تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024
1

لورس :ایلان ماسک و ایکس یک قدم به پرداخت با ارز دیجیتال نزدیک شدند

  • کد خبر : 2607406
  • ۱۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۶
لورس :ایلان ماسک و ایکس یک قدم به پرداخت با ارز دیجیتال نزدیک شدند
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

مقامات ناظر ایالت رود آیلند، مجوز انتقال‌دهنده ارز را به X (توییتر) اعطا کردند که گامی رو به جلو برای ورود این شرکت به بخش خدمات مالی محسوب می‌شود.
مجوز جدید توییتر چه امکان‌هایی به آن اضافه می‌کند؟ این مجوز از نظر قانونی برای شرکت‌هایی که فعالیت‌های مالی را به نمایندگی از کاربران در زمینه ارسال و دریافت پول انجام می‌دهند، لازم است این مجوز امکان نگهداری، انتقال و مبادله ارزهای دیجیتال توسط X را فراهم می‌کند.
مقایسه والکس و بیت پین؛ کدام صرافی بهتر است؟ مجوز انتقال دهنده ارز ایالت رودآیلند شرکت X در تاریخ ۲۸ اوت (۶ شهریور) طبق سیستم چند ایالتی مجوزدهی سراسر کشور (NMLS) تأیید شده است.
مجوزهای ایکس برای انتقال و پرداخت ارز دستور ایلان ماسک برای آمادگی پرداخت با ارزهای دیجیتال این اقدام، گام مهمی در جهت تلاش‌های ایلان ماسک برای تبدیل X به یک “برنامه همه‌کاره” است که شامل پرداخت‌های ارزهای دیجیتال و فیات می‌شود.
اگرچه منابعی بیان کرده‌اند که قابلیت پرداخت آینده X در ابتدا فقط از ارزهای فیات پشتیبانی خواهد کرد، اما گفته می‌شود ماسک به توسعه‌دهندگان X دستور داده است تا سیستم پرداخت این پ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

مقامات ناظر ایالت رود آیلند، مجوز انتقال‌دهنده ارز را به X (توییتر) اعطا کردند که گامی رو به جلو برای ورود این شرکت به بخش خدمات مالی محسوب می‌شود.

مجوز جدید توییتر چه امکان‌هایی به آن اضافه می‌کند؟

این مجوز از نظر قانونی برای شرکت‌هایی که فعالیت‌های مالی را به نمایندگی از کاربران در زمینه ارسال و دریافت پول انجام می‌دهند، لازم است این مجوز امکان نگهداری، انتقال و مبادله ارزهای دیجیتال توسط X را فراهم می‌کند.

  • مقایسه والکس و بیت پین؛ کدام صرافی بهتر است؟

مجوز انتقال دهنده ارز ایالت رودآیلند شرکت X در تاریخ ۲۸ اوت (۶ شهریور) طبق سیستم چند ایالتی مجوزدهی سراسر کشور (NMLS) تأیید شده است.

مجوزهای ایکس برای انتقال و پرداخت ارز

دستور ایلان ماسک برای آمادگی پرداخت با ارزهای دیجیتال

این اقدام، گام مهمی در جهت تلاش‌های ایلان ماسک برای تبدیل X به یک “برنامه همه‌کاره” است که شامل پرداخت‌های ارزهای دیجیتال و فیات می‌شود.

بخوانید  لایحه جدید مالیاتی بر ارزهای دیجیتال در برزیل

اگرچه منابعی بیان کرده‌اند که قابلیت پرداخت آینده X در ابتدا فقط از ارزهای فیات پشتیبانی خواهد کرد، اما گفته می‌شود ماسک به توسعه‌دهندگان X دستور داده است تا سیستم پرداخت این پلتفرم را به گونه‌ای بسازند که بتوان در آینده قابلیت ارزهای دیجیتال را به آن اضافه کرد.

آیا ایکس پی‌پال آینده می‌شود؟

این تأییدیه تقریباً دو ماه پس از آن صادر شده است که X مجوزهای انتقال دهنده پول را در ایالت‌های میشیگان، میزوری و نیوهمپشایر در تاریخ ۵ ژوئیه (۱۴ تیر) دریافت کرد. آخرین مجوز X، مجموع مجوزهای دریافت شده توسط این شرکت را به ۷ ایالت آمریکا رسانده است.

همچنان نامشخص است که دقیقاً چه خدمات مالی در دسترس قرار خواهد گرفت اگر که X قابلیت‌های پرداخت را عرضه کند.

افراد آگاه از برنامه‌های این شرکت اشاره کرده‌اند که X در ابتدا خدمات معاملات ارز فیات مشابه پی‌پال – که ماسک یکی از بنیان‌گذاران آن است – ارائه خواهد کرد و فضایی برای ادغام آینده ارزهای دیجیتال در نظر گرفته شده است.

بخوانید  انفجار توکن های شیبا اینو؛ نرخ توکن سوزی ۳۲۰٪ افزایش یافت!

نوشته ایلان ماسک و ایکس یک قدم به پرداخت با ارز دیجیتال نزدیک شدند اولین بار در توکن باز. پدیدار شد.

توکن باز

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2607406

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها