تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 4 May , 2024
0

لورس :ای تی اف بیت کوین در دادگاه برد؛ منتظر روند صعودی بیت کوین باشیم؟

  • کد خبر : 2624369
  • ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۳
لورس :ای تی اف بیت کوین در دادگاه برد؛ منتظر روند صعودی بیت کوین باشیم؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

صفحه اصلی » آخرین اخبار ارز دیجیتال • اخبار قانون گذاری » ای تی اف بیت کوین در دادگاه برد؛ منتظر روند صعودی بیت کوین باشیم؟ ای تی اف بیت کوین در دادگاه برد؛ منتظر روند صعودی بیت کوین باشیم؟ ۲۲ مهر ۱۴۰۲ ۲۲ مهر ۱۴۰۲ کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) نسبت به تصمیم دادگاهی که به نفع برنامه ای تی اف بیت کوین Grayscale است تجدید نظر نخواهد کرد. Grayscale برای تبدیل بیت کوین تراست خود به بیت کوین ETF درخواست داده بود، اما SEC این درخواست را رد کرده بود. سپس Grayscale موضوع را به دادگاه برد و دادگاه به نفع آن رای داد و دریافت که SEC در رد درخواست اشتباه کرده است. کمیسیون بورس و اوراق بهادار تا ۱۳ اکتبر فرصت داشت تا نسبت به این تصمیم تجدید نظر کند، اما تاین تصمیم را نگرفت. کارشناسان معتقدند که این تصمیم باعث می‌شود که SEC در آینده ای تی اف بیت کوین را تایید کند.
منبع:bitcoinsistemi اشتراک گذاری: ۰ نفر این مطلب را پسندید. مجموع آرا ۰ برای این مطلب رای ثبت نشده اولین رای دهنده باش! آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ رای شما ثبت شد! بلی خیر اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

صفحه اصلی » آخرین اخبار ارز دیجیتال • اخبار قانون گذاری » ای تی اف بیت کوین در دادگاه برد؛ منتظر روند صعودی بیت کوین باشیم؟ ای تی اف بیت کوین در دادگاه برد؛ منتظر روند صعودی بیت کوین باشیم؟ ۲۲ مهر ۱۴۰۲

  • ۲۲ مهر ۱۴۰۲

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) نسبت به تصمیم دادگاهی که به نفع برنامه ای تی اف بیت کوین Grayscale است تجدید نظر نخواهد کرد. Grayscale برای تبدیل بیت کوین تراست خود به بیت کوین ETF درخواست داده بود، اما SEC این درخواست را رد کرده بود. سپس Grayscale موضوع را به دادگاه برد و دادگاه به نفع آن رای داد و دریافت که SEC در رد درخواست اشتباه کرده است. کمیسیون بورس و اوراق بهادار تا ۱۳ اکتبر فرصت داشت تا نسبت به این تصمیم تجدید نظر کند، اما تاین تصمیم را نگرفت. کارشناسان معتقدند که این تصمیم باعث می‌شود که SEC در آینده ای تی اف بیت کوین را تایید کند.

منبع:bitcoinsistemi اشتراک گذاری: ۰ نفر این مطلب را پسندید. مجموع آرا ۰ برای این مطلب رای ثبت نشده اولین رای دهنده باش! آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ رای شما ثبت شد! بلی خیر اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید. ثبت نظر صابره براتی مطالب مشابه مشتریان فراری می توانند با ارزهای دیجیتال خودروهای لوکس بخرند سناتور آمریکایی ارز های دیجیتال را عامل جنگ اسرائیل و فلسطین می داند پیش بینی قیمت شیبا اینو برای ژانویه ۲۰۲۴ توسط هوش مصنوعی نهنگ‌ های اسرارآمیز شیبا اینو، تریلیون‌ ها SHIB را می‌بلعند! کلاهبرداری ۲ میلیون دلاری در آخرین هک Platypus Finance رگولاتورهای اوراق بهادار از شکایت SEC علیه کوین بیس حمایت می کنند

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه *

نام (الزامی)

ایمیل (الزامی)

وب‌سایت

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2624369

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها