تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024
0

لورس :بازار ارزهای دیجیتال وارد سپتامبر خونین شدند – مراقب باشید

  • کد خبر : 2607207
  • ۱۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۷
لورس :بازار ارزهای دیجیتال وارد سپتامبر خونین شدند – مراقب باشید
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

بازار ارزهای دیجیتال وارد سپتامبر خونین شدند – مراقب باشید به گزارش زوم ارز، از لحاظ تاریخی، سپتامبر خونین ترین ماه برای گاوهای نر بیت کوین (BTC) است. مایلز دویچر، تحلیلگر می گوید، این بار ممکن است اوضاع حتی بدتر باشد. بازارهای رمزنگاری، به ویژه بیت‌کوین (BTC) و آلت‌کوین‌های بزرگ، با زمینه‌های بحث‌برانگیز اقتصاد کلان، عدم قطعیت نظارتی و «باز کردن قفل‌های» گسترده برخی از توکن‌های محبوب دست و پنجه نرم خواهند کرد.
در سپتامبر ۲۰۲۳، بازار بی‌حوصله و بی حوصله بیت کوین (BTC) باید با “اضافه عرضه قابل توجه” مبارزه کند. مایلز دویچر تحلیلگر در چشم انداز بازار دیروز می گوید که با تأخیر در احکام ETF بیت کوین تقویت می شود، این می تواند مشکلات بزرگی برای گاوها به همراه داشته باشد.
همانطور که تحلیلگران بارها متوجه شدند، برای سال‌های متمادی، سپتامبر برای بیت‌کوین‌داران درد و رنج به همراه داشت. در سال ۲۰۲۳، علاوه بر فرسودگی بازار، معامله گران باید منتظر انتشار بیت کوین (BTC) و بسیاری دیگر از ارزهای رمزنگاری شده توسط مجریان قانون ایالات متحده از صرافی سقوط کرده FTX باشند. همچنین، بسیاری از بازگشایی‌های..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

بازار ارزهای دیجیتال وارد سپتامبر خونین شدند – مراقب باشید

به گزارش زوم ارز، از لحاظ تاریخی، سپتامبر خونین ترین ماه برای گاوهای نر بیت کوین (BTC) است. مایلز دویچر، تحلیلگر می گوید، این بار ممکن است اوضاع حتی بدتر باشد. بازارهای رمزنگاری، به ویژه بیت‌کوین (BTC) و آلت‌کوین‌های بزرگ، با زمینه‌های بحث‌برانگیز اقتصاد کلان، عدم قطعیت نظارتی و «باز کردن قفل‌های» گسترده برخی از توکن‌های محبوب دست و پنجه نرم خواهند کرد.

در سپتامبر ۲۰۲۳، بازار بی‌حوصله و بی حوصله بیت کوین (BTC) باید با “اضافه عرضه قابل توجه” مبارزه کند. مایلز دویچر تحلیلگر در چشم انداز بازار دیروز می گوید که با تأخیر در احکام ETF بیت کوین تقویت می شود، این می تواند مشکلات بزرگی برای گاوها به همراه داشته باشد.

بخوانید  لیست عرضه اولیه ارزهای دیجیتال + بررسی تخصصی

همانطور که تحلیلگران بارها متوجه شدند، برای سال‌های متمادی، سپتامبر برای بیت‌کوین‌داران درد و رنج به همراه داشت. در سال ۲۰۲۳، علاوه بر فرسودگی بازار، معامله گران باید منتظر انتشار بیت کوین (BTC) و بسیاری دیگر از ارزهای رمزنگاری شده توسط مجریان قانون ایالات متحده از صرافی سقوط کرده FTX باشند. همچنین، بسیاری از بازگشایی‌های عظیم، از جمله Apecoin (APE)، Aptos (APT)، dYdX (DYDX) و Optimism (OP)، قرار است در ماه سپتامبر انجام شوند.

در شرایط دیگر، بازارها به راحتی این «دیوارهای فروش» بالقوه را در جفت‌های آلتکوین با سرمایه بزرگ جذب می‌کنند، اما در اوایل سه‌ماهه چهارم سال ۲۰۲۳، وضعیت برای گاوها بسیار خطرناک به نظر می‌رسد:

در شرایط عادی بازار، این فشار فروش به راحتی جذب می شود. اما در این محیط با نقدینگی کم، آن حجمی که قبلاً روی قیمت بود، لازم نیست. بنابراین در غیاب علاقه مجدد از سوی فعالان بازار (احتمالاً از طریق توسعه ETF)، ما باید محتاط باشیم

طول عمر کوتاه پمپ بیت کوین (BTC) که توسط برد Grayscale در دادگاه ایجاد شد، بهترین شاخص بی تفاوتی بازار برای Deutscher بود. همانطور که قبلا توسط U.Today پوشش داده شد، این سرخوشی تنها دو روز ادامه داشت تا اینکه قیمت بیت کوین (BTC) به سطوحی بازگشت که از اواسط ژوئن مشاهده نشده بود.

بخوانید  بررسی نمودار قیمت بیت کوین و ۴ ارز دیجیتال با پتانسیل رشد بالا

بیت‌کوین‌ها باید به روزهای ۱۳ و ۲۰ سپتامبر اهمیت دهند

علاوه بر کاتالیزورهای «کریپتو بومی»، دویچر توصیه می‌کند که محرک‌های اقتصاد کلان آینده را از نزدیک تماشا کنید. یعنی، او توصیه می کند که روی انتشار شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) در ۱۳ سپتامبر و جلسه کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) در ۲۰ سپتامبر تمرکز کنید.

معمولاً هر دو شاخص در هر جهت بر قیمت بیت کوین (BTC) و آلت کوین های اصلی تأثیر می گذارند.

در عین حال، چشم انداز تحلیلگر نیز خوش بینی محتاطانه ای را نشان می دهد: او پیش بینی می کند که خریداران علاقه مند به انباشت بیت کوین (BTC) در سطح معینی خواهند بود. هر دو ۲۵۰۰۰ و ۲۳۰۰۰ دلار برای او مانند “سطوح علاقه” به نظر می رسند، اما او همچنین از کاهش بیت کوین (BTC) شگفت زده نمی شود.

با زمان انتشار، بیت‌کوین (BTC) در صرافی‌های اصلی نقطه‌ای به ۲۵۸۳۳ دلار تغییر می‌کند.

بخوانید  آیا کوین بیس بزرگترین دارنده بیت کوین جهان است؟

منبع: u.today

مقاله اصلی

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2607207

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها