تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024
0

لورس :این ۴ آلت کوین با شرط حفظ سطح ۲۶ هزار دلاری بیت کوین، سیگنال‌های صعودی صادر کرده‌اند

  • کد خبر : 2615545
  • ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۹:۳۸
لورس :این ۴ آلت کوین با شرط حفظ سطح ۲۶ هزار دلاری بیت کوین، سیگنال‌های صعودی صادر کرده‌اند
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

این ۴ آلت کوین با شرط حفظ سطح ۲۶ هزار دلاری بیت کوین، سیگنال‌های صعودی صادر کرده‌اند به نظر می‌رسد که بیت‌ کوین برای شروع یک ریلیف رالی آماده شده و این امر ممکن است رمزارزهای MKR ،AAVE ،RUNE و RNDR را برای معامله‌گران جذاب کند.
به گزارش والکس و به نقل از cointelegraph، پس از شکل‌گیری الگوهای متوالی کندل‌های دوجی در نمودار هفتگی طی سه هفته گذشته، بیت‌ کوین در مسیر پایان این دوره با نتایج مثبتی قرار دارد. این یکی از اولین‌ نشانه‌های حل مشکلات میان گاوها و خرس‌ها با توافق برای حرکت به سمت بالاست.
گرچه این ریکاوری هنوز در مراحل ابتدایی خود قرار دارد، اما اجلاس کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) در تاریخ ۲۰ سپتامبر می‌تواند به افزایش نوسانات کمک کند. اکثریت فعالین بازار انتظار دارند که فدرال رزرو ایالات متحده وضعیت فعلی نرخ‌ بهره را حفظ کند، اما ممکن است در هنگام کنفرانس مطبوعاتی جروم پاول (Jerome Powell)، رئیس فدرال رزرو، پس از تصمیمات اتخاذ شده برای نرخ بهره توسط کمیته، اتفاقات غیرمنتظره‌ای رخ دهد.
بیشتر بخوانید: تقویم مهم‌ترین رویدادهای اقتصادی این هفته؛ جلسه فدرال رزر..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

این ۴ آلت کوین با شرط حفظ سطح ۲۶ هزار دلاری بیت کوین، سیگنال‌های صعودی صادر کرده‌اند

به نظر می‌رسد که بیت‌ کوین برای شروع یک ریلیف رالی آماده شده و این امر ممکن است رمزارزهای MKR ،AAVE ،RUNE و RNDR را برای معامله‌گران جذاب کند.

به گزارش والکس و به نقل از cointelegraph، پس از شکل‌گیری الگوهای متوالی کندل‌های دوجی در نمودار هفتگی طی سه هفته گذشته، بیت‌ کوین در مسیر پایان این دوره با نتایج مثبتی قرار دارد. این یکی از اولین‌ نشانه‌های حل مشکلات میان گاوها و خرس‌ها با توافق برای حرکت به سمت بالاست.

گرچه این ریکاوری هنوز در مراحل ابتدایی خود قرار دارد، اما اجلاس کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) در تاریخ ۲۰ سپتامبر می‌تواند به افزایش نوسانات کمک کند. اکثریت فعالین بازار انتظار دارند که فدرال رزرو ایالات متحده وضعیت فعلی نرخ‌ بهره را حفظ کند، اما ممکن است در هنگام کنفرانس مطبوعاتی جروم پاول (Jerome Powell)، رئیس فدرال رزرو، پس از تصمیمات اتخاذ شده برای نرخ بهره توسط کمیته، اتفاقات غیرمنتظره‌ای رخ دهد.

بخوانید  بیت کوین در چین قانونی شد! پس دولت چه‌کاره است؟

بیشتر بخوانید: تقویم مهم‌ترین رویدادهای اقتصادی این هفته؛ جلسه فدرال رزرو در صدر خبرها

ریکاوری بیت‌ کوین از حمایت قدرتمند خود در نزدیکی ۲۴،۸۰۰ دلار، احساسات معامله‌گران برای خرید تعدادی از آلت کوین‌ها را شعله‌ور کرده و فرصت‌های معاملاتی فراهم شده است. برای اینکه این آلت کوین‌ها به مسیر صعودی خود ادامه دهند، بیت‌ کوین باید بالای ۲۶،۵۰۰ دلار تثبیت شود.

آیا ریلیف رالی بیت‌ کوین می‌تواند شتاب قیمت را افزایش دهد و باعث فشار خرید در تعدای از آلت کوین‌ها شود؟ در این مطلب به مطالعه نمودار ۵ مورد از بهترین ارزهای دیجیتالی که در کوتاه‌مدت نوید روزهای خوبی را می‌دهند می‌پردازیم.

تحلیل قیمت بیت‌ کوین

قیمت بیت‌ کوین در تاریخ ۱۴ سپتامبر تا بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه خود به نرخ ۲۶،۳۰۳ دلار رشد کرد، که نشان می‌دهد فشار فروش رو به کاهش است. از آن زمان تاکنون، گاوها تعداد زیادی از تلاش‌های خرس‌ها برای کاهش قیمت به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه را متوقف کردند.

بخوانید  امکان استفاده از فلوکی در AliExpress فراهم شد
نمودار روزانه بیت کوین
نمودار روزانه بیت کوین

خریداران تلاش خواهند کرد تا برتری خود در بازار را همچنان حفظ کنند و جفت ارز BTC/USDT را به سمت میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه به نرخ ۲۷،۲۹۵ دلار هدایت کنند. این سطح ممکن است به عنوان یکی از موانع جزئی عمل کند، اما اگر گاوها آن را پشت سر بگذارند، احتمالاً بیت کوین به ۲۸،۱۴۳ دلار خواهد رسید. انتظار می‌رود که خرس‌ها با تمام قوا از این سطح محافظت کنند.

اگر خرس‌ها می‌خواهند دست بالا را داشته باشند، باید قیمت را به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه منتقل کنند. این کار ممکن است برخی از گاوها را به تله بیندازد و مسیر برای تست مجدد حمایت کلیدی قیمت در ۲۴،۸۰۰ دلار هموار شود.

نمودار ۴ ساعته بیت کوین
نمودار ۴ ساعته بیت کوین

قیمت در نمودار ۴ ساعته بالاتر از میانگین متحرک نمایی ۲۰ دوره‌ای قرار دارد که نشان می‌دهد خریداران در هنگام ریزش‌ها خرید می‌کنند. این امر نشان می‌دهد که معامله‌گران انتظار دارند ریکاوری فعلی ادامه یابد. اگر خریداران موانع موجود در ۲۶،۹۰۰ دلار را پشت سر بگذارند، بیت کوین ممکن است به ۲۷،۶۰۰ دلار و در نهایت به ۲۸،۱۴۳ دلار برسد.

بخوانید  همکاری سولانا با غول پرداخت ویزا! آیا SOL می‌تواند روند نزولی بلندمدت خود را بشکند؟

نوشته های مشابه

  • تغییر موضع بلک راک به نفع ریپل تغییر موضع بلک راک از بیت کوین به نفع ریپل صحت دارد؟ ۲۷ شهریور ۱۴۰۲
  • قیمت بیت کوین تا پایان سال خوش‌بینانه و بدبینانه؛ بیت کوین تا پایان سال به چه قیمتی می‌رسد؟ ۲۷ شهریور ۱۴۰۲

اگر خرس‌ها می‌خواهند دوباره وارد میدان شوند، باید قیمت را در زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ دوره‌ای حفظ کنند. یک حرکت این چنینی درهایی را برای سقوط بیشتر قیمت به میانگین متحرک ساده ۵۰ دوره‌ای و در ادامه به منطقه حمایت قدرتمند بین ۲۵،۶۰۰ دلار و ۲۵،۳۰۰ دلار باز کنند.

تحلیل بیت کوین

تحلیل قیمت میکر

خریداران در تاریخ ۱۵ سپتامبر میکر (Maker) را به بالای میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه به نرخ ۱۱۶۲ دلار هدایت کردند، که نشان می‌دهد گاوها سعی دارند کنترل بازار را در دست بگیرند.

نمودار روزانه میکر
نمودار روزانه میکر

جفت ارز MKR/USDT در مسیر حرکت خود به سمت ۱۳۷۰ دلار قرار دارد. در این سطح احتمالاً شاهد مبارزه سختی بین گاوها و خرس‌ها خواهیم بود. اگر گاوها در این سطح چندان تسلیم نشوند، احتمال شکست رو به بالای قیمت افزایش می‌یابد. اگر این اتفاق رخ دهد، این جفت ارز می‌تواند شتاب خود را بیشتر و به سمت ۱۷۵۹ دلار حرکت کند.

بخوانید  «دونالد ترامپ مرده است» اکانت پسر ترامپ هک شد!

سطح مهمی که باید در حرکت نزولی به آن توجه داشته باشیم، میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه به نرخ ۱۱۶۲ دلار است. اگر این سطح شکسته شود، نشان می‌دهد که میکر ممکن است برای مدت بیشتری در داخل محدوده معاملاتی بزرگ خود در بین ۹۸۰ دلار و ۱۳۷۰ دلار سویینگ‌های قیمتی داشته باشد.

نمودار ۴ ساعته میکر
نمودار ۴ ساعته میکر

نمودار ۴ ساعته قیمت نشان می‌دهد که گاوها هنوز هم شرایط را تحت کنترل دارند، اما شاخص قدرت نسبی (RSI) در نزدیکی منطقه اشباع خرید خود قرار دارد که به یک اصلاح کوچک یا تثبیت در کوتاه‌مدت اشاره می‌کند. میانگین متحرک نمایی ۲۰ دوره‌ای همچنان یک سطح کلیدی در مسیر نزولی محسوب می‌شود و باید به آن توجه داشته باشیم. شکست و کلوز قیمت در زیر آن ممکن است بیانگر آغاز یک اصلاح عمیق به سمت میانگین متحرک ساده ۵۰ دوره‌ای باشد.

و اما در عوض، اگر قیمت از میانگین متحرک نمایی ۲۰ دوره‌ای به سمت بالا جهش کند، نشان می‌دهد که گاوها به خرید خود در کف‌ها ادامه می‌دهند. این حرکت در ادامه می‌تواند یک رالی را به سمت مقاومت سربار و مستحکم قیمت در ۱۳۷۰ دلار کلید بزند.

بخوانید  آلت کوین هفته: کاردانو شاهد افزایش حجم تراکنش‌های آنچِین است!

تحلیل میکر

تحلیل قیمت آوه

قیمت آوه (Aave) با رشدی که اخیراً تجربه کرده بود در تاریخ ۱۶ سپتامبر به بالای میانگین‌های متحرک‌ خود رسید، که نشان می‌دهد گاوها وظیفه خود را انجام داده‌اند. با این حال، فتیله بلند کندل آن روز بیانگر افزایش فروش در سطوح بالاتر بوده است.

نمودار روزانه آوه
نمودار روزانه آوه

یک برتری کوچکی گاوها در این بین از آن برخوردارند این است که به خرس‌ها اجازه بازگشت نداده‌اند و همچنان سعی دارند که قیمت را در بالای میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه به نرخ ۵۹ دلار حفظ کنند. اگر آنها موفق به انجام این کار شوند، جفت ارز AAVE/USDT احتمالاً به سمت ۷۰ دلار حرکت می‌کند و در ادامه تا ۷۶ دلار شتاب خواهد گرفت.

مهم‌ترین حمایت در تایم‌فریم‌های کوتاه‌مدت، میانگین متحرک نمایی ۲۰ دوره‌ای به نرخ ۵۶ دلار است. اگر قیمت به زیر این سطح کاهش پیدا کند، نشان می‌دهد که خرس‌ها در سطوح بالاتر همچنان فعالیت دارند. این امر ممکن است منجر به سقوط این جفت ارز به سمت حمایت قدرتمند ۴۸ دلاری شود.

بخوانید  ۳ ارز دیجیتال زیر ۰.۱ دلار که برای هفته آینده باید زیر نظر داشت!
نمودار ۴ ساعته آوه
نمودار ۴ ساعته آوه

نمودار ۴ ساعته نشان می‌دهد که گاوها به تازگی در پولبک قیمت به میانگین متحرک نمایی ۲۰ دوره‌ای خرید کرده‌اند و این بدان معناست که احساسات معامله‌گران تغییر کرده و حالا مثبت شده است. خریداران سعی خواهند کرد تا قیمت را به بالای مقاومت ۶۳ دلاری سوق دهند. اگر آنها در این مسیر موفق باشند، آوه ممکن است تا ۷۰ دلار هم رشد داشته باشد.

در سمت مقابل این فرضیه، اگر قیمت به سمت پایین حرکت کند و زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ دوره‌ای تثبیت شود، متوجه می‌شویم که تقاضا در سطوح بالاتر کاهش یافته است. در این صورت، آوه ممکن است به میانگین متحرک ساده ۵۰ دوره‌ای خود سقوط کند و چنین چیزی می‌تواند باعث جذب خریداران شود.

تحلیل آوه

تحلیل قیمت تورچین

تورچین در چند روز گذشته یک ریکاوری هوشمندانه را اجرا کرده است، که نشان می‌دهد خریداران برای بازگشت به بازار تمام زور خود را می‌زنند.

نمودار روزانه تورچین
نمودار روزانه تورچین

حرکت صعودی به مقاومت قدرتمندی در سطح ۲ دلار نزدیک می‌شود که احتمالاً به عنوان یک مانع اصلی عمل خواهد کرد. اگر قیمت به شدت از سطح ۲ دلار به سمت پایین ریجکت شود، بدان معنا خواهد بود که گاوها به سرعت از بازار خارج می‌شوند. این امر می‌تواند قیمت را به میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه به نرخ ۱/۶۲ دلار بکشاند.

بخوانید  نحوه فعالسازی ربات اسپات گرید در صرافی او ام پی فینکس

از سوی دیگر، اگر جفت ارز RUNE/USDT افت قابل‌توجهی را از سطح کنونی خود تجربه نکند، نشان‌دهنده آن است که گاوها موقعیت خود در بازار را حفظ کرده‌اند و منتظرند که رالی قیمتی باز هم گسترش پیدا کند. اگر سطح ۲ دلار شکسته شود، تورچین ممکن است یک روند صعودی جدید را به سمت ۲/۳۰ دلار و در نهایت ۲/۸۰ دلار آغاز کند.

نمودار ۴ ساعته تورچین
نمودار ۴ ساعته تورچین

نمودار ۴ ساعته نشان می‌دهد که سطح ۲ دلار به عنوان یک مقاومت ظاهر شده است. قیمت ممکن است به میانگین متحرک نمایی ۲۰ دوره‌ای بازگردد که احتمالاً از آن حمایت خوبی را دریافت خواهد کرد. اگر قیمت واکنش مناسبی را به این سطح نشان دهد و از آن به سمت بالا بازگردد، گاوها دوباره تلاش خواهند کرد تا مقاومت ۲ دلاری را از پیش رو بردارند. اگر آنها موفق به انجام این کار شوند، این جفت ارز ممکن است تا هدف ۲/۳۰ دلار هم رشد کند.

بخوانید  معرفی برنامه تبدیل عکس به NFT + مناسب گوشی و کامپیوتر

نخستین نشانه ضعف قیمت شکست و کلوز آن در زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ دوره‌ای خواهد بود. این امر ممکن است تعدادی از معامله‌گران کوتاه‌مدت را وادار بستن معاملات و خروج سود خود از بازار کند. در این حالت، تورچین می‌تواند به میانگین متحرک ساده ۵۰ دوره‌ای خود هم سقوط کند.

تحلیل تورچین

تحلیل قیمت رندر

رندر (Render) در تاریخ ۱۵ سپتامبر میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه خود به نرخ ۱/۵۸ دلار را شکست و در بالای آن بسته شد، که نشان می‌دهد که فشار فروش ممکن است در ادامه کاهش یابد.

نمودار روزانه رندر
نمودار روزانه رندر

میانگین‌های متحرک در آستانه یک تلاقی (کراس اور) صعودی هستند و اندیکاتور RSI در منطقه مثبت قرار دارد. این دو عامل نشان می‌دهند که گاوها به یک برتری جزئی رسیده‌اند. اگر قیمت از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه به نرخ ۱/۵۰ دلار به سمت بالا حرکت کند، متوجه این موضوع می‌شویم که احساسات معامله‌گران از فروش در رالی‌ها به خرید در کف‌ها تغییر پیدا کرده است. این امر ممکن است آغازگر یک ریکاوری همه جانبه به ۱/۸۳ دلار و سپس به ۲/۲۰ دلار باشد.

بخوانید  آدرس شبکه BSC در تراست ولت چیست؟ + توضیحات کامل

اگر قیمت به ثبت‌ سطوح پایین‌تر ادامه دهد و میانگین‌های متحرک را به سمت پایین بشکند، این دیدگاه مثبت ممکن است در کوتاه‌مدت به ناچار نامعتبر شود. جفت ارز RNDR/USDT در این صورت ممکن است به ۱/۳۸ دلار و در نهایت به ۱/۲۹ دلار سقوط کند.

نمودار ۴ ساعته رندر
نمودار ۴ ساعته رندر

میانگین‌های متحرک در نمودار ۴ ساعته به سمت بالا شیب گرفته‌اند و اندیکاتور RSI در منطقه مثبت قرار دارد. این امر نشان می‌دهد شرایط بیشتر به سمت خریداران می‌چربد. اولین حمایت قیمتی که باید در حرکت نزولی به آن توجه داشته باشید، میانگین متحرک نمایی ۲۰ دوره‌ای است. اگر قیمت از این سطح به سمت بالا بازگردد، نشان می‌دهد که گاوها همچنان به ریزش‌ها به عنوان یک فرصت خرید نگاه می‌کنند. این امر احتمال رالی قیمت به ۱/۷۷ دلار را افزایش می‌دهد.

اما از سوی دیگر، اگر میانگین متحرک نمایی ۲۰ دوره‌ای استقامت خود را از دست بدهد و شکسته شود، رندر می‌تواند تا میانگین متحرک ساده ۵۰ دوره‌ای هم سقوط کند. این سطح مهمی برای گاوها محسوب می‌شود که باید از آن محافظت کنند، چرا که شکست رو به پایین آن ممکن است این جفت ارز را به ۱/۳۹ دلار برساند.

بخوانید  تحلیل احساسات چیست و چگونه انجام می‌شود؟

تحلیل رندر این مطلب براساس منابع رسانه‌ای و دیدگاه کارشناسان بازار نوشته شده و به منزله مشاوره‌ی مالی نیست. والکس هیچگونه تصمیم مالی مبتنی بر این محتوا را تایید نمی‌کند. لازم است پیش از هر سرمایه‌گذاری، تحقیقات کامل انجام دهید و از مشاوران مالی متخصص و مورد اعتماد کمک بگیرید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟

میانگین امتیازها: ۰ / ۵. مجموع امتیازها: ۰

برچسب هاآلت کوین بیت کوین

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2615545

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها