تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
0

لورس :اگر این الگو تکرار شود بیت کوین تا پایان سال ۲۰۲۳ به ۵۰,۰۰۰ دلار خواهد رسید

  • کد خبر : 2604370
  • ۰۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۶
لورس :اگر این الگو تکرار شود بیت کوین تا پایان سال ۲۰۲۳ به ۵۰,۰۰۰ دلار خواهد رسید
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

اگر این الگو تکرار شود بیت کوین تا پایان سال ۲۰۲۳ به ۵۰,۰۰۰ دلار خواهد رسید از آنجایی که بیت کوین همچنان با عدم اطمینان در مورد حرکت بعدی خود دست‌وپنجه نرم می‌کند، بازار مردد است که آیا سرانجام روندی صعودی آغاز خواهد شد یا نزولی؟ در میان این عدم قطعیت، الگوهای تاریخی وجود دارند که احتمال افزایش بیش از ۹۰ درصدی قیمت را تا پایان سال تقویت می‌کنند. در ادامه به بررسی یکی از این الگوها خواهیم پرداخت.
تحلیلی که در ۲۵ آگوست توسط TradingShot منتشر شد، نشان می‌دهد که بیت کوین می‌تواند تا پایان سال ۲۰۲۳ به ارزش ۵۰,۰۰۰ دلار برسد. این تجزیه و تحلیل، حول تقاطع صعودی اندیکاتور MACD (تایم فریم ماهانه) است که حدود دو ماه پیش رخ داد. این تقاطع خطوط، مشابه الگوهای تاریخی است که می‌تواند نشان‌دهنده یک رالی قریب‌الوقوع در آینده باشد.

به گفته این تحلیلگر، این الگو منعکس‌کننده یک شباهت تاریخی است که اولین آن به سال ۲۰۱۴ بازمی‌گردد و سپس سه مورد مشابه دیگر نیز رخ داده که این اندیکاتور تلاقی صعودی را ثبت کرده است. در این مواقع، تحرکات قیمت برای رسیدن به سطح فیبوناچی اصلاحی ۰٫۷۸۶ کمی قبل یا بعد از تقاطع صعو..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

اگر این الگو تکرار شود بیت کوین تا پایان سال ۲۰۲۳ به ۵۰,۰۰۰ دلار خواهد رسید

از آنجایی که بیت کوین همچنان با عدم اطمینان در مورد حرکت بعدی خود دست‌وپنجه نرم می‌کند، بازار مردد است که آیا سرانجام روندی صعودی آغاز خواهد شد یا نزولی؟ در میان این عدم قطعیت، الگوهای تاریخی وجود دارند که احتمال افزایش بیش از ۹۰ درصدی قیمت را تا پایان سال تقویت می‌کنند. در ادامه به بررسی یکی از این الگوها خواهیم پرداخت.

تحلیلی که در ۲۵ آگوست توسط TradingShot منتشر شد، نشان می‌دهد که بیت کوین می‌تواند تا پایان سال ۲۰۲۳ به ارزش ۵۰,۰۰۰ دلار برسد. این تجزیه و تحلیل، حول تقاطع صعودی اندیکاتور MACD (تایم فریم ماهانه) است که حدود دو ماه پیش رخ داد. این تقاطع خطوط، مشابه الگوهای تاریخی است که می‌تواند نشان‌دهنده یک رالی قریب‌الوقوع در آینده باشد.

به گفته این تحلیلگر، این الگو منعکس‌کننده یک شباهت تاریخی است که اولین آن به سال ۲۰۱۴ بازمی‌گردد و سپس سه مورد مشابه دیگر نیز رخ داده که این اندیکاتور تلاقی صعودی را ثبت کرده است. در این مواقع، تحرکات قیمت برای رسیدن به سطح فیبوناچی اصلاحی ۰٫۷۸۶ کمی قبل یا بعد از تقاطع صعودی قابل توجه بوده است؛ به جز ژوئن ۲۰۱۹ در طول هایپ لیبرا.

بخوانید  اسلیپ مینتینگ (Sleep Minting) چیست؟و چگونه آن را شناسایی کنیم؟

علاوه بر این، این تحلیلگر سطح حمایتی متقارن (که در روی تصویر با عنوان Symmetrical Support دیده می‌شود)، حاصل از آخرین سقف در چرخه خرسی (فلش قرمز)، را برجسته کرد. این سطح پشتیبانی با بستن کندل‌های یک ماه در بالای آن تایید می‌شود – اتفاقی که اکنون نیز رخ داده است. البته در سقوط بازارهای مالی در مارس ۲۰۲۰ بیت کوین به زیر این سطح نفوذ کرد؛ اما کندل مستحکمی در زیر آن بسته نشد.

قیمت بیت کوین در حال تثبیت است

با این حال، در الگوی کنونی، به نظر می‌رسد که چارچوب زمانی فشرده است و به طور بالقوه در چهار ماه به اوج خود می‌رسد. این نشان می‌دهد که بیت کوین احتمالاً می‌تواند تا دسامبر ۲۰۲۳ به سطح ۰٫۷۸۶ فیبوناچی اصلاحی در ۵۰,۰۰۰ دلار برسد.

در واقع، اگر این الگو تکرار شود، کامیونتی کریپتو نفس راحتی خواهد کشید – با توجه به اینکه بیت کوین اخیراً بیشتر در زیر ۳۰,۰۰۰ دلار معامله شده است. شایان ذکر است که ناظران بازار بر این باورند که بیت کوین با کاتالیزورهایی مانند رویداد هاوینگ در سال ۲۰۲۴ و تایید بالقوه یک ETF اسپات در آستانه رسیدن به بالاترین سطح تاریخی خود خواهد بود.

بخوانید  چامبی ولی Chumbi Valley (CHMB) به زودی در صرافی کوین استور

در همین حال، با معامله بیت کوین در فاز تثبیت قیمت، به نظر می‌رسد تقاضا برای اولین ارز دیجیتال افزایش یافته است. طی ۱۲ ماه گذشته، تقاضا برای کلمه کلیدی «خرید بیت کوین» در Google Trends رشدی قابل توجه داشته است.

توجه: مقالات منتشر شده در آکادمی بیت پین فقط اهداف آموزشی دارند و نباید آن‌ها را توصیه‌ای مبنی بر خرید، فروش و یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفت.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2604370

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها