تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
1

لورس :بازار کریپتو به انتهای روند نزولی خود نزدیک شده‌ است

  • کد خبر : 2604111
  • ۰۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۲
لورس :بازار کریپتو به انتهای روند نزولی خود نزدیک شده‌ است
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

آخرین تحلیل جی‌پی مورگان: بازار کریپتو به انتهای روند نزولی خود نزدیک شده‌ است بزرگنمایی متن خبر میهن بلاک‌چین: بانک جی‌پی مورگان (JPMorgan) در جدیدترین گزارش خود اعلام کرده است کاهش اوپن اینترست (Open Interest) قراردادهای فیوچرز بیت کوین (BTC) نشان می‌دهد اکثر معاملات لانگ (خرید) لیکویید شده‌اند. به همین خاطر، این بانک پیش‌بینی کرده بازار کریپتو به انتهای روند نزولی خود نزدیک شده است. به نقل از کوین‌تگلراف و طبق گزارش وب‌سایت بلومبرگ (Bloomberg)، تحلیلگران این بانک آمریکایی اعلام کرده‌اند بخش زیادی از معاملات فیوچرز بازار کریپتو لیکویید شده‌‌اند. آنها این تحلیل را بر اساس اوپن اینترست قراردادهای فیوچرز بیت‌کوین در بورس کالای شیکاگو (CME) انجام داده‌‌اند که نشان می‌دهد فشار فروش ممکن است به زودی کاهش یابد.
اوپن اینترست شاخصی برای اندازه‌گیری حجم قراردادهای فعال بازار فیوچرز است و به خوبی می‌تواند احساسات بازار و قدرت روند بیت کوین را نشان دهد.
به گفته تحلیلگران بانک جی‌پی‌مورگان، کاهش اوپن اینترست بیت‌کوین نشان می‌دهد روند فعلی آن ضعیف شده است. آنها به همین خاطر تاکید کرده‌اند: در نت..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

آخرین تحلیل جی‌پی مورگان:

بازار کریپتو به انتهای روند نزولی خود نزدیک شده‌ است بزرگنمایی متن خبر میهن بلاک‌چین: بانک جی‌پی مورگان (JPMorgan) در جدیدترین گزارش خود اعلام کرده است کاهش اوپن اینترست (Open Interest) قراردادهای فیوچرز بیت کوین (BTC) نشان می‌دهد اکثر معاملات لانگ (خرید) لیکویید شده‌اند. به همین خاطر، این بانک پیش‌بینی کرده بازار کریپتو به انتهای روند نزولی خود نزدیک شده است.

به نقل از کوین‌تگلراف و طبق گزارش وب‌سایت بلومبرگ (Bloomberg)، تحلیلگران این بانک آمریکایی اعلام کرده‌اند بخش زیادی از معاملات فیوچرز بازار کریپتو لیکویید شده‌‌اند. آنها این تحلیل را بر اساس اوپن اینترست قراردادهای فیوچرز بیت‌کوین در بورس کالای شیکاگو (CME) انجام داده‌‌اند که نشان می‌دهد فشار فروش ممکن است به زودی کاهش یابد.

اوپن اینترست شاخصی برای اندازه‌گیری حجم قراردادهای فعال بازار فیوچرز است و به خوبی می‌تواند احساسات بازار و قدرت روند بیت کوین را نشان دهد.

بخوانید  توکن های تقلبی ChatGPT؛ سرمایه گذاران مراقب باشند!

به گفته تحلیلگران بانک جی‌پی‌مورگان، کاهش اوپن اینترست بیت‌کوین نشان می‌دهد روند فعلی آن ضعیف شده است. آنها به همین خاطر تاکید کرده‌اند: در نتیجه، در کوتاه‌مدت شاهد نزولی محدود در بازارهای کریپتو هستیم.

در این گزارش خاطرنشان شده است بازار کریپتو در هفته‌های اخیر به‌دلیل افزایش بدبینی معامله‌گران نسبت به تغییرات قانونی و نظارتی آمریکا با افت قیمت مواجه شده است. به همین خاطر، قیمت بیت کوین در یک‌ماه گذشته بیشتر از ۱۰درصد کاهش یافته و در حال حاضر به مرز ۲۶هزار دلار رسیده است.

البته در ماه‌های قبل‌تر تحولات مثبت زیادی باعث شد قیمت BTC افزایش یابد. از بین این تحولات برای مثال می‌توان به ثبت درخواست شرکت‌های مختلف برای راه‌اندازی ETFهای اسپات بیت‌کوین اشاره کرد. در حال حاضر شرکت‌هایی مانند بلک‌راک (BlackRock)، فیدلیتی (Fidelity)، آرک اینوست (ARK Investments) و توئنتی وان شیرز (۲۱Shares) درخواست خود را ثبت کرده‌اند و منتظر تایید کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) هستند. همان‌طور که پیش از این گزارش دادیم، ریپل لبز (Ripple Labs) هم چندی پیش در پرونده چندساله بین خود و SEC پیروز شد و تاثیر مثبتی روی بازار کریپتو گذاشت. تحلیلگران جی‌پی ‌مورگان تاکید کرده‌اند تاثیر چنین رویدادهای مثبتی در حال حاضر تا حدودی از بین رفته است؛ زیرا تریدرها باید منتظر نتیجه ETFهای بیت‌کوین و سرنوشت درخواست تجدیدنظر SEC علیه ریپل لبز باشند و همین مساله موج جدیدی از عدم قطعیت را در بازار کریپتو ایجاد کرده است.

بخوانید  مقصر کاهش قیمت بیت کوین

طبق گفته‌های تیم جی‌پی مورگان، این سناریو «دور جدیدی از عدم قطعیت حقوقی» را در بازار کریپتو ایجاد کرده و فعالان آن را نسبت به آینده حساس کرده است.

البته در این مدت عوامل خارجی مثل رشد بازدهی واقعی ایالات متحده و افزایش نگرانی معامله‌گران نسبت رشد اقتصادی چین هم در کاهش بازار کریپتو نقش داشته است.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2604111

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها