تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
1

لورس :بازار صعودی آلت‌کوین‌ها و ۴ ارز جدید در آبان‌تتر

  • کد خبر : 2636877
  • ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

در راستای صعودی شدن بازار در روزهای اخیر و رشد قیمت بیت‌کوین و آلت‌کوین‌ها، ۴ ارز جدید به لیست ارزهای آبان‌تتر اضافه شد. کاربران آبان‌تتر در حال حاضر می‌توانند در کنار معامله حرفه‌ای در بازارهای بیت‌کوین، اتریوم و شیبا، به معامله فوری بیش از ۴۴۰ ارز دیجیتال متنوع بر بستر صرافی آبان‌تتر بپردازند.
خرید ارز دیجیتال یکی از اهداف آبان‌تتر از آغاز تا کنون، فراهم آوردن امکان معامله وسیع‌ترین طیف ممکن از دارایی‌های دیجیتال برای کاربران خود بوده است. در همین راستا، در روزهای اخیر ۴ ارز از ارزهای درخواستی کاربران، یعنی پیکسل (PIXEL)، آیوز (AIOZ)، آکاش نتورک (AKT) و نوترون (NTRN) در آبان‌تتر لیست شدند. در ادامه به معرفی مختصر هر یک از این ارزها می‌پردازیم.
۱. ارز دیجیتال پیکسل (PIXEL) ارز دیجیتال پیکسل که رتبه ۱۴۴ بازار ارزهای دیجیتال را به خود اختصاص داده است، یکی از ارزهایی بود که در هفته اخیر سر و صدای بسیاری به پا کرد. پیکسل در حال حاضر قیمتی در حدود ۰.۵۸ دلار دارد و در بیش از ۷۰۰ صرافی در جهان لیست شده است.
میزان کل عرضه این ارز دیجیتال برابر با ۵ میلیارد واحد است که تمام آن به بازار عرض..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

در راستای صعودی شدن بازار در روزهای اخیر و رشد قیمت بیت‌کوین و آلت‌کوین‌ها، ۴ ارز جدید به لیست ارزهای آبان‌تتر اضافه شد. کاربران آبان‌تتر در حال حاضر می‌توانند در کنار معامله حرفه‌ای در بازارهای بیت‌کوین، اتریوم و شیبا، به معامله فوری بیش از ۴۴۰ ارز دیجیتال متنوع بر بستر صرافی آبان‌تتر بپردازند.

خرید ارز دیجیتال

یکی از اهداف آبان‌تتر از آغاز تا کنون، فراهم آوردن امکان معامله وسیع‌ترین طیف ممکن از دارایی‌های دیجیتال برای کاربران خود بوده است. در همین راستا، در روزهای اخیر ۴ ارز از ارزهای درخواستی کاربران، یعنی پیکسل (PIXEL)، آیوز (AIOZ)، آکاش نتورک (AKT) و نوترون (NTRN) در آبان‌تتر لیست شدند. در ادامه به معرفی مختصر هر یک از این ارزها می‌پردازیم.

۱. ارز دیجیتال پیکسل (PIXEL)

ارز دیجیتال پیکسل که رتبه ۱۴۴ بازار ارزهای دیجیتال را به خود اختصاص داده است، یکی از ارزهایی بود که در هفته اخیر سر و صدای بسیاری به پا کرد. پیکسل در حال حاضر قیمتی در حدود ۰.۵۸ دلار دارد و در بیش از ۷۰۰ صرافی در جهان لیست شده است.

میزان کل عرضه این ارز دیجیتال برابر با ۵ میلیارد واحد است که تمام آن به بازار عرضه شده است. ارز دیجیتال PIXEL در واقع توکن بومی یک بازی با همین نام است و در آن بازی به کار گرفته می شود.بالاترین قیمتی که توکن PIXEL در یکسال اخیر تجربه کرده، برابر با ۰.۶۸ دلار بوده است.

خرید ارز دیجیتال پیکسل

۲. ارز دیجیتال آیوز (AIOZ)

ارز دیجیتال آیوز در حال حاضر قیمتی در حدود ۰.۳۲ دلار دارد و در رتبه ۱۸۲ بازار ارزهای دیجیتال قرار گرفته است. شبکه بلاک چین آیوز در تلاش است با ادغام زبان‌های قراردادهای هوشمند در سراسر شبکه اتریوم و کاسموس، در توانمندسازی وب۳ ایفای نقش کند.

بالاترین قیمتی که آیوز در یک سال اخیر تجربه کرده برابر با ۰.۳۳ دلار بوده. در حال حاضر بیش از یک میلیارد واحد از این ارز دیجیتال عرضه شده و از میزان کل عرضه آن، اطلاعی در دست نیست.

خرید ارز دیجیتال آیوز

۳. ارز دیجیتال آکاش نتورک (AKT)

آکاش نتورک یک شبکه متن‌باز است که امکان خرید و فروش منابع محاسباتی ایمن و کارآمد را برای کاربران خود فراهم می‌کند. توکن بومی این شبکه که با علامت اختصاری AKT نشان داده می‌شود، رتبه ۷۵ بازار ارزهای دیجیتال را به خود اختصاص داده است و قیمتی در حدود ۴.۷۵ دلار دارد.

ميزان کل عرضه این ارز دیجیتال در حدود ۴۰۰ هزار واحد است که تاکنون بیش از نیمی از آن به بازار عرضه شده و در گردش است. قیمت حال حاضر این ارز دیجیتال با بالاترین قیمتی که در یکسال اخیر تجربه کرده است، یعنی ۴.۹۶ دلار فاصله چندانی ندارد.

خرید ارز دیجیتال آکاش نتورک

۴. ارز دیجیتال نوترون (NTRN)

پروتکل ارز دیجیتال نوترون، پروتکلی است که به توسعه‌دهندگان این امکان را می‌دهد تا برنامه‌های کاربردی برای کاربرانی در هر کجای دنیا بسازند. توکن بومی این شبکه با علامت اختصاری NTRN شناخته می‌شود و در حال حاضر قیمتی در حدود ۱.۷۱ دلار دارد و رتبه ۱۳۸ بازار ارزهای دیجیتال را به خود اختصاص داده است.

میزان کل عرضه نوترون محدود و برابر با ۱ میلیارد واحد است که تقریباً تمام آن تاکنون عرضه شده است و حدود یک چهارم از آن در گردش است. بالاترین قیمتی که این ارز دیجیتال در یک سال اخیر تجربه کرده، برابر با ۱.۹۹ دلار بوده است.

خرید ارز دیجیتال نوترون

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2636877

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها