تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
1

لورس :ایپ کوین بیشتر سقوط نکند، رشد پیش‌کش، افت ۳۰ درصدی به چه علت بود؟

  • کد خبر : 2603241
  • ۰۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۵
لورس :ایپ کوین بیشتر سقوط نکند، رشد پیش‌کش، افت ۳۰ درصدی به چه علت بود؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۲ دقیقهایپ کوین (APE)، یک توکن در حوزه بازی رمزارزها که زمانی عملکرد امیدوارکننده‌ای از خود به نمایش گذاشته بود، افت شدیدی را تجربه کرد و در ۳۰ روز گذشته ۳۰ درصد کاهش یافت. این کاهش، ایپ کوین را بسیار پایین‌تر از سطح حمایت ۱.۷۰ دلاری قرار داده و نگرانی‌هایی را در مورد احتمال ریزش بیشتر این ارز دیجیتال ایجاد کرده است. ایپ کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۶ درصد و در هفته گذشته ۷.۲ درصد کاهش داشته است و در حال حاضر در قیمت ۱.۴۱ دلار معامله می‌شود. به نظر می‌رسد که قیمت ایپ کوین تحت تأثیر عملکرد بیت ‌کوین، به‌ ویژه توانایی این ارز دیجیتال در بازپس‌گیری محدوده قیمتی بین ۲۸۰۰۰ تا ۳۰۰۰۰ دلار باشد.
شاخص قدرت نسبی (RSI)، یک شاخص کلیدی نمایان‌کننده حرکت قیمتی در بازار به قلمرو اشباع فروش بازگشته است، که نشان‌دهنده فشار فروش مداوم است. ایپ کوین از آوریل ۲۰۲۳ برای ایجاد یک سطح حمایتی قوی و پایدار برای خود با مشکل مواجه شده و هر تلاشی با ضررهای بعدی همراه بوده است. علی‌رغم فعالیت‌های اخیر نهنگ‌ها، از جمله یک نهنگ قابل توجه ایپ کوین به نام Machi Big Brother که خریدهای قابل توجهی به مبلغ ۳.۰۹ میل..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

ایپ کوین (APE)، یک توکن در حوزه بازی رمزارزها که زمانی عملکرد امیدوارکننده‌ای از خود به نمایش گذاشته بود، افت شدیدی را تجربه کرد و در ۳۰ روز گذشته ۳۰ درصد کاهش یافت. این کاهش، ایپ کوین را بسیار پایین‌تر از سطح حمایت ۱.۷۰ دلاری قرار داده و نگرانی‌هایی را در مورد احتمال ریزش بیشتر این ارز دیجیتال ایجاد کرده است. ایپ کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۶ درصد و در هفته گذشته ۷.۲ درصد کاهش داشته است و در حال حاضر در قیمت ۱.۴۱ دلار معامله می‌شود. به نظر می‌رسد که قیمت ایپ کوین تحت تأثیر عملکرد بیت ‌کوین، به‌ ویژه توانایی این ارز دیجیتال در بازپس‌گیری محدوده قیمتی بین ۲۸۰۰۰ تا ۳۰۰۰۰ دلار باشد.

شاخص قدرت نسبی (RSI)، یک شاخص کلیدی نمایان‌کننده حرکت قیمتی در بازار به قلمرو اشباع فروش بازگشته است، که نشان‌دهنده فشار فروش مداوم است. ایپ کوین از آوریل ۲۰۲۳ برای ایجاد یک سطح حمایتی قوی و پایدار برای خود با مشکل مواجه شده و هر تلاشی با ضررهای بعدی همراه بوده است. علی‌رغم فعالیت‌های اخیر نهنگ‌ها، از جمله یک نهنگ قابل توجه ایپ کوین به نام Machi Big Brother که خریدهای قابل توجهی به مبلغ ۳.۰۹ میلیون دلار انجام داده است، احساسات کلی همچنان نزولی است. نسبت ارزش بازار به ارزش واقعی (MVRV) برای ایپ کوین کاهش قابل توجهی داشته است، به طوری که دارندگان ماهانه و سه‌ماهه به ترتیب ضررهای ۱۵.۹۰ و ۲۵.۴۹ درصد را تجربه می‌کنند.
ایپ کوین بیشتر سقوط نکند، رشد پیش‌کش، افت 30 درصدی به چه علت بود؟ایپ کوین در حال حاضر در یک مقطع بحرانی قرار دارد و با فشارهای نزولی شدیدی مواجه است که ارزش آن را کاهش داده است. عملکرد آینده ایپ کوین هم به مسیر بیت کوین و هم به توانایی خود برای بازیابی موقعیت خود در بازار ارزهای دیجیتال بستگی دارد.

بخوانید  تحلیلگران: بازار کساد توکن‌های هوش مصنوعی دوباره رونق می‌گیرد!

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته ایپ کوین بیشتر سقوط نکند، رشد پیش‌کش، افت ۳۰ درصدی به چه علت بود؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2603241

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها