تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
0

لورس :بازار NFT سولانا از اتریوم پیشی گرفت

  • کد خبر : 2616395
  • ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۲
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

بازار NFTهای سولانا کاربران بیشتری نسبت به اتریوم به دست آورده است. بازار NFTهای سولانا سریع‌تر است، استفاده از آن آسان‌تر و البته ارزان‌تر است. در همین حال، اتریوم با رقابت فزاینده‌ای روبرو است.
خلاصه‌ی خبر بازار NFTهای سولانا تقریبا به اندازه‌ی همه‌ی پلتفرم‌های NFT مبتنی بر اتریوم، معامله‌گر روزانه دارد. سولانا و بازار NFTهای آن ترکیبی قدرتمند از سرعت، مقرون به صرفه بودن و جذابیت گسترده‌ای را ارائه می‌دهند. بازار NFTهای سولانا انقلابی در کریپتو ایجاد کرد رونق بازار NFTهای سولانا در حال افزایش است و تقریباً به اندازه تعداد کل پلتفرم‌های NFT مبتنی بر اتریوم، معامله‌گر روزانه وجود دارد. این موفقیت، مطابقت بین بلاک‌چین کاربرپسند و مقرون به صرفه‌ی سولانا و صنعت پررونق NFT را برجسته می‌کند.
دسترسی فوق‌العاده‌ی سولانا باعث افزایش پذیرش NFT می‌شود بلاک‌چین سولانا فقط سریع نیست. همچنین بسیار در دسترس است. هنگامی که این قابلیت دسترسی را با جذابیت گسترده NFTها ترکیب کنید، شرایطی عالی برای پذیرش گسترده ایجاد می‌شود. در حالی که بازارهای NFT اتریوم هنوز عملکرد خوبی دارند، حجم گسترده‌ی فعالیت در ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

بازار NFTهای سولانا کاربران بیشتری نسبت به اتریوم به دست آورده است. بازار NFTهای سولانا سریع‌تر است، استفاده از آن آسان‌تر و البته ارزان‌تر است. در همین حال، اتریوم با رقابت فزاینده‌ای روبرو است.

خلاصه‌ی خبر

  • بازار NFTهای سولانا تقریبا به اندازه‌ی همه‌ی پلتفرم‌های NFT مبتنی بر اتریوم، معامله‌گر روزانه دارد.
  • سولانا و بازار NFTهای آن ترکیبی قدرتمند از سرعت، مقرون به صرفه بودن و جذابیت گسترده‌ای را ارائه می‌دهند.

بازار NFTهای سولانا انقلابی در کریپتو ایجاد کرد

رونق بازار NFTهای سولانا در حال افزایش است و تقریباً به اندازه تعداد کل پلتفرم‌های NFT مبتنی بر اتریوم، معامله‌گر روزانه وجود دارد. این موفقیت، مطابقت بین بلاک‌چین کاربرپسند و مقرون به صرفه‌ی سولانا و صنعت پررونق NFT را برجسته می‌کند.

بخوانید  بررسی بازار ارزهای دیجیتال امروز، ۱۱ شهریور

دسترسی فوق‌العاده‌ی سولانا باعث افزایش پذیرش NFT می‌شود

بلاک‌چین سولانا فقط سریع نیست. همچنین بسیار در دسترس است. هنگامی که این قابلیت دسترسی را با جذابیت گسترده NFTها ترکیب کنید، شرایطی عالی برای پذیرش گسترده ایجاد می‌شود. در حالی که بازارهای NFT اتریوم هنوز عملکرد خوبی دارند، حجم گسترده‌ی فعالیت در پلتفرم NFT سولانا توجهات را به خود جلب می‌کند.

اعداد و پتانسیل

طبق گزارش DefiLlama، ارزش کل قفل‌شده‌ی (TVL) سولانا اکنون به ۳۰۶٫۸ میلیون دلار می‌رسد. این اکوسیستم DeFi، بازار NFT سولانا را تقویت می‌کند و آن را به یک مقصد جامع ارزهای دیجیتال تبدیل می‌کند. در مورد عملکرد قیمت سولانا، یک SOL با وجود چالش‌ها، در حدود ۱۸ دلار ارزش‌گذاری شده است که نشان‌دهنده‌ی انعطاف‌پذیری و پتانسیل رشد است.

نقاط قوت رقابتی اتریوم

اتریوم همچنان نقاط قوت خود را دارد و بازارهای NFT آن همچنان قابل توجه هستند. اما رشد سریع پلتفرم NFT سولانا به ما یادآوری می‌کند که دنیای ارزهای دیجیتال همواره در حال تغییر است و رهبران امروزی ممکن است در آینده در چنین جایگاهی نباشند. سولانا و بازار NFT آن به رقبای قدرتمندی تبدیل شده‌اند که از قدرت سرعت، مقرون به صرفه بودن و جذابیت گسترده استفاده می‌کنند. در حالی که اتریوم اهمیت خود را در صحنه‌ی NFT حفظ می‌کند، ممکن است لازم باشد سولانا برای مدتی در کانون توجه قرار بگیرد.

بخوانید  تلگرام از کیف پول ارز دیجیتال خود رونمایی کرد
توجه:

این مقاله مشاوره‌ی سرمایه‌گذاری ارائه نمی‌دهد. همه‌ی سرمایه‌گذاری‌ها شامل ریسک هستند و خوانندگان باید قبل از تصمیم‌گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

منبع : نوبیتکس مگ

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2616395

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها