تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
0

لورس :بازگشت مجدد کرو فایننس به میادین پس از هک ۷۰ میلیون دلاری!

  • کد خبر : 2603654
  • ۰۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۷
لورس :بازگشت مجدد کرو فایننس به میادین پس از هک ۷۰ میلیون دلاری!
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۲ دقیقهپلتفرم غیرمتمرکز کرو فایننس (Curve) پس از هک ۳۰ جولای که منجر به زیان ۷۰ میلیون دلاری شد، دوباره فعالیت خود را آغاز کرده است. با وجود این هک، به دلیل بازیابی بیش از ۷۰ درصد از وجوه از دست رفته، اعتماد کاربران به این پروژه بازگشته است.
استیبل کوین بومی crvUSD که توسط CRV وثیقه می‌شود، پس از حمله برای مدت کوتاهی همبستگی خود را با دلار آمریکا از دست داد، اما بعد از گذشت چند روز مجدد توانست به شرایط نرمال برگردد. مجموع مبلغ وام گرفته‌شده در قالب crvUSD در تاریخ ۲۵ آگوست به بالاترین حد خود، به مبلغ ۶۹٫۴۱ میلیون دلار رسید که نشان‌دهنده افزایش ۳۳ درصدی از ۱۷ آگوست است.این فعالیت نشان‌دهنده اعتماد مجدد کاربران به این پروتکل است که با تلاش‌های بازیابی و دفاع از ارزش توکن CRV تقویت شده است. پس از هک، ارزش کل دارایی‌های قفل‌شده (TVL) در این شبکه به طور قابل‌توجهی کاهش یافت.
با این حال، در هفته گذشته، TVL آن حدود ۴ درصد افزایش یافته و به ۲٫۷۳ میلیارد دلار در زمان نگارش این خبر رسیده است، اگرچه در مقایسه با زمان حمله، همچنان ۲۷ درصد کمتر است.
افزایش فعالیت بر روی پلتفرم کرو ب..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پلتفرم غیرمتمرکز کرو فایننس (Curve) پس از هک ۳۰ جولای که منجر به زیان ۷۰ میلیون دلاری شد، دوباره فعالیت خود را آغاز کرده است. با وجود این هک، به دلیل بازیابی بیش از ۷۰ درصد از وجوه از دست رفته، اعتماد کاربران به این پروژه بازگشته است.

استیبل کوین بومی crvUSD که توسط CRV وثیقه می‌شود، پس از حمله برای مدت کوتاهی همبستگی خود را با دلار آمریکا از دست داد، اما بعد از گذشت چند روز مجدد توانست به شرایط نرمال برگردد. مجموع مبلغ وام گرفته‌شده در قالب crvUSD در تاریخ ۲۵ آگوست به بالاترین حد خود، به مبلغ ۶۹٫۴۱ میلیون دلار رسید که نشان‌دهنده افزایش ۳۳ درصدی از ۱۷ آگوست است.curve-bounces-back-post-hack-as-crvusd-rallies-to-athاین فعالیت نشان‌دهنده اعتماد مجدد کاربران به این پروتکل است که با تلاش‌های بازیابی و دفاع از ارزش توکن CRV تقویت شده است. پس از هک، ارزش کل دارایی‌های قفل‌شده (TVL) در این شبکه به طور قابل‌توجهی کاهش یافت.

بخوانید  تلفن همراه اتریوم به بازار آمد، یک تلفن هوشمند با قابلیت‌های بلاکچینی!

با این حال، در هفته گذشته، TVL آن حدود ۴ درصد افزایش یافته و به ۲٫۷۳ میلیارد دلار در زمان نگارش این خبر رسیده است، اگرچه در مقایسه با زمان حمله، همچنان ۲۷ درصد کمتر است.

افزایش فعالیت بر روی پلتفرم کرو با رشد ۱۲٫۴ درصدی کارمزد تراکنش‌ها در هفته گذشته، منجر به افزایش هزینه‌های شبکه هم شد که این امر منجر به افزایش ۱۰٫۲ درصدی درآمد پروتکل شده است.

با وجود این تحولات مثبت، قیمت CRV از زمان هک تاکنون ۳۸ درصد کاهش یافته و در حال حاضر، در محدوده ۰٫۴۵۷۱ دلار معامله می‌شود. به نظر می‌رسد معامله‌گران روزانه برای جمع‌آوری CRV تردید دارند؛ زیرا شاخص‌های کلیدی حاکی از ادامه فروش توکن‌های CRV هستند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته بازگشت مجدد کرو فایننس به میادین پس از هک ۷۰ میلیون دلاری! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

بخوانید  منشور شیبا اینو منتشر شد! نمایی روشن از آینده این ارز دیجیتال یا توهمات توسعه‌دهنده آن؟
لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2603654

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها