تاریخ : دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 13 May , 2024
0

لورس :بازار در اختیار توکن‌های هوش مصنوعی

  • کد خبر : 2627956
  • ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۸:۳۲
لورس :بازار در اختیار توکن‌های هوش مصنوعی
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

بازار در اختیار توکن‌های هوش مصنوعی بزرگنمایی متن خبر رمزارز نیوز : در میان عرضه‌ فناوری‌های متعدد و پیشرفت‌های اجتماعی، توکن هوش مصنوعی فچ (FET) بهترین عملکرد را در میان آلت‌کوین‌های با ارزش بازار متوسط، از خود به نمایش گذاشته است. این اتفاق می‌تواند بیانگر آن باشد که توکن‌های هوش مصنوعی بار دیگر بر بازار تسلط یافته‌اند. در طی هفته گذشته، قیمت FET، توکن بومی پلتفرم هوش مصنوعی Fetch.AI، بیش از ۶۰درصد افزایش یافت و از ۰.۲۲دلار به ۰.۳۸دلار رسید.FET در حال حاضر در آستانه‌ ورود به جمع ۱۰۰توکن برتر از نظر ارزش بازار و یکی از پنج ارز دیجیتال برتر در حوزه هوش مصنوعی لقب گرفته است. اخیرا FET یک رابط چت مبتنی بر هوش مصنوعی به نام DeltaV را معرفی کرد که قادر به انجام گفت‌وگوهای زبان طبیعی برای مدیریت وظایف به صورت مستقل است. این کمپین به سرعت مورد توجه علاقه‌مندان به هوش مصنوعی در سراسر جهان قرار گرفت. علاوه بر این، FET با Techfest، بزرگ‌ترین جشنواره علم و فناوری آسیا که توسط موسسه فناوری هند بمبئی میزبانی می‌شود، برای سازمان‌دهی هکاتون HackAI همکاری می‌کند. هکاتون رویدادی است که در آن برنامه‌نو..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

بازار در اختیار توکن‌های هوش مصنوعی بزرگنمایی متن خبر رمزارز نیوز : در میان عرضه‌ فناوری‌های متعدد و پیشرفت‌های اجتماعی، توکن هوش مصنوعی فچ (FET) بهترین عملکرد را در میان آلت‌کوین‌های با ارزش بازار متوسط، از خود به نمایش گذاشته است. این اتفاق می‌تواند بیانگر آن باشد که توکن‌های هوش مصنوعی بار دیگر بر بازار تسلط یافته‌اند. در طی هفته گذشته، قیمت FET، توکن بومی پلتفرم هوش مصنوعی Fetch.AI، بیش از ۶۰درصد افزایش یافت و از ۰.۲۲دلار به ۰.۳۸دلار رسید.FET در حال حاضر در آستانه‌ ورود به جمع ۱۰۰توکن برتر از نظر ارزش بازار و یکی از پنج ارز دیجیتال برتر در حوزه هوش مصنوعی لقب گرفته است.

اخیرا FET یک رابط چت مبتنی بر هوش مصنوعی به نام DeltaV را معرفی کرد که قادر به انجام گفت‌وگوهای زبان طبیعی برای مدیریت وظایف به صورت مستقل است. این کمپین به سرعت مورد توجه علاقه‌مندان به هوش مصنوعی در سراسر جهان قرار گرفت. علاوه بر این، FET با Techfest، بزرگ‌ترین جشنواره علم و فناوری آسیا که توسط موسسه فناوری هند بمبئی میزبانی می‌شود، برای سازمان‌دهی هکاتون HackAI همکاری می‌کند. هکاتون رویدادی است که در آن برنامه‌نویسان و افراد مختلف که درگیر توسعه نرم‌افزار هستند، گرد هم می‌آیند و در توسعه پروژه‌های نرم‌افزاری و گاهی سخت‌افزاری با یکدیگر همکاری می‌کنند. همچنین تیم Fetch.AI تمام عملیات مربوط به ارز دیجیتال خود را به امارات متحده عربی منتقل کرد. سایر ارزهای دیجیتال پیشرو در حوزه هوش مصنوعی نیز عملکرد خوبی را به ثبت رسانده‌اند. در این بین، سینگولاریتی (AGIX) و اینجکتیو (INJ) در بازه زمانی هفتگی، به ترتیب ۳۲درصد و نزدیک به ۵۰درصد رشد کرده‌اند. ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال حوزه هوش مصنوعی هم در ۲۴ساعت گذشته ۴درصد رشد کرده و از ۶میلیارد دلار فراتر رفته است.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2627956

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها