تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
1

لورس :اگر ایلان ماسک از SEC شکست بخورد، قیمت دوج کوین چه می‌شود؟

  • کد خبر : 2623303
  • ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۱
لورس :اگر ایلان ماسک از SEC شکست بخورد، قیمت دوج کوین چه می‌شود؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

اگر ایلان ماسک از SEC شکست بخورد، قیمت دوج کوین چه می‌شود؟ «من برای SEC احترامی قائل نیستم». این جمله از ایلان ماسک نشان‌دهنده عمق اختلاف نظر او با کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا است. نزاع بین ماسک و SEC سابقه‌ای طولانی دارد و حالا با شکایت مجدد این کمیسیون از مالک پلتفرم X وارد مرحله تازه‌ای شده است. با توجه به شرطی بودن دوج کوین نسبت به اتفاقات پیرامون ثروتمندترین مرد جهان، اکنون سوال مهم این است که اگر ایلان ماسک از SEC شکست بخورد آیا قیمت دوج کوین سقوط می‌کند؟
به گزارش والکس و به نقل از dailycoin، در تاریخ ۵ اکتبر (۱۳ مهر) کمیسیون بورس و اورق بهادار آمریکا از ایلان ماسک در دادگاه فدرال سانفرانسیسکو شکایت کرد تا او را مجبور کند که در تحقیقات SEC در مورد خرید ۴۴ میلیارد دلاری توییتر همکاری کند. زمانی که دادگاه فدرال احضاریه رسمی برای شروع بررسی پرونده را تایید کرد بحث‌ها و گمانه‌زنی‌ها درباره سرنوشت این شکایت به اوج خود رسید.
همان‌طور که گفتیم اختلاف بین ماسک و SEC سابقه‌ای طولانی دارد. وقتی کمیسیون به جریان خصوصی‌سازی تسلا حساس شده بود ایلان ماسک گفت که من تسلا را ب..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

اگر ایلان ماسک از SEC شکست بخورد، قیمت دوج کوین چه می‌شود؟

«من برای SEC احترامی قائل نیستم». این جمله از ایلان ماسک نشان‌دهنده عمق اختلاف نظر او با کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا است. نزاع بین ماسک و SEC سابقه‌ای طولانی دارد و حالا با شکایت مجدد این کمیسیون از مالک پلتفرم X وارد مرحله تازه‌ای شده است. با توجه به شرطی بودن دوج کوین نسبت به اتفاقات پیرامون ثروتمندترین مرد جهان، اکنون سوال مهم این است که اگر ایلان ماسک از SEC شکست بخورد آیا قیمت دوج کوین سقوط می‌کند؟

به گزارش والکس و به نقل از dailycoin، در تاریخ ۵ اکتبر (۱۳ مهر) کمیسیون بورس و اورق بهادار آمریکا از ایلان ماسک در دادگاه فدرال سانفرانسیسکو شکایت کرد تا او را مجبور کند که در تحقیقات SEC در مورد خرید ۴۴ میلیارد دلاری توییتر همکاری کند. زمانی که دادگاه فدرال احضاریه رسمی برای شروع بررسی پرونده را تایید کرد بحث‌ها و گمانه‌زنی‌ها درباره سرنوشت این شکایت به اوج خود رسید.

همان‌طور که گفتیم اختلاف بین ماسک و SEC سابقه‌ای طولانی دارد. وقتی کمیسیون به جریان خصوصی‌سازی تسلا حساس شده بود ایلان ماسک گفت که من تسلا را با ۴۲۰ دلار خصوصی می‌کنم. این صحبت‌های جنجالی در آن زمان نفت روی آتش اختلافات ریخت و سهام‌داران این شرکت را بسیار نگران کرد. SEC با استناد به دستکاری بازار، ماسک را ۲۰ میلیون دلار جریمه کرد و او مجبور شد توییت‌های خود را حذف کند. در سال ۲۰۱۸ نیز ماسک درگیری خود با SEC را علنی کرده بود و با توهینی آشکار وظایف این کمیسیون را زیر سوال برد.

وکیل ایلان ماسک الکس شاپیرو (Alex Shapiro) در واکنش به جدیدترین شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا از ایلان ماسک گفت که در پروند خرید توییتر آقای ماسک شهادتی برای ارائه کردن ندارد و SEC در این تحقیقات مسیر اشتباهی را می‌رود. او یادآور شد که مالک توییتر قبلا دو بار در ژوئیه ۲۰۲۲ در این خصوص توضیح داده و دیگر کافی است!

دیگر وکلا شانس بالایی برای برنده شدن ماسک در این پرونده قائل نیستند. مارک فاگل (Marc Fagel) مدرس دانشکده حقوق استنفورد، به ماسک هشدار داد که بزرگی چنین حرکاتی توسط SEC را دست کم نگیرد. به گفته فاگل تحقیقات کمیسیون می‌تواند بزرگ‌تر و علنی‌تر شود و این یک اتفاق قابل توجه است. سایر وکلا هم تاکید کردند که کمیسیون در پیگیری درخواست خود بسیار قاطع است. آن‌ها خاطرنشان کردند که تنظیم‌کننده وال استریت دارای اختیارات نهادی برای جمع‌آوری اطلاعات مورد نیاز از طریق اجرای احضاریه است.

توییتر در حال حاضر با بحران مالی دست به گریبان است. نبرد ماسک با بات‌های فعال در این پلتفرم باعث اعمال محدودیت و در پی آن عدم رضایت کاربران شده است. این شرکت بزرگ که حالا با نام X شناخته می‌شود آیا توان این را دارد که وارد یک نبرد حقوقی طولانی و فرسایشی با SEC شود؟ اگر شکایت و تحقیقات کمیسیون ابعاد دیگری پیدا کند آیا برنامه ایلان ماسک برای تبدیل توییتر به اپلیکیشنی برای همه چیز متوقف خواهد شد؟ این‌ها سوالاتی است که هنوز هیچ‌کس جواب مشخصی برای آن‌ها ندارد اما کارشناسان با توجه به سابقه SEC بر این باورند که جنگیدن با این کمیسیون چندان به صلاح نیست.

اگر ایلان ماسک از SEC شکست بخورد، قیمت دوج کوین چه می‌شود؟
شکایت SEC از ایلان ماسک

آیا قیمت دوج کوین به دلیل شکایت SEC از ایلان ماسک سقوط می‌کند؟

جامعه طرفدار دوج کوین با توجه به این که بزرگ‌ترین حامی خود را در خطر می‌بینند نسبت به این رمزارز محتاط‌تر شده‌اند. ایلان ماسک بارها از دوج کوین حمایت علنی کرده است و اتفاقا همین مساله باعث شد تا سرمایه‌گذاران دوج از ماسک به دلیل دستکاری در بازار با هدف کسب سود شکایت کنند؛ پرونده‌ای که هنوز در حال رسیدگی است و وکلای ماسک پیگیر حل آن هستند.

برخی براین باورند که مالک توییتر در نهایت دوج کوین را به عنوان رمزارز اصلی این پلفترم معرفی می‌کند اما حالا شرایط کمی پیچیده‌تر شده است. از آن‌جایی که قیمت دوج کوین به اتفاقات پیرامون ایلان ماسک و صحبت‌های او واکنش نشان می‌دهد شاید گره کور در شکایت SEC باعث شود آن دسته از خریداران دوج کوین که فقط به دلیل حمایت ماسک این رمزارز را خریده‌اند نسبت به فروش اقدام کنند.

در شرایط فعلی که بازار ارزهای دیجیتال طولانی‌ترین رکود را تجربه می‌کند، دوج کوین به پیروی از احساسات غالب بر بازار در حال نوسان و اصلاح قیمت است. در همین حال، حجم تراکنش دوج کوین از جولای ۲۰۲۳ (تیر ۱۴۰۲) کاهش یافته است. حالا فشار حقوقی بر ماسک شاید فشار فروش را بیشتر از قبل تقویت کند. در لحظه نگارش این مطلب دوج کوین در محدوده ۰.۰۵۸ دلار معامله می‌شود.

تحلیل دوج کوین

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟

میانگین امتیازها: ۴.۳ / ۵. مجموع امتیازها: ۶

برچسب هادوج کوین

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2623303

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها