تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024
1

لورس :این شاخص آنچین نشان می‌دهد بیت‌ کوین همچنان در یک چرخه گاوی جدید قرار دارد

  • کد خبر : 2602769
  • ۰۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۹
لورس :این شاخص آنچین نشان می‌دهد بیت‌ کوین همچنان در یک چرخه گاوی جدید قرار دارد
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

این شاخص آنچین نشان می‌دهد بیت‌ کوین همچنان در یک چرخه گاوی جدید قرار دارد امواج هودل (HODL) ارزش تحقق یافته بیت‌ کوین نشان‌دهنده این است که آغاز بازار گاوی جدید تکرار کلاسیکی از تاریخچه قیمت بیت‌ کوین خواهد بود.
به گزارش والکس و به نقل از cointelegraph، معیاری از بیت‌ کوین که کف بازار خرسی سال ۲۰۲۲ را به طور صحیح مشخص کرده بود، نشان می‌دهد که هنوز خدشه‌ای به روند صعودی وارد نشده است.
خالق پلتفرم تحلیلی آنچین LookIntoBitcoin در پست X خود مورخ ۲۲ آگوست، خبرهای خوبی را در قالب امواج هودل ارزش تحقق یافته بیت‌ کوین (RHODL) به اشتراک گذاشته است.
سرمایه جدیدی در سال ۲۰۲۳ به بیت‌ کوین سرازیر می‌شود اگرچه افت قیمت ۱۰ درصدی بیت‌ کوین در هفته گذشته برخی از چشم‌اندازهای آنچین را تیره و تار کرده است، اما RHODL یکی از معیارهایی بوده که نگاهی بلندمدت به بازار گاوی فعلی دارد.
این معیار با دریافت اطلاعات امواج HODL فعلی، موجودی بیت‌ کوین را بر اساس زمانی که هر کوین یا به طور دقیق‌تر، خروجی تراکنش‌های خرج نشده، آخرین بار حرکت کرده‌اند، گروه‌بندی می‌کند، و به آن با قیمت تحقق یافته وزن می‌د..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

این شاخص آنچین نشان می‌دهد بیت‌ کوین همچنان در یک چرخه گاوی جدید قرار دارد

امواج هودل (HODL) ارزش تحقق یافته بیت‌ کوین نشان‌دهنده این است که آغاز بازار گاوی جدید تکرار کلاسیکی از تاریخچه قیمت بیت‌ کوین خواهد بود.

به گزارش والکس و به نقل از cointelegraph، معیاری از بیت‌ کوین که کف بازار خرسی سال ۲۰۲۲ را به طور صحیح مشخص کرده بود، نشان می‌دهد که هنوز خدشه‌ای به روند صعودی وارد نشده است.

خالق پلتفرم تحلیلی آنچین LookIntoBitcoin در پست X خود مورخ ۲۲ آگوست، خبرهای خوبی را در قالب امواج هودل ارزش تحقق یافته بیت‌ کوین (RHODL) به اشتراک گذاشته است.

سرمایه جدیدی در سال ۲۰۲۳ به بیت‌ کوین سرازیر می‌شود

اگرچه افت قیمت ۱۰ درصدی بیت‌ کوین در هفته گذشته برخی از چشم‌اندازهای آنچین را تیره و تار کرده است، اما RHODL یکی از معیارهایی بوده که نگاهی بلندمدت به بازار گاوی فعلی دارد.

بخوانید  آموزش تحلیل تکنیکال؛ پیش‌فرض‌ها – بخش اول

این معیار با دریافت اطلاعات امواج HODL فعلی، موجودی بیت‌ کوین را بر اساس زمانی که هر کوین یا به طور دقیق‌تر، خروجی تراکنش‌های خرج نشده، آخرین بار حرکت کرده‌اند، گروه‌بندی می‌کند، و به آن با قیمت تحقق یافته وزن می‌دهد – به عبارت دیگر، منظور قیمتی است که این کوین برای آخرین بار در آن حرکت کرده‌اند.

ممکن است این موضوع برایتان پیچیده به نظر برسد، اما پیامدهای روشنی را در پی دارد.

نوشته های مشابه

  • چرخه گاوی این شاخص آنچین نشان می‌دهد بیت‌ کوین همچنان در یک چرخه گاوی جدید قرار دارد ۰۱ شهریور ۱۴۰۲
  • تایید ETF بیت کوین تایید ETF بیت کوین قیمت را به ۱۰۰ هزار دلار می‌رساند؟ ۳۱ مرداد ۱۴۰۲

فیلیپ سوییفت (Philip Swift) در مقدمه LookIntoBitcoin اینگونه توضیح داد:

سقف‌ها در باندهای جوان‌تر، دوره‌هایی را نشان می‌دهد که ارزش تحقق یافته در آنها نسبت به گروه‌های سنی قدیمی‌تر وزن بالاتری دارند.

باید به این نکته توجه داشته باشیم، زیرا نشان‌ می‌دهد که بازار امروز و در روزهای اخیر آماده بوده تا مبلغ بالاتری را نسبت به شرایط معمول تاریخی برای بیت‌ کوین پرداخت کند. این امر می‌تواند نشانگر یک بازار برافروخته باشد.

بخوانید  بیس چیست؟ مروری بر شبکه لایه دوم کوین بیس

در حال حاضر، باندهای کوین‌هایی که سه تا شش ماه پیش حرکت کرده‌اند در حال اوج گرفتن هستند- پدیده‌ای که وقوع آن در آغاز بازارهای گاوی قبلی بیت‌ کوین نیز تکرار شده است.

در مورد کاهش ارزش BTC/USD در ماه آگوست، سوییفت به این نتیجه رسیده که «افت اخیر قیمت در چارچوب یک روند صعودی بسیار بزرگتر قرار دارد.»

او به طور خلاصه گفت:

باند ۳ تا ۶ ماهه با بازگشت سرمایه بیشتر به بازار در حال رشد است، و این یعنی یک چرخه گاوی جدید.

امواج HODL ارزش واقعی بیت کوین
امواج HODL ارزش واقعی بیت کوین از فیلیپ سوییفت

پیگیری افزایش هیجانات برای قیمت بیت کوین

وقتی که بحث از فازهای قیمتی بیت کوین به میان می‌آید، RHODL پیشینه قابل‌توجهی دارد.

در دسامبر سال ۲۰۲۲، وقتی که چرخه BTC/USD در کف دو سال خود به نرخ ۱۵،۶۰۰ دلار قرار داشت، سوییفت از این معیار برای اعلام پایان «هیجانات» برای گروه سرمایه‌گذاران سفته باز بیت‌ کوین، که آنها را «گردشگران» نامیده، استفاده کرد.

وی در آن زمان اظهار کرد که بازار احتمالاً در حال حاضر در کف چرخه خود قرار دارد، که به معنای فرصتی برای ریسک به پاداش حداکثری است.

بخوانید  آذری جهرمی: قانونی‌ شدن استخراج ارزهای دیجیتال به‌ نفع کشور است
امواج HODL ارزش واقعی بیت کوین
امواج HODL ارزش تحقق یافته بیت کوین از LookIntoBitcoin

از ابتدای ماه ژانویه سال جاری، بیت‌ کوین یک روند صعودی جدید را آغاز کرده که تنها در سه ماهه اول سال، ۷۰٪ سود داده است.

از آن زمان به بعد، ترکیب‌بندی سرمایه‌گذاران تغییر کرده است، به طوری که هولدرهای کوتاه‌مدت (STHs) – نهادهایی که بیت کوین را برای ۱۵۵ روز یا کمتر نگه می‌دارند – دارایی‌ خود را به کمترین میزان از نوامبر ۲۰۲۱ کاهش داده‌اند.

با این حال، سقوط اخیر قیمت باعث افزایش فشار بر روی آن دسته از سفته بازان باقیمانده شده، به طوری که در حال حاضر تقریباً ۹۰٪ از کوین‌های هولدرهای کوتاه مدت با ضرر تحقق‌نیافته نگهداری می‌شوند.

برچسب هابیت کوین

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2602769

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها