تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
0

لورس :ایردراپ فرند تک | آموزش ثبت نام و شرکت در ایردراپ Friend.Tech

  • کد خبر : 2622192
  • ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۸
لورس :ایردراپ فرند تک | آموزش ثبت نام و شرکت در ایردراپ Friend.Tech
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

مقدمه پلتفرم و شبکه اجتماعی کریپتویی فرند تک (Friend.Tech) در آگوست ۲۰۲۳ راه‌اندازی شد و برخی از حامیان، آن را اولین فضای اجتماعی می‌دانند که واقعاً مبتنی بر کریپتو است. بر اساس گزارش‌های موجود، در دو هفته اول راه‌اندازی، فرند تک موفق به جذب بیش از ۱۰۰ هزار کاربر شد و نزدیک به ۲۵ میلیون دلار درآمد داشت. حتی شایعاتی مبنی بر نابودی زودهنگام این پلتفرم منتشر شد که نه‌تنها منجر به شکست آن نشد، بلکه موفقیت آن را به‌صورت چشمگیری افزایش داد. پلتفرم‌های اجتماعی که فعالیت آن‌ها حول محور یک توکن انجام می‌شود (Token Driven) کاربران را قادر می‌سازند تا با استفاده از فناوری بلاکچین، جوامع جدیدی بسازند و کسب درآمد کنند. حامیان این دسته از پلتفرم‌ها، آن‌ها را کلیدی برای افزایش مقبولیت WEB 3.0 در دنیای واقعی می‌دانند و معتقدند که راهی مناسب برای جذب افراد جدید به دنیای رمزارزها به شما می‌روند. ازآنجایی‌که فرند تک در مرحله بتا (آزمایشی) قرار دارد و تنها با استفاده از کد دعوت می‌توان در آن ثبت‌نام کرد و عضو شد، هیاهوی زیادی در دیگر شبکه‌های اجتماعی برای یافتن کد دعوت آن به پا شده است. در این مقاله بررسی..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

مقدمه

پلتفرم و شبکه اجتماعی کریپتویی فرند تک (Friend.Tech) در آگوست ۲۰۲۳ راه‌اندازی شد و برخی از حامیان، آن را اولین فضای اجتماعی می‌دانند که واقعاً مبتنی بر کریپتو است. بر اساس گزارش‌های موجود، در دو هفته اول راه‌اندازی، فرند تک موفق به جذب بیش از ۱۰۰ هزار کاربر شد و نزدیک به ۲۵ میلیون دلار درآمد داشت. حتی شایعاتی مبنی بر نابودی زودهنگام این پلتفرم منتشر شد که نه‌تنها منجر به شکست آن نشد، بلکه موفقیت آن را به‌صورت چشمگیری افزایش داد. پلتفرم‌های اجتماعی که فعالیت آن‌ها حول محور یک توکن انجام می‌شود (Token Driven) کاربران را قادر می‌سازند تا با استفاده از فناوری بلاکچین، جوامع جدیدی بسازند و کسب درآمد کنند. حامیان این دسته از پلتفرم‌ها، آن‌ها را کلیدی برای افزایش مقبولیت WEB 3.0 در دنیای واقعی می‌دانند و معتقدند که راهی مناسب برای جذب افراد جدید به دنیای رمزارزها به شما می‌روند. ازآنجایی‌که فرند تک در مرحله بتا (آزمایشی) قرار دارد و تنها با استفاده از کد دعوت می‌توان در آن ثبت‌نام کرد و عضو شد، هیاهوی زیادی در دیگر شبکه‌های اجتماعی برای یافتن کد دعوت آن به پا شده است. در این مقاله بررسی می‌کنیم که این پروژه چه هدفی دارد، چرا این‌قدر مورد استقبال قرار گرفت و ماجرای ایردراپ فرند تک چیست.

فرند تک چیست؟

به طور خلاصه فرندتک یک شبکه اجتماعی غیرمتمرکز است که مبتنی بر بلاکچین لایه دو Base ‌فعالیت می‌کند. کاربران فرندتک می‌توانند کلیدهای درون بازی (Keys) که قبلاً سهام (Shares) نامیده می‌شد را معامله کنند و با استفاده از آن‌ها به چت‌روم‌ها و محتوای اختصاصی دسترسی داشته باشند.

هر کاربر در فرند تک می‌تواند یک چت گروهی داشته باشد، درست مانند شبکه‌های اجتماعی دیگر مثل تلگرام و یا اینستاگرام. نکته مهم اینجاست که کاربران می‌بایست برای ورود به صفحه چت‌ دیگران کلیدها را خریداری کنند. البته که زمانی که قصد خروج از آن صفحه چت را داشته باشید، می‌توانید کلیدهای خود را بفروشید.

بنابراین فرند تک یک شبکه اجتماعی نوین یا بهتر است بگوییم، نسخه‌ای بهتر از توییتر است. تا به امروز شماری از کاربران محبوب توییتر توانسته‌اند با فروش کلیدهای ورود به صفحه شخصی‌شان موفقیت قابل‌توجهی را در این پلتفرم کسب کنند؛ تا جایی که بعضی از کاربران حتی برای در دسترس قرار دادن یک محتوای بخصوص به فروش این توکن‌ها پرداخته‌اند.

مانند بعضی از پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی اخیر، کاربران جدید می‌بایست با کد دعوت کاربر دیگری ثبت‌نام کنند. این استراتژی باعث شده است که اشخاص زیادی به دنبال کد دعوت این شبکه محبوب بگردند. می‌توانید برای دریافت کد دعوت دیگر کاربران به نظرات پست ایردراپ فرند تک در تلگرام و اینستاگرام ما مراجعه فرمایید.

فرند تک اولین شبکه اجتماعی نیست که مبتنی بر یک توکن فعالیت می‌کند؛ اما به‌گونه‌ای رشد و همه‌گیری آن قوی بوده است که توانسته طی دو هفته بیش از ۱ میلیون دلار کارمزد دریافت کند که رقم چشمگیری است.

یکی از نکات قابل‌توجه فرند تک امکان رشد و ترقی است. خالقان محتوا می‌توانند با افزایش گستره شبکه دنبال‌کنندگانشان، هزینه اشتراک و قیمت کلیدهای خود را افزایش دهند.

آموزش ثبت‌نام در Friend.Tech و شرکت در ایردراپ

برای ساخت حساب کاربری در فرند تک شما به یک تلفن همراه یا کامپیوتر، حساب کاربری توییتر (X)، کد دعوت فرند تک و حداقل ۰.۰۱ واحد رمزارز اتریوم احتیاج دارید.

برای خرید اتریوم مبتنی بر شبکه Base ‌می‌توانید به صرافی ارزینجا مراجعه کنید. تنها کافی است که در ارزینجا ثبت‌نام کنید، به مقدار مد نظرتان اتریوم تهیه کنید و درخواست برداشت آن را به آدرسی که جلوتر به آن اشاره می‌کنیم (آدرس مبتنی بر شبکه Base) ثبت کنید.

حال به وب‌سایت Friend.tech ‌یا اپلیکیشن آن مراجعه کنید. در مرحله اول می‌توانید انتخاب کنید که ثبت‌نامتان را با استفاده از شماره‌تلفن انجام می‌دهید یا Apple ID ‌و یا حتی Google Account.

ایردراپ فرند تک

پس از کلیک بر روی گزینه Sign In و عبور از مرحله ورود، شما به یک کد دعوت فرند تک احتیاج خواهید داشت. بعد از اینکه کد دعوت موردنظر خود را پیدا کردید با استفاده از گزینه Proceed به مرحله بعدی بروید.

  • توجه: برای دریافت کد دعوت فرند تک می‌توانید به بخش کامنت‌های پست “آموزش دریافت ایردراپ فرند تک” در تلگرام ارزینجا مراجعه کنید.

ایردراپ Friend.Tech

حال می‌بایست حساب کاربری توییتر خود را به فرند تک متصل کنید و دسترسی‌های لازم را به فرند تک بدهید. در این صفحه بر روی کلید LINK کلیک کنید.

در آخرین مرحله به شارژ کیف پول فرند تک می‌رسیم. تا زمانی که ولت فرند تک خود را شارژ نکنید امکان فعالیت در این اپلیکیشن وجود ندارد. اتریومی که در ارزینجا خریداری کرده بودید را مبتنی بر شبکه Base، به آدرسی که برای شما نمایش‌ داده‌شده است (مطابق تصویر زیر) واریز کنید.

فرند تک چیست

بعد از واریز موفق تصویر زیر را مشاهده می‌کنید و می‌بایست اولین کلید خود را به قیمت ۰.۰۱ دلار یا ۱ سنت خریداری کنید و سپس وارد اپلیکیشن شوید.

دریافت ایردراپ فرند تک

با کلیک بر روی کلید Buy Key پنجره زیر برای شما به نمایش در خواهد آمد.

کد دعوت فرندتک

با کلیک بر روی گزینه Complete Purchase خرید خود را کامل کنید. در صفحه جدید می‌توانید اعلان ها (Notification) خود را فعال کنید که در این صورت کافی است بر روی کلید Enable Notification کلیک کنید.

کد رفرال فرندتک

در صفحه بعدی بر روی کلید Start Using App کلیک کنید.

آموزش کار با فرند تک و دریافت ایردراپ

در صفحه Home می‌توانید تراکنش‌هایی که مربوط به‌حساب کاربری شما است را مشاهده کنید. مثل کلیدهایی که از شما خریداری شده‌اند یا کلیدهایی که خریداری کرده‌اید. در صفحه Watchlist ‌می‌توانید حساب کاربری دیگران زیر نظر داشته باشید تا در زمان و قیمت مدنظر اقدام به خرید کلیدهای آن کنید. در صفحه Chats می‌توانید با کسانی که کلید شما را خریداری کرده‌اند و یا برعکس به مکالمه بپردازید. در صفحه Explore هم پست‌های جدید، کاربرانی که آنلاین و یا ترند هستند و کاربرانی که بیش‌ترین قیمت فروش یک کلید را داشته‌اند را مشاهده می‌کنید.

اما مهم‌تر از همه، صفحه Airdrop فرند تک است. هر جمعه بر اساس فعالیتی که طی هفته گذشته داشته‌اید امتیازی به شما تعلق خواهد گرفت. فرند تک می‌گوید که این امتیاز‌ها در آینده مزایایی برای کاربران خواهد داشت؛ اما مشخص نیست که این مزایا چه خواهد بود.

دریافت امتیاز از فرند تک برای دریافت ایردراپ

همانطور که در صفحه Airdrop نوشته شده است، هرجمعه امتیازی بر اساس میزان فعالیت به هر کاربر داده می‌شود. از آنجایی که جزئیات بیشتری دراین مورد نوشته نشده است به چند طریق می‌توان با این پلتفرم تعامل ایجاد نمود. روش اول ایجاد پست های جدید است. برای ارسال یک پست جدید می‌توانید بر روی عکس پروفایل خود کلیک کنید و در صفحه باز شده در قسمت Write Something مطلبی را منتشر کنید.

راه دیگر تعامل و افزایش ارزش پورتفوی در فرند تک خرید و فروش کلیدها است. برای خرید کلید سایر کاربران به قیمت Explore بروید. نام کاربری کاربر مدنظر خود را در قسمت جستجو وارد کنید و اگر شخص خاصی را مدنظر ندارید از لیست موجود یک کاربر را انتخاب کنید. قیمت کلید کاربران ابتدای لیست بیشتر است، پس به انتهای لیست بروید و یک حساب کاربری را انتخاب کنید تا وارد صفحه چت با آن کاربر شوید.

ایردراپ رایگانبرای مثال در تصویر بالا؛ قیمت کلید کاربری که انتخاب شده برابر با ۰.۰۰۸ اتر است. برای خرید کلید این کاربر بر روی گزینه Buy کلیک می‌کنیم.

خرید کلید در فرندتک

در پنجره باز شده مانند تصویر فوق، برای خرید کلید بر روی گزینه آبی کلیک می‌کنیم. (توجه داشته باشید که اگر کلید این کاربر را در اختبار داشتیم می‌توانستیم ازهمین قسمت و با استفاده از گزینه Sell a key کلید این کاربر را بفروشیم.)

ایردراپ فرند تک | آموزش ثبت نام و شرکت در ایردراپ Friend.Tech

در پنجره جدید اطلاعات تراکنش را مشاهده خواهید کرد. با کلیک بر روی Complete Purchase خرید خود را نهایی کنید.

ایردراپ فرند تک | آموزش ثبت نام و شرکت در ایردراپ Friend.Tech

پس از تکمیل خرید با صفحه فوق مواجه خواهید شد.

سخن پایانی

در این مقاله به معرفی یکی از برنامه های اجتماعی ترند روزهای اخیر پرداختیم، پلتفرم فرند تک که در ابتدای کار خود و در مرحله بتا بیش از ۲۵ میلیون دلار درآمد داشته است. با ثبت نام و ایجاد تعامل با فرند تک در یک ایردراپ احتمالی قوی شرکت داده خواهید شد. اگرچه جزئیاتی درمورد این ایردراپ منتشر نشده اما این پلتفرم دارای یک بخش Airdrop است که نکته قابل توجهی است. در صورت ایجاد تسک های جدید از سوی تیم توسعه دهنده پلتفرم فرند تک، این مقاله بروزرسانی خواهد شد.

منبع مقاله : مشاهده سلب مسئولیت :

مسئولیت سرمایه‌گذاری در هر پروژه تماما بر عهده سرمایه‌گذاران آن است، محتوا ی این صفحه به معنای پیشنهاد سرمایه‌گذاری یا تایید پروژه موردنظر از سمت سایت ارزینجا نمی باشد

کلمات کلیدی : آموزش دریافت ایردراپ ایردراپ Friend.Tech دریافت ایردراپ فرندتک

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2622192

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها