تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024
0

لورس :باربد معصومی، اعجوبه‌ ‌بین المللی دنیای رمز ارز

  • کد خبر : 2598364
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۳
لورس :باربد معصومی، اعجوبه‌ ‌بین المللی دنیای رمز ارز
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :اگر گذری هر چند کوتاه به دنیای ارز دیجیتال زده و کمی در مورد آن دست به دامن گوگل و اینستاگرام شده باشید، به خوبی می‌دانید که یکی از مهم‌ترین و معتبرترین افرادی که در این حوزه کار کرده است، بیت بد نام دارد. بیت بد(باربد معصومی)، نام […]

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

اگر گذری هر چند کوتاه به دنیای ارز دیجیتال زده و کمی در مورد آن دست به دامن گوگل و اینستاگرام شده باشید، به خوبی می‌دانید که یکی از مهم‌ترین و معتبرترین افرادی که در این حوزه کار کرده است، بیت بد نام دارد.

بیت بد(باربد معصومی)، نام آشنای یکی از متخصصان ایرانی اما با اعتبار جهانی و بین المللی است که سال‌ها در این حوزه فعالیت کرده است و اکنون با سال‌ها تجربه به عنوان یکی از خبره‌های این حوزه، جایگاه قابل اتکایی در این زمینه به دست آورده است.

اما بیت بد کیست؟ این ایرانی خلاق و کاربلد که فعالیت‌های بین‌المللی‌اش آوازه جهانی دارد، از کجا آغاز کرده است؟ اکنون کجاست؟ و نهایتا چطور توانسته تا این حد مشهور شود؟

بخوانید  جریمه ۱۳ میلیارد ریالی برای ماینر غیرمجاز ارز دیجیتال!

بیت بد یا همان باربد معصومی، متخصصی هوشمند، با تجربه و با دانش حوزه ارز دیجیتال است که در سال‌های اخیر به عنوان کارآفرین حوزه ارز دیجیتال فعالیت می‌کند. وی علاوه بر کارآفرینی، در یوتیوب هم فعالیت دارد و با مهمان‌های ویژه مصاحبه و لحظات جالبی را ثبت کرده است. از مهمانان این کانال می‌توان به Ramy Naouss ورزشکار، Ahmed Bin Chaibah معروف به Abcaquaman بنیان گذار بزرگترین پارک‌های آبی دنیا وSadia کارشناس ارتباطات اشاره کرد. اگر شما هم مانند ما به این حوزه علاقه‌مند هستید و دوست دارید از یکی از بزرگان ارز دیجیتال بیشتر بدانید، ادامه این مطلب را با دقت ویژه مطالعه کرده و با ما همراه باشید.

بین المللی

بیت بد کیست

کمی عقب‌تر می‌رویم و نگاهی به روزهایی می‌اندازیم که هنوز باربد معصومی تبدیل به بیت بد معروف دنیای ارز دیجیتال نشده بود و تازه قدم‌های ابتدایی خود را در مسیر کارآفرینی بر می‌داشت.

باربد معصومی متولد نیمه دهه هفتاد یعنی اسفند ۱۳۷۵ است. این متخصص خبره ایرانی بر این باور است که آنقدر در رسیدن به خواست‌ها و آرزوهایش مصمم است که این ویژگی در چشمانش هویداست و به راحتی می‌توان تلاشگر بودن را در رفتار و برنامه‌ریزی‌هایش مشاهده کرد.

بخوانید  بازار در انتظار گزارش نرخ تورم آمریکا؛ معامله‌گران برای نوسانات بالا آماده می‌شوند!

او می‌گوید گذشته مرفهی نداشته تا جایی که در مواقع بسیاری دغدغه دادن اجاره خانه‌ای را داشته است که تنها ۲۰۰ هزار تومان بود! اما بیت بد نه تنها نا‌امید نمی‌شود بلکه با تلاشگری بسیار برای آینده‌اش خط و نشان می‌کشید و نمی‌گذارد دنیا برایش تعیین تکلیف کند و او را هر جا که می‌خواهد ببرد.

اون می‌گوید: «من هرگز لای پر قو نبودم و در گذشته بخشی از زندگی من کاملا شکل و شمایل درام به خود گرفته بود اما با تمامی این تفاسیر تنها و تنها ۷ سال زمان برد تا به جایی که اکنون قرار دارم، برسم و دست آوردهایی را کسب کنم که نهایتا به فردی شناخته شده در دنیا بدل شوم.»

 

بلی باربد معصومی یا همان بیت بد نام آشنای دنیای ارز دیجیتال، شکارچی فرصت‌ها به حساب می‌آید و از زمان خود جلوتر زده و آینده را در دستانش گرفته است.

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های بیت بد آن است که همراه مخاطبانش شود و آن‌ها را در دنیای ارز دیجیتال به خواست‌های خود برساند و کمک کند همان گونه که خود رشد کرده است، آنها هم طعم رشد و تعالی را بچشند. او می‌گوید باید به سرعت رشد، شتاب داد و رشد به تنهایی نمی‌تواند خواسته‌های ما را برآورده کند؛ گویا همین باور است که او را تنها در طی ۷ سال از زندگی دراماتیک و سختش به جایی رساند که بزرگترین تحلیل‌گر کشور در حوزه ارز دیجیتال شود و مخاطبانی بی‌شمار را به سوی خود جلب کند و به درستی به عنوان یکی از محبوب‌ترین اینفلوئنسر های ایرانی در حوزه رمز ارز شناخته شود.

بخوانید  نحوه استیک متیک با استفاده از کیف پول متامسک

یوتیوبش

بیت بد و دنیای کانال یوتیوبش

آیا درباره فعالیت بین المللی بیت بد در فضای مجازی اطلاعی دارید؟ همان طور که قبلا اشاره کردیم بیت بد در یوتیوب هم فعالیت دارد. او با مهمانان خارق العاده‌ای مصاحبه می‌کند و دنیای ارز دیجیتال را از زوایای مختلف به چالش می‌کشد و دائما مخاطب را برای آشنایی با این دنیای جالب جذب می‌کند. این افراد، متخصصان و کارشناسان مرتبط با رشته‌های گوناگون هستند. شما با ترکیب و هارمونی موضوعات مختلف مانند ارز دیجیتال، سیاست، سبک زندگی، ثروت، تکنولوژی و جامعه در کنار وقایع روز، روبه‌رو می شوید. بدون شک دنبال کردن این کانال برای موفقیت در ارز دیجیتال بسیار مفید خواهد بود. قبل از این که به کانال سر بزنید، بیایید با تعدادی از مهمانان اینجا آشنا شویم.

 

Ramy Naouss

در قسمت اول، بیت بد که در دو دهه اخیر در صنعت سرمایه گذاری با بزرگترین شرکت‌های سرمایه‌گذاری همکاری داشته، میزبان Ramy Naouss تولیدکننده محتوا، تهیه کننده فیلم، ورزشکار و لایف کوچ است. Ramy برای بسیاری از مردم الگو و نمادی بوده تا استعداد های نهفته و قابلیت‌هایی که هر فردی درون خود دارد شکوفا و شناسایی کند.در این بخش بیت بد و Ramy سعی دارند تا درباره نحوه و تاثیر هدف‌گذاری درست و موثر صحبت کنند. آنها در ارتباط با تاثیر نظم در رسیدن به موفقیت، مثبت اندیشی، وضعیت کنونی اقتصاد جهانی و آینده تکنولوژی بحث می‌کنند.

بخوانید  چرا هاوینگ بیت کوین برای ماینرها به یک چالش تبدیل می‌شود؟

Ahmed Bin Chaibah

Ahmed Bin Chaiba معروف به Abcaquaman بنیان گذار بزرگترین پارک‌های آبی دنیا یکی دیگر از مهمانان بیت بد است. در این قسمت با جزیئات جالب از استراتژی‌های بیزینسی که Ahmed انتخاب کرده است، آشنا می‌شوید. اینکه رمز موفقیت او چه بوده که او را تبدیل کرده به موسس و کارآفرین صنعت پارک‌های آبی، بی‌شک جالب و شنیدنی است. او بر اساس تجربیات خود، قوانین و قوائدی مبنی بر کار تیمی تنظیم می‌کند که راز شهرت او است.

فرقی نمی‌کند شما کارآفرین باشید یا یک دانش آموز؛ از مدیر یک شرکت تا یک دانشجو می‌تواند از نکات این قسمت بهره‌مند شود.

AJ

AJ یکی از بهترین مشاوران املاک در دبی بوده که با ارائه خدمات پنج ستاره در مدیریت املاک، به شهرت رسیده است.

بیت بد در طول این بحث جذاب، به طرز فکر، استراتژی‌های تجاری، تکنیک‌های تیم‌سازی و رازهای موفقیت که او را به یک کارگزار پیشرو در صنعت املاک و مستغلات تبدیل کرده‌، می‌پردازد. او به عنوان یک متخصص در زمینه خود، تجربیات ارزشمندی را در مورد اینکه چگونه توانسته است به اهداف خود برسد، بر موانع غلبه کرده و به موفقیت دست یابد، به اشتراک گذاشته است.

بخوانید  آیا بایننس واقعاً بیت کوین‌های خود را برای جلوگیری از ریزش قیمت BNB می‌فروشد؟

آقای ابو جاوده علاوه بر موفقیت در املاک و مستغلات، نکاتی را نیز در مورد چگونگی ایجاد یک تیم موثر و ایجاد فرهنگ برنده شدن بیان کرده است.

Sadia

در این بخش شاهد گفت و گوی فوق العاده بین بیت بد، مشاور مالی مشهور و سادیا کارشناس برجسته روابط عمومی هستیم.

سادیا، این متخصص روابط عمومی به دلیل تحقیقات پیشگامانه و توصیه های روشنگرانه اش شناخته شده، پیچیدگی‌های روابط انسانی را بررسی کرده است و برای افرادی که به دنبال بهبود زندگی شخصی خود هستند، راهنمایی‌های شگفت انگیزی ارائه می‌کند. او کتاب‌های پرفروشی را تالیف کرده و سخنرانی‌های قانع کننده‌ای در مورد ایجاد روابط سالم و پایدار ارائه کرده است.

در این بخش بیت‌بد و سادیا بررسی خواهند کرد که چگونه تصمیمات مالی می‌تواند بر روابط عاشقانه، پویایی خانوادگی و رضایت کلی از رابطه تأثیرگذار باشد.

دنیا باربد معصومی را می‌شناسد

همان طور که گفته شد، باربد معصومی یکی از معتبرترین و شناخته شده‌ترین متخصصان در حوزه ارزهای دیجیتال است آن هم نه تنها در ایران بلکه بسیاری از متخصصان بین المللی این حوزه، بیت بد ایرانی را می‌شناسند و از او به عنوان یک نخبه ایرانی در این حوزه یاد می‌کنند.

بخوانید  آیا صرافی بایننس برای حفظ قیمت BNB بیت‌کوین می‌فروشد؟

به عنوان مثال سال ۲۰۲۱ بود که مجله فوریس و یاهو فایتانس بیت بد را به نام نابغه ارز دیجیتال معرفی کرد و تخصصش را برابر بزرگان این صنعت دانست. یکی از مهم‌ترین دلایل این امر کسب موفقیت‌های بزرگی است که بیت بد ایرانی توانسته است در سنین پایین به دست آورد و در مدت زمان بسیار کمی پله‌های ترقی را طی کند.

 

حضور باربد معصومی درمجامع بین المللی

همان طور که پیش از این اشاره شد، فعالیت بیت بد، مختص ایران نیست و این متخصص ایرانی با تسلط مثال زدنی به زبان انگلیسی، توانسته در مجامع و همایش‌های متعدد خارجی شرکت کرده و تخصص خود را برای همگان آشکار سازد.

حضور به عنوان سخنران در سمینار z (یکی از مطرح‌ترین سمینارهای جهانی) که بیانگر آشنایی وی با نسل جوان و روانشناسی است، یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های او در زمینه بین المللی است.

همچنین سخنرانی در سمینارهای ,Well, is Enemy of Great AIBCو WOW Summit از جمله دیگر فعالیت‌های بین المللی بیت بد است که توانسته با ارائه تجربه و تخصصش، عناوین مهمی را از آن خود کند.

بخوانید  بزرگ‌ترین بانک آلمان سرویس نگهداری ارزهای دیجیتال را راه‌اندازی می‌کند

از سویی دیگر کافی است سری به کانال یوتیوب این کارآفرین ایرانی بزنید، آن وقت است که خواهید دید باربد معصومی چگونه با متخصصان بین المللی و غیر ایرانی هم صحبت می‌شود و می‌تواند در زمینههای گوناگون، ویدئوهایی بین المللی تولید کند. این امر تنها و تنها از یک متخصص کاربلد، با تجربه و معتبر برمی‌آید.

مهمترین فعالیت‌های بیت بد

فعالیت‌های بیت بد یکی دوتا نیست و نمی‌توان به راحتی در مورد تمامی آنها، صحبت کرد اما اگر بخواهیم به صورت مختصر شما را با این جوان هوشمند ایرانی آشنا کنیم، تنها به نام بردن از چند مورد اکتفا خواهیم کرد:

  • بنیانگذار و مدیرعامل شرکت معتبر Bitbod Inc
  • مدیرعامل خانه طراحی مد پریا در کشور ترکیه
  • مدیرعامل تولیدکننده نوشیدنی‌های مغزی با عنوان سالزی
  • بنیان‌گذاری نظریه پروتکل انصاف

کتاب تخصصی باربد معصومی با عنوان تخصص بد

جالب است بدانید باربد معصومی کتابی با عنوان «تخصص بد» دارد که در حوزه رمز ارز نگارش شد و پاسخی به پرسش‌های مخاطب در این حوزه به حساب می‌آید. بیت بد سال‌ها تجربه خود را در چهارچوب این کتاب گنجاده است و اطلاعات کم نظیر، منحصربه‌فرد و جذاب را در اختیار خوانندگان قرار می‌دهد

بخوانید  بیت کوین با تکمیل این الگو ۲۰ درصد ریزش خواهد کرد
لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2598364

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها