تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
1

لورس :بازار در انتظار سخنان قدرتمندترین مرد بازارهای مالی دنیا، آیا منتظر کاهش قیمت‌ها باید بود؟

  • کد خبر : 2603101
  • ۰۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۶
لورس :بازار در انتظار سخنان قدرتمندترین مرد بازارهای مالی دنیا، آیا منتظر کاهش قیمت‌ها باید بود؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۲ دقیقهجامعه ارزهای دیجیتال مشتاقانه منتظر سخنرانی جروم پاول، رئیس فدرال رزرو در گردهمایی جکسون هول هستند که امروز برگزار خواهد شد. اظهارات پاول این توان را دارد که نه تنها بر بازارهای سنتی، مانند بازارهای سهام و کالاها، بلکه بر فضای بی‌ثبات ارزهای دیجیتال نیز تأثیر بگذارد. پس‌زمینه بیت کوین (BTC) و بازار گسترده‌تر ارزهای دیجیتال با بی‌ثباتی نمایان شده است و سقوط اخیر در پنج‌شنبه گذشته، همچنان سایه‌ای از عدم اطمینان را در این بازار ایجاد می‌کند. انتظار می‌رود گردهمایی جکسون هول، که از لحاظ تاریخی به دلیل تسریع در تحرکات بازار شناخته می‌شود، نوسانات جدیدی را در بازار شکل دهد. جهت این نوسان، چه صعودی باشد و چه نزولی، تا حد زیادی به لحن پاول بستگی دارد؛ خواه او موضعی انقباضی یا انبساطی اتخاذ کند.
یک سال پیش، بازنگری غیرمنتظره پاول در سخنرانی‌اش موج‌ شدیدی را در اکوسیستم‌های مالی ایجاد کرد که منجر به افت بازار سهام، بیت‌ کوین و سایر ارزهای دیجیتال شد و بازار نزولی را تشدید کرد. این موارد نگرانی‌هایی را در مورد اینکه آیا ممکن است یک‌بار دیگر شاهد غافلگیری انقباضی دیگری از سوی ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

جامعه ارزهای دیجیتال مشتاقانه منتظر سخنرانی جروم پاول، رئیس فدرال رزرو در گردهمایی جکسون هول هستند که امروز برگزار خواهد شد. اظهارات پاول این توان را دارد که نه تنها بر بازارهای سنتی، مانند بازارهای سهام و کالاها، بلکه بر فضای بی‌ثبات ارزهای دیجیتال نیز تأثیر بگذارد. پس‌زمینه بیت کوین (BTC) و بازار گسترده‌تر ارزهای دیجیتال با بی‌ثباتی نمایان شده است و سقوط اخیر در پنج‌شنبه گذشته، همچنان سایه‌ای از عدم اطمینان را در این بازار ایجاد می‌کند. انتظار می‌رود گردهمایی جکسون هول، که از لحاظ تاریخی به دلیل تسریع در تحرکات بازار شناخته می‌شود، نوسانات جدیدی را در بازار شکل دهد. جهت این نوسان، چه صعودی باشد و چه نزولی، تا حد زیادی به لحن پاول بستگی دارد؛ خواه او موضعی انقباضی یا انبساطی اتخاذ کند.

یک سال پیش، بازنگری غیرمنتظره پاول در سخنرانی‌اش موج‌ شدیدی را در اکوسیستم‌های مالی ایجاد کرد که منجر به افت بازار سهام، بیت‌ کوین و سایر ارزهای دیجیتال شد و بازار نزولی را تشدید کرد. این موارد نگرانی‌هایی را در مورد اینکه آیا ممکن است یک‌بار دیگر شاهد غافلگیری انقباضی دیگری از سوی پاول باشیم، در بازارهای مالی ایجاد کرده است. با این حال، احساسات غالب حاکی از آن است که پاول ممکن است این بار هیچ تغییر عمده‌ای را در مسیر پولی فدرال رزرو فاش نکند. برخی کارشناسان بر این باورند که فدرال رزرو به داده‌های اقتصادی وابسته خواهد ماند و هرگونه توقف در چرخه افزایش نرخ بهره به عنوان یک فرصت برای داشتن تمام گزینه‌ها تلقی خواهد شد.
از سوی دیگر، موسسه مالی بانک آمریکا انتظار دارد که پاول بر تعهد فدرال رزرو به هدف تورم ۲ درصدی خود تاکید کند. علی‌رغم برخی پیشرفت‌ها، پاول احتمالاً تأکید می‌کند که هنوز کارهای بیشتری برای مهار تورم وجود دارد که به طور بالقوه به یک مرحله طولانی از مواضع پولی محدودکننده اشاره می‌کند. بازار از آوریل ۲۰۲۳ تحت سلطه احساسات نزولی قرار گرفته است و هر تلاشی از سوی خریداران برای ایجاد سطح حمایتی با زیان‌ مواجه شده است. فشار نزولی مستمر هرگونه احتمال صعودی را محدود کرده و آینده بازار را نامشخص می‌کند. در نتیجه، جامعه ارزهای دیجیتال در انتظار سخنرانی جروم پاول است که توان تاثیرگذاری قابل توجهی بر احساسات و جهت‌گیری بازار دارد. با توجه به الگوهای اخیر قیمتی بیت کوین در سال گذشته، هیچ تضمینی برای تکرار این الگو وجود ندارد؛ و مدیریت ریسک مناسب در این محیط ناپایدار ضروری است.

بخوانید  اکسکوینو در پاسخ به پیگیری دیجیاتو: مشکل برداشت ریالی را در روزهای آینده حل می‌کنیم (به روز رسانی شد)

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته بازار در انتظار سخنان قدرتمندترین مرد بازارهای مالی دنیا، آیا منتظر کاهش قیمت‌ها باید بود؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2603101

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها