تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024
1

لورس :ایردراپ چیست؟ لذت دریافت درآمد دلاری رایگان !

  • کد خبر : 2609604
  • ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹
لورس :ایردراپ چیست؟ لذت دریافت درآمد دلاری رایگان !
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

ایردراپ چیست؟ ایردراپ به معنای اهدای ارز دیجیتال رایگان به کاربران است. هدف اصلی این فرآیند جلب توجه مخاطب به پروژه‌­های جدید در حوزه ارزهای دیجیتال است. کاربران با شرکت در AirDrop توکن‌ها یا سکه‌های جدیدی دریافت می­‌کنند. درصورت موفقیت پروژه، ایردراپ می­‌تواند برای شرکت‌کنندگان بسیار مفید و پر سود باشد.
از ایردراپ چه می‌دانید؟ شاید متوجه شده باشید که برخی از خواروبارفروشی‌های نوپا اقلام جدیدی را به مشتریان جدید خود عرضه می‌­کنند؛ در رستوران­‌ها و کافی شاپ­‌ها هم این اتفاق می‌­افتد که هدف از این کار جذب مشتری به فروشگاه یا محصول جدید است و تقریبا­ مفهوم مشابهی با ایردراپ دارد. این مثال به شما برای درک بهتر ایردراپ چیست کمک می‌­کند.
در ایردراپ ارز دیجیتال، پروژه جدید بلاک­چین برخی از توکن‌های خود را به صورت رایگان یا در ازای فعالیت‌­های ساده مانند دنبال کردن صفحات اجتماعی پروژه به کاربران جدید ارائه می‌­دهد. این ایده همزمان با گسترش استفاده از عرضه اولیه ارز دیجیتال (ICO) در سال­‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ معرفی و اجرا شد. بسیاری از پروژه‌­های ارز دیجیتال جدید از AirDrop برای ارتقای عرضه اولیه خ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

ایردراپ چیست؟ ایردراپ به معنای اهدای ارز دیجیتال رایگان به کاربران است. هدف اصلی این فرآیند جلب توجه مخاطب به پروژه‌­های جدید در حوزه ارزهای دیجیتال است. کاربران با شرکت در AirDrop توکن‌ها یا سکه‌های جدیدی دریافت می­‌کنند. درصورت موفقیت پروژه، ایردراپ می­‌تواند برای شرکت‌کنندگان بسیار مفید و پر سود باشد.

از ایردراپ چه می‌دانید؟

شاید متوجه شده باشید که برخی از خواروبارفروشی‌های نوپا اقلام جدیدی را به مشتریان جدید خود عرضه می‌­کنند؛ در رستوران­‌ها و کافی شاپ­‌ها هم این اتفاق می‌­افتد که هدف از این کار جذب مشتری به فروشگاه یا محصول جدید است و تقریبا­ مفهوم مشابهی با ایردراپ دارد. این مثال به شما برای درک بهتر ایردراپ چیست کمک می‌­کند.

بخوانید  دادگاه گری گنسلر ، رئیس SEC | اخبار داغ 🔥🔥

در ایردراپ ارز دیجیتال، پروژه جدید بلاک­چین برخی از توکن‌های خود را به صورت رایگان یا در ازای فعالیت‌­های ساده مانند دنبال کردن صفحات اجتماعی پروژه به کاربران جدید ارائه می‌­دهد. این ایده همزمان با گسترش استفاده از عرضه اولیه ارز دیجیتال (ICO) در سال­‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ معرفی و اجرا شد. بسیاری از پروژه‌­های ارز دیجیتال جدید از AirDrop برای ارتقای عرضه اولیه خود و افزایش علاقه کاربران به ارز دیجیتال استفاده کرده‌­اند.

AirDrop هم برای کاربران و هم برای شرکت­‌ها مفید و کاربردی است. کاربران با شرکت در ارزهای دیجیتال ایردراپ یک پروژه را به صورت رایگان دریافت می‌کنند. شرکت­‌ها همچنین افراد زیادی را با AirDrop به پروژه خود معرفی می­‌کنند که احتمال سرمایه‌­گذاری آن‌ها و تبلیغ زبانی برای پروژه را افزایش می­‌دهد.

در بیتمینو بخوانید : بلاک چین چیست

چگونه ایردراپ بگیریم؟

ایردراپ ­های رایگان را می‌توان به روش‌­های مختلفی دریافت کرد. تا همین اواخر، چاره­‌ای جز بازدید منظم از تالارهای گفتمان محبوب مانند بیت­کوین تاک برای اطلاع از پروژه‌­های ارز دیجیتال جدید و ایردراپ‌­های مرتبط وجود نداشت. با این حال، پیدا کردن airdrop رایگان درحال حاضر آسان­تر از همیشه است. ظهور وب‌سایت­‌ها و کانال‌­های اطلاعاتی مخصوص در شبکه‌­های اجتماعی که روزانه مقالاتی درمورد AirDrop منتشر می‌­کنند، کار را برای جویندگان ایردراپ آسان کرده است. اگر نمی‌­دانید که نحوه دریافت ایردراپ چیست به ادامه متن توجه فرمایید.

بخوانید  بررسی سولانا، کاردانو و لونا : کدام یک برای سرمایه‌گذاری بهتر است؟

با عضویت در EARN می­‌توانید لیست سایت‌­های معرفی Airdrop و بهترین رویدادهای Airdrop را جستجو کنید. سازمان­دهندگان ICO و ارائه ­دهندگان ارز دیجیتال برای راه‌­اندازی ایردراپ با یکدیگر همکاری می‌­کنند. طرفداران و علاقه‌مندان می­‌توانند با پرداخت یک دلار در هر ایردراپ شرکت کنند.

به ­طورمعمول، یک تا دو ماه پس از اتمام AirDrop، توکن‌های رایگان در کیف پول شرکت‌کنندگان واریز می‌شود؛ زیرا دوره فروش توکن باید تمام شود تا بتوانند توکن‌­ها را توزیع کنند. برای اینکه از واریز توکن‌­ها به کیف خود آگاه شوید باید به سایت اتراسکن مراجعه کنید.

آدرس کیف پول اتر خود را در قسمت جستجو وارد کنید. همانطورکه گفته شد، در صورتی که یک توکن در کیف پول شما واریز شود، یک منوبار با عبارت Token Tracker در صفحه کاربری Volt نمایش داده می‌­شود. اگر این عبارت را مشاهده نمی­‌کنید، مشخص است که توکنی به کیف پول شما واریز نشده است.

هنگامی که توکن­‌ها را دریافت کردید، می‌­توانید آن­ها را از طریق خدماتی مانند My Ether Wallet یا به اختصار MEW برداشت کنید. با MetaMask، Ledger Nano یا هر ابزار دیگری به کیف پول خود دسترسی داشته باشید و توکنی را که می­‌خواهید برداشت کنید، انتخاب نمایید. توصیه می­‌شود هرگز از کلید کیف پول خصوصی برای بررسی موجودی حساب خود یا ورود به ولت استفاده نکنید.

بخوانید  سوشال فای چیست و چگونه کار می کند؟ کسب درآمد رایگان تضمینی

انواع ایردراپ

ایردراپ به روش­‌های مختلفی اجرا می­‌شود. در برخی از این روش­‌ها، کاربران نیاز به انجام یک سری فعالیت‌­های ساده دارند، اما در هیچ یک از این روش­‌ها پولی از کاربر دریافت نمی­‌شود.

در ادامه به بررسی جزئیات انواع ایردراپ می‌­پردازیم.

ایردراپ استاندارد

اگر برای­تان سوال است که این نوع ایردراپ چیست باید بگوییم که ایردراپ استاندارد اولین راه برای پیاده‌­سازی AirDrop است. در این روش توکن­‌های پروژه جدید بدون درخواست کار خاصی از کاربران، در کیف پول افراد واریز می­‌شود.

ایردراپ جایزه

AirDrop Bounty مدلی از ایردراپ است که در آن کاربران توکن‌­های پروژه را در ازای یک سری فعالیت‌­های ساده دریافت می‌­کنند. این فعالیت می‌تواند بازتوییت کردن یکی از پست‌های پروژه در توییتر، عضویت در کانال یا گروه تلگرام آن یا ارسال پست در اینستاگرام باشد.

ایردراپ انحصاری

ایردراپ انحصاری برای عموم نیست و برای کسانی است که قبلاً روی یک پروژه یا وب­سایت کار کرده‌­اند. به عنوان مثال در سپتامبر ۲۰۲۰، به هر یک از کاربران وفادار خود Uniswap 2500 یک توکن یونی داد. این ارزش یونی در آن زمان ۱۲۰۰دلار ارزش داشت.

بخوانید  آیا آلت کوین ها در آستانه خروج از فاز نزولی هستند؟

ایردراپ هاردفورک

این ایردراپ کمی با انواع دیگر متفاوت است. “Hard fork” به معنای به‌­روز­رسانی ناسازگار یک شبکه و تقسیم آن به دو پروژه جدید است. هنگامی‌که هاردفورک اتفاق می‌­افتد، هر دارنده سکه اصلی شبکه دارای همان مقدار ارز در شبکه جدید خواهد بود. نمونه بارز این نوع ایردراپ هارد فورک «بیت­کوین کش» است. افرادی که دارای بیت­کوین هستند پس از انجام هارد فورک در شبکه بیت­کوین کش به مقدار دارایی‌­های بیت­کوین خود سکه دریافت خواهند کرد.

مشاهده قیمت لحظه ای بیت کوین کش و یا قیمت بیت کوین در سایت بیتمینو

ایردراپ‌ هولدر

کسانی که یک ارز دیجیتال را برای مدت طولانی در اختیار دارند «هولدر» نامیده می­‌شوند. در این نوع ایردراپ به کسانی که تعدادی سکه در یک پروژه نگه داشته‌اند تعدادی سکه جدید داده می­‌شود. به عنوان مثال، بلاک­چین ­های اتریوم و IAS، زمانی که پروژه جدیدی روی پلتفرم آنها راه‌­اندازی می‌­شود، برخی از توکن‌های خود را بین دارندگان ارز دیجیتال خود توزیع می‌­کنند. هولد معمولا از نظر معاملات مقابل ترید است.

بخوانید  مشاهده نشانه‌های صعودی در سه ارز دیجیتال مطرح بازار

در بیتمینو بخوانید : هولد چیست

بهترین منابع برای دریافت ایردراپ

منابع مختلفی برای مشاهده انواع ایردراپ وجود دارد که در زیر چند مورد از معتبر‌ترین آن‌ها را معرفی خواهیم کرد:

coinmarketcap.com/airdrop

سایت coinmarketcap یکی از قدیمی‌ترین سایت‌های معروف در حوزه ارز دیجیتال است که شما می‌توانید با وارد شدن در این سایت و رفتن به قسمت Free airdrops لیست آخرین ایردراپ‌های فعال را مشاهده و استفاده کنید؛ توجه داشته باشید که همه ایردراپ‌ها ممکن است مناسب نباشند و بهتر است که به تیم برگزاری آن airdrop توجه کنید.

airdrop در سایت کوین مارکت کپ

airdrops.io

airdrops.io نیز یکی دیگر از سایت‌های تخصصی در زمینه معرفی airdrop رایگان است که شما می‌توانید با وارد شدن به این سایت براساس گروه بندی انواع آن را مشاهده کنید.

airdrops.io

Airdropalert.com

این سایت نیز یکی از تخصصی‌ترین وب‌سایت‌ها و همچنین قدیمی‌ترین وب‌سایت‌ها در حوزه معرفی airdrop است که شما می‌توانید با وارد شدن به این سایت و مشاهده حوزه‌های مختلف به بررسی انواع آن‌ها بپردازید.

بخوانید  لیست شدن ۶ رمز ارز جدید به بازار‌های تومانی صرافی تبدیل

سایت airdropalert

ایردراپ گلکسی چیست؟

حال که دریافتید ایردراپ چیست و چه انواعی دارد، می­‌خواهیم به موضوع ایردراپ گلکسی بپردازیم. Phantom Galaxies یک بازی علمی تخیلی مبتنی‌­بر بلا‌ک‌چین است که در سراسرجهان به اشتراک گذاشته شده است. این یک بازی به سبک Sim است که فضای جهان باز را با تیراندازی سریع و داستان‌سرایی جذاب ترکیب می­‌کند.

این بازی یکی از بزرگترین گیم‌­های سبک اکشن در بلاک­چین است. هنگامی که در سال ۲۰۲۲ راه­‌اندازی شود، یک بازی رایانه‌­ای/کنسول کامل خواهد بود که شامل سیستم‌های بلاک­چین و NFT می­‌شود تا مدیریت واقعی بازیکن محور و مالکیت دارایی‌های بازی را امکان پذیر کند. Phantom Galaxies توکن‌‌های NFT رایگان را به کسانی که کیف پول اتریم خود را به سایت متصل کنند به صورت رایگان ایردراپ می­‌کند. راستی برای اینکه درباره توکن NFT اطلاعات بیشتری کسب کنید می‌توانید مقاله NFT چیست بیتمینو را مطالعه کنید.

بازی در یک جهان باز اتفاق می­‌افتد که در آن بازیکنان Starfighters مکانیزه را هدایت می‌کنند که از فضاپیمای جنگنده پیشرفته به ماشین­‌های جنگی تبدیل می‌شوند. کهکشان­‌های فانتوم یک کمپین داستان‌سرایی جذاب از زنده ماندن و تسلط بر کهکشان­‌های متخاصم، جناح‌­های انسانی و بیگانه، نبردهای فضایی هیجان‌انگیز، ماموریت‌­های سیاره‌­ای جوی و جلوه‌­های دیگر را به نمایش می‌­گذارد.

بخوانید  پنل ماینینگ در کنفرانس مدیریت دانش، بلاک چین و اقتصاد برگزار شد؛ گزارش کامل از آنچه گذشت

چگونه در ایردراپ‌ ها شرکت کنیم؟

یکی از ساده‌­ترین راه­‌ها برای یافتن و شرکت در ایردراپ‌­های جدید، استفاده از وب­سایت ایردراپز است. با مراجعه به صفحه اول این سایت لیستی از جدیدترین ایردراپ‌­های درحال اجرا و همچنین محبوب­‌ترین ایردراپ­‌ها در بین کاربران نمایش داده می‌­شود که با کلیک روی هرکدام اطلاعات بیشتری از جمله اینکه مربوط به چه پروژه‌ای است و هدف از گسترش این ایردراپ چیست، در اختیارتان قرار داده می‌شود.

مهم‌ترین نکته نحوه شرکت در آن ایردراپ است که مرحله به مرحله نیز توضیح داده شده است. موضوع دیگر این است که کاربران این سایت می‌­توانند درمورد صحت هر صفحه ایردراپ نظر دهند که باعث می­‌شود ایردراپ واقعی با ایردراپ بی‌ارزش متفاوت باشد.

ایردراپ، یک شیوه تبلیغاتی جدید

ایردراپ یکی از کم‌ریسک­‌ترین روش‌­های بازاریابی و تبلیغات پروژه‌­های نوظهور است ‌که هم باعث محبوبیت بیشتر آنها می‌­شود و هم مزایای مالی رایگان را برای کاربران مختلف خود به ارمغان می‌­آورد. اگرچه ارزش ارزهای دیجیتال رایگان دریافتی در روزهای اولیه ممکن است اندک باشد، اما با گذشت زمان و رسیدن به ارزش واقعی خود، این حجم کم می‌­تواند مزایای چند برابری را برای شرکت­‌کنندگان به همراه داشته باشد.

بخوانید  تحلیلگر مطرح: یک شاخص آنچین نشان می‌دهد قیمت بیت کوین به کف رسیده است

ایردراپ­‌ها برای کسانی که پول و سرمایه زیادی ندارند یا هنوز نتوانسته‌‌­اند خود را متقاعد کنند که سایر ارزهای دیجیتال را بخرند، بهترین انتخاب است. کابران حتی می­‌توانند بدون سرمایه‌­گذاری با محیط آن آشنا شوند و در این بین سود خوبی نیز دریافت کنند. اکنون که پاسخ خود را درخصوص ایردراپ چیست دریافت کردید، از این پس می‌­توانید حواستان را جمع کنید و هرزمان صحبت از انجام AirDrop شد، ابتدا صحت آن را بررسی کنید و سپس خودتان در آن شرکت کنید. شاید ایردراپی که در آن شرکت می­‌کنید در آینده به یکی از پروژه‌­های برتر در دنیای ارزهای دیجیتال تبدیل شود.

نکاتی برای دریافت ایردراپ رایگان

با توجه به رقابت شدید بین استارت‌آپ‌های ارزهای دیجیتال، ایردراپ نوعی تبلیغ برای متمایز شدن و پیشی‌گرفتن از سایر ارزهای دیجیتال است. برخی از کسب‌ و کارهای اختصاص داده شده به ایردراپ‌های کریپتو، خدماتی را به کاربران ارائه می‌دهند و خدماتی را برای استارت‌آپ‌ها فهرست می‌کنند، به‌علاوه مجموعه‌ای از خدمات بازاریابی برای تنظیم دقیق ایردراپ‌هایشان برای پیشرفت و توسعه ارز دیجیتال مورد نظر توسط تیم پشتیبان صورت می‌گیرد.

بخوانید  دوج کوین و XRP از لیست دپارتمان خدمات مالی نیویورک حذف شدند!

مایکل جی کیسی، رئیس هیئت مشاوره CoinDesk و مشاور تحقیقات بلاک چین MIT، در پستی در وبلاگ CoinDesk استدلال کرد که برای موفقیت یک ارز دیجیتال، بازاریابی توسط ایردراپ ضروری است. او نوشت: “یک ارز اگر به طور گسترده مورد استفاده و خرید و فروش قرار نگیرد، توسعه نمی‌یابد.

با این حال، هشدارهایی نیز در مورد ایردراپ ارزهای دیجیتال از سوی متخصصان در صنعت کریپتو داده شده است. به عنوان مثال، پیر روچارد، موسس مشاوره بیت کوین، در توییتی هشدار داد که ایردراپ‌های کریپتو می‌توانند طرح‌های پمپ باشند. به این معنا که صاحبان ارز دیجیتال می‌توانند به طور مصنوعی و فیک ارزش و قیمت آن را افزایش دهند تا به سود سریع و موقت دست یابند.

سوالات متداول:

۱)آیا ایردراپ های کریپتو واقعی هستند یا جعلی؟

کلاهبرداران اغلب از پیشنهادات ناخواسته برای فریب قربانیان برای ارائه اطلاعات شخصی یا ارسال ارز دیجیتال استفاده می کنند. ایردراپ هایی که کلید خصوصی شما را می خواهند کلاهبرداری هستند. کلیدهای خصوصی برای دسترسی و مدیریت ارز دیجیتال شما بسیار مهم هستند و هرگز نباید آنها را با کسی به اشتراک بگذارید.

بخوانید  آموزش نحوه انتقال ارز دیجیتال به متامسک و بالعکس؛ ارسال و دریافت ارز دیجیتال با متامسک

۲) آیا می‌‌‌توانم توکن airdrop خود را بفروشم؟

مانند هر دارایی دیگری، وقتی سکه‌ها یا توکن‌هایی را که از ایردراپ به دست آورده‌اید می‌فروشید، مشمول مالیات بر عایدی سرمایه می‌شود؛ بنابراین در برخی از کشورها، شما دو بار در ایردراپ مالیات می‌پردازید! مبنای هزینه سکه‌های ایردراپ شده شما FMV آنها در تاریخی است که ایردراپ خود را دریافت کرده‌اید.

۳) بعد از ایردراپ چه اتفاقی برای قیمت می‌افتد؟

اکثر ایردراپ‌ها پس از پایان فاز ایردراپ به اوج قیمت بالاتری می رسند؛ با این حال، گرفتن آن دشوار است. اگر زمان بهینه برای فروش را از دست بدهید، ایردراپ شما به مرور زمان ارزش کمتر و کمتری خواهد داشت؛ پس زود بفروشید.

Originally posted 2023-05-08 21:30:41.

The post ایردراپ چیست؟ لذت دریافت درآمد دلاری رایگان ! appeared first on بیتمینو.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2609604

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها