپات بیت کوین را تأیید کند. این اقدام می‌تواند باعث ورود سرمایه‌گذاران سنتی به بازار کریپتو شود و این بازار را دستخوش تغییر کند. سرمایه‌گذارانی هم که هم‌اکنون در بازار حضور دارند، مدت‌هاست منتظر تأیید ETF بیت کوین توسط SEC بوده‌اند.

ETFهای بیت کوین

درحال‌حاضر انتشار خبر تأیید ETFهای بیت‌کوین تأثیری روی قیمت این رمزارز نداشته است، بااین‌حال باید منتظر ماند و دید در میان‌مدت و بلندمدت قیمت بیت کوین چه تغییری می‌کند. هم‌اکنون این رمزارز با قیمتی نزدیک به ۴۶,۳۴۰ دلار معامله می‌شود.

تا پیش از تأیید ETF بیت کوین، سرمایه‌گذارانی که نمی‌خواستند به‌صورت مستقیم وارد بازار کریپتو شوند، سهام شرکت‌های فعال در این حوزه مانند کوین‌بیس و میکرواستراتژی را می‌خریدند. میکرواستراتژی یکی از شرکت‌های طرفدار بیت‌کوین است که نزدیک به ۸ میلیارد دلار بیت‌کوین دارد. حالا با تأیید ETFهای بیت‌کوین، این احتمال وجود دارد که ارزش سهام شرکت‌های فعال در این حوزه کاهش یابد، چرا که شاید سرمایه‌ٰگذاران به‌جای این شرکت‌ها، تنها روی ETFها سرمایه‌گذاری کنند.

درنهایت بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که روز گذشته حساب SEC در ایکس برای مدت کوتاهی هک شد و اعلام کرد که این سازمان، ETFهای بیت‌کوین را تأیید کرده است. انتشار این خبر جعلی باعث سردرگمی فعالان بازار شد.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2633613

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها