تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 4 May , 2024
0

لورس :ایلان ماسک می تواند «X» را به پی پال به روز شده تبدیل کند

  • کد خبر : 2603495
  • ۰۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۶:۲۴
لورس :ایلان ماسک می تواند «X» را به پی پال به روز شده تبدیل کند
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

ایلان ماسک می تواند «X» را به پی پال به روز شده تبدیل کند به گزارش زوم ارز، طبق گزارش اخیر فوربس، خودی های وال استریت به تغییرات دگرگون کننده ای برای X، متعلق به میلیاردر تسلا، ایلان اشاره می کنند. مشک. بحث و گفتگو با چهره های برجسته وال استریت نشان می دهد که X ممکن است در آستانه ایجاد انقلابی در پلتفرم خود باشد و یک سیستم پرداخت به روز را یادآور روزهای اولیه PayPal p>
زمزمه وال استریت ماسک که با ایجاد نوسانات در ارزش‌های ارزهای دیجیتال غریبه نیست، طبق گزارش‌ها در حال گفتگو با بزرگان ارشد وال استریت در مورد تکامل بالقوه X است. چارلز گاسپارینو، خبرنگار فاکس بیزینس نیوز، اخیراً به اشتراک گذاشت که اجماع غالب به سمت یک سیستم پرداخت نوآورانه اشاره دارد. این امر باعث کاهش هزینه تراکنش در مقایسه با کارت های اعتباری معمولی می شود و به دنبال سرمایه گذاری بر روی داده های کاربر است.
طراحی موازی با مسیر پی پال تلاش قبلی ایلان ماسک، PayPal، که پس از ادغام X.com با Confinity در سال ۲۰۰۰ به وجود آمد، وفاداری خود را به موج ارزهای دیجیتال نشان داده است. با معرفی استیبل کوین PYUSD خود با دلار آمریکا د..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

ایلان ماسک می تواند «X» را به پی پال به روز شده تبدیل کند

به گزارش زوم ارز، طبق گزارش اخیر فوربس، خودی های وال استریت به تغییرات دگرگون کننده ای برای X، متعلق به میلیاردر تسلا، ایلان اشاره می کنند. مشک. بحث و گفتگو با چهره های برجسته وال استریت نشان می دهد که X ممکن است در آستانه ایجاد انقلابی در پلتفرم خود باشد و یک سیستم پرداخت به روز را یادآور روزهای اولیه PayPal p>

زمزمه وال استریت

ماسک که با ایجاد نوسانات در ارزش‌های ارزهای دیجیتال غریبه نیست، طبق گزارش‌ها در حال گفتگو با بزرگان ارشد وال استریت در مورد تکامل بالقوه X است. چارلز گاسپارینو، خبرنگار فاکس بیزینس نیوز، اخیراً به اشتراک گذاشت که اجماع غالب به سمت یک سیستم پرداخت نوآورانه اشاره دارد. این امر باعث کاهش هزینه تراکنش در مقایسه با کارت های اعتباری معمولی می شود و به دنبال سرمایه گذاری بر روی داده های کاربر است.

بخوانید  رونمایی از پالیگان ۲ به زودی! جهش قیمت MATIC در راه است؟

طراحی موازی با مسیر پی پال

تلاش قبلی ایلان ماسک، PayPal، که پس از ادغام X.com با Confinity در سال ۲۰۰۰ به وجود آمد، وفاداری خود را به موج ارزهای دیجیتال نشان داده است. با معرفی استیبل کوین PYUSD خود با دلار آمریکا در اوایل این ماه، قصد دارد جای خالی استیبل کوین متروکه شده متا را پر کند.

در سال ۲۰۲۰، زمانی که PayPal پشتیبانی خود را از بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال گسترش داد، به طور ناخواسته باعث افزایش ارزش بیت کوین شد و آن را به ۷۰۰۰۰ دلار رساند. گاوین مایکل، مدیر عامل Bakkt، معتقد است که چنین حرکت هایی توسط غول های مالی معتبر به دنیای در حال تحول ارزهای دیجیتال مشروعیت می بخشد. مایکل بیشتر در مورد ترجیح فزاینده تراکنش های استیبل کوین توضیح داد و بر پتانسیل تحول آفرین فناوری بلاک چین برای خدمات مالی سنتی تاکید کرد.

در دنیایی که اپلیکیشن‌های مالی مدام در پی گسترش افق‌های خود هستند، Elon’s X ممکن است چیز بزرگ بعدی باشد که باید مراقب آن بود. فقط زمان نشان می دهد که آیا این زمزمه های وال استریت به نتیجه می رسد یا خیر.

بخوانید  افزایش قابلیت پرداخت USDC توسط ویزا

منبع: coingape

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2603495

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها