تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
0

لورس :بازی موباکس چیست؟ همه چیز در مورد ارز دیجیتال MOBOX

  • کد خبر : 2629084
  • ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۴
لورس :بازی موباکس چیست؟ همه چیز در مورد ارز دیجیتال MOBOX
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

اگر فعال بازار کریپتوکارنسی باشید و در این حوزه گشت و گذار کنید، ممکن است این سوال برای شما مطرح گردد که بازی موباکس چیست و چطور می‌توان از طریق آن به کسب درآمد رسید. در طول چند سال اخیر، بازی‌های زیادی نیز در فضای متاورس رشد کرده‌اند که توانسته‌اند بر مبنای اکوسیستم خاص خود، موجب درآمدزایی و جذب بخش عظیمی از فعالان بازارهای جهانی ارز دیجیتال شوند. درصورتی‌که شما هم مایل به تجربه بازی‌های کریپتویی هستید، ممکن است نام موباکس را بارها شنیده باشید.
همین‌طور بازی موباکس در دسته‌بندی جدیدترین سیستم‌های تجربه کسب امتیاز وب ۳٫۰ قرار می‌گیرد.

موباکس چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟ کسب درآمد از موباکس Mobox یک پلتفرم بازی و متاورس است که بر روی زنجیره هوشمند Binance ساخته شده است. اکوسیستم Mobox شامل Defi و NFTهای درون بازی است. Momoverse متاورس سیستم Mobox توسط رمز بومی خود Mobox موردنیاز برای خرید NFT ها و سایر کلکسیون‌های درون بازی تأمین می‌شود. کاربران موباکس می‌توانند NFT ‌ها را برای شرط‌بندی و کسب درآمد در بازی خریداری کنند.
Block Brawler Trade Action Token Master از جمله محبوب‌ترین عناوین..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

اگر فعال بازار کریپتوکارنسی باشید و در این حوزه گشت و گذار کنید، ممکن است این سوال برای شما مطرح گردد که بازی موباکس چیست و چطور می‌توان از طریق آن به کسب درآمد رسید. در طول چند سال اخیر، بازی‌های زیادی نیز در فضای متاورس رشد کرده‌اند که توانسته‌اند بر مبنای اکوسیستم خاص خود، موجب درآمدزایی و جذب بخش عظیمی از فعالان بازارهای جهانی ارز دیجیتال شوند. درصورتی‌که شما هم مایل به تجربه بازی‌های کریپتویی هستید، ممکن است نام موباکس را بارها شنیده باشید.

همین‌طور بازی موباکس در دسته‌بندی جدیدترین سیستم‌های تجربه کسب امتیاز وب ۳٫۰ قرار می‌گیرد.

موباکس چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟ کسب درآمد از موباکس

Mobox یک پلتفرم بازی و متاورس است که بر روی زنجیره هوشمند Binance ساخته شده است. اکوسیستم Mobox شامل Defi و NFTهای درون بازی است. Momoverse متاورس سیستم Mobox توسط رمز بومی خود Mobox موردنیاز برای خرید NFT ها و سایر کلکسیون‌های درون بازی تأمین می‌شود. کاربران موباکس می‌توانند NFT ‌ها را برای شرط‌بندی و کسب درآمد در بازی خریداری کنند.

  • Block Brawler
  • Trade Action
  • Token Master

از جمله محبوب‌ترین عناوینی هستند که در قالب این پلتفرم در اختیار شما قرار می‌گیرند؛ دقت کنید که پس از ورود به بازی، شما می‌توانید از قابلیت P2E هم استفاده کنید. براین‌اساس، توکن‌های بازی موباکس در دسترس شما قرار می‌گیرند. حتی شما می‌توانید به‌عنوان یک توسعه‌دهنده نیز در قالب این بازی حضور داشته باشید و از پاداش‌های آن که بر مبنای ارز دیجیتال رمزنگاری شده است استفاده کنید.

در ادامه می‌توانید جدول مشخصات بازی موباکس را بررسی و مشاهده نمایید. البته دقت داشته باشید که از زمان عرضه، تغییرات کلیدی و مشهود زیادی درون آن شکل‌گرفته است.

تاریخ عرضه ۲۰۲۱
مؤسس وادیم کوت
پروتکل Proof of Stake
رمز بومی MBOX
ارزش بازار ۴۶,۵۰۸,۰۰۲ دلار
نوع توکن پرداخت‌های همتا به همتا
عرضه در گردش ۹۳۳,۴۰۰,۰۰۳ RIF
حداکثر تأمین ۱,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
متد اثبات کار

بنیان‌گذاران پروتکل MOBOX چه کسانی هستند؟

بنیان‌گذاران پروتکل MOBOX چه کسانی هستند؟

وادیم کوت بنیان‌گذار موباکس است. او در دانشگاه ملی فناوری و طراحی کیف، اوکراین تحصیل کرد. الکس چاسنیک یکی از بنیان‌گذاران موباکس بود و پیش‌گام توسعه محصول نهایی در موباکس بود. برای ورود به سیستم بازی موباکس، شما نیاز به ورود به آدرس و درگاه اینترنتی این پلتفرم mobox.io خواهید داشت. به‌محض ورود به این صفحه، در باکس اولیه، می‌توانید یک پیش‌نمایش کلی از بازی مشاهده کنید. روند کلی ثبت‌نام ساده است و البته دقت کنید که تأییدیه به ایمیل ارسال می‌گردد. پس حتماً ایمیل را درست وارد کنید.

ازآنجایی‌که بازی موباکس بر مبنای بلاک‌چین است، در نتیجه شما باید یک کیف پول دیجیتال به آن معرفی کنید. تمامی درآمدهای شما نیز درون این والت اضافه خواهد شد.

در بخش بالایی صفحه امکان ثبت‌نام خواهید داشت و البته می‌توانید نرم‌افزار اجرایی آن را برای دیوایس خود دانلود و سپس وارد حساب کاربری خود شوید. با انتخاب گزینه Explore MOMOverse می‌توانید وارد محیط شده و از نزدیک کاراکترهای بازی موباکس را بررسی کنید.

MOBOX چه کاری انجام می‌دهد؟

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که در مورد بازی موباکس وجود دارد، استفاده از سیستم درآمد غیرمتمرکز خواهد بود که این روزها موردتوجه بخش مهمی از جامعه کریپتوکارنسی قرار گرفته است.

MOBOX خود را “GameFi” می نامد – ترکیبی از “بازی” و “پلتفرم غیرمتمرکز “DeFii به حساب می آید.

بازی رایگان و بر مبنای کسب درآمد و پرداخت درون‌برنامه‌ای می‌باشد و کاربران می‌توانند با کلیدها قفل‌های صندوقچه‌ها را باز کنند و از MoMo NFT های تصادفی استفاده می‌کنند که قابل‌خرید و فروش هستند. برخی از MoMoها دارای ویژگی‌های کمیاب هستند که آنها را باارزش‌تر می‌کند. این بدان معنی است که شانس زیادی وجود دارد، زیرا کنترل بسیار کمی بر روی نوع MoMo که ممکن است آن را باز کنید، ندارید.

شناخته‌شده‌ترین بازی برای کسب درآمد در حال حاضر Axie Infinity AXS است که همچنان یکی از بهترین ارزهای دیجیتال از نظر درآمد است. اما یک چالش برای Axie این است که شروع به کار هزینه قابل‌توجهی دارد. در مقابل، MOBOX می‌گوید بازی رایگان است، اگرچه برای به‌دست‌آوردن توکن‌های KEY که قفل NFT ‌ها را باز می‌کنند، همچنان باید توکن‌های MBOX یا سایر ارزهای دیجیتال را به اشتراک بگذارید. شما می‌توانید یکی بخرید، اما در آن صورت رایگان نخواهد بود.

پروتکل ارز دیجیتال MOBOX چگونه کار می‌کند؟

پروتکل بازی موباکس یا همان ارز دیجیتال مبتنی بر موباکس، به‌عنوان یک پلت فرم بازی ساده وب ۳ کار می‌کند که شامل سهام‌داری NFT، استخراج نقدینگی و چندین طرح دیگر در اکوسیستم موباکس است. این پلتفرم اخیراً ۴ بازی مختلف Token Master، MOMO Blockchain Brawler، ChainZ Arena MOBOX Edition و یک بازی Tower Defense به نام MOLand را راه‌اندازی کرده است. برای شروع هر بازی موباکس روی پلتفرم، بازیکنان به‌سادگی باید ژتون‌های Mobox را دریافت کنند. اکوسیستم بازی همچنین دارای یک پروتکل حاکمیتی است که در آن بازیکنان می‌توانند توکن‌های خود را برای واجد شرایط بودن برای رای داده و یا مخالف پیشنهادهای مرتبط با Mobox ارائه دهند.

توکن‌های غیرقابل‌تعویض (NFT) بخش بزرگی از MOBOX هستند. MOMO NFT های آن شخصیت‌های بازی هستند که بازیکنان می‌توانند از آنها استفاده کنند و همه آنها ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود را دارند. بازیکنان می‌توانند NFT ‌ها را خریداری کنند یا با استفاده از توکن‌های KEY که با شرط‌بندی MOBOX یا سایر ارزهای دیجیتال به دست می‌آیند، قفل آن‌ها را به طور تصادفی باز کنند.

موارد استفاده بازی MOBOX چیست؟

Mobox یک پلتفرم بازی است که توسط لانچ پد معتبر Binance پشتیبانی می‌شود. پلتفرم بازی خریدهای هیجان‌انگیز شخصیت و یا آواتار را برای شخصی‌سازی کردن تجربه بازی حتی بیشتر از همیشه ارائه می‌دهد. بازیکنان می‌توانند وارد نبردهای متفاوت در مقابل بازیکن شوند و جنگ‌ها را ببرند. MomoVerse قلب پلتفرم بازی است. این یکی از انواع متاورس است که به کاربران اجازه می‌دهد محتوای دیگری را بازی کنند، توسعه دهند یا حتی بسازند و لذت ببرند و برای تعامل خود پاداش دریافت کنند.

Mystery Box NFT: کاربران می‌توانند توکن‌های MBOX خود را برای بردن NFT ‌های انحصاری به نام MOBOX MOMO NFT به اشتراک بگذارند: ان اف تی بازی موباکس نیز مزیت‌های زیادی خواهد داشت که می‌توانید از آن بهره بگیرید.

استفاده از MOBOX MOMO NFTS بازی موباکس:

  • از طریق جعبه‌های کور (جعبه‌های رمز و راز) ضرب شده
  • در یک قرارداد هوشمند برای ضرب توکن‌های MBOX شرکت کرده است.
  • قابل‌معامله در بازار MOBOX NFT.
  • در تمام بازی‌های پلتفرم MOBOX استفاده می‌شود.

موجب شده است که این پلتفرم، یکی از ایمن‌ترین و بهترین گزینه‌ها برای کسب در ازای حضور در گیم‌پلی باشد.

بازی کریپتویی محبوب ما در سال ۲۰۲۱ بسیار محبوب شده است و حالا پس از مدتی به جایگاه اصلی خود رسیده است. این پلتفرم در واقع بازی‌های رایگان را ارائه می‌دهد که در آن بازیکنان می‌توانند رمزارز را در قالب توکن‌های MOBOX کسب کنند. در حال حاضر یک بازی در MOBOX موجود است که بیشتر از تمامی موارد به شهرت رسیده؛ MOMO: Token Master، و دو بازی دیگر در نیز در قالب همین پلتفرم راه است.

توکن بازی موباکس چیست؟

توکن بازی موباکس چیست؟

یکی دیگر از سؤالاتی که در مورد این بازی مطرح می‌شود در مورد توکن آن است. توکن MBOX در واقع یک اکوسیستم بومی درون خود جای‌داده است و بر اساس پاداش دریافتی در ازای حضور در صحنه رقابت، امکان کسب امتیاز وجود دارد. همین‌طور دارندگانی که توکن MBOX را داشته باشند، می‌توانند در قالب فرومی که در نظر گرفته شده، پیشنهاداتی را ارسال نموده و آن را عرضه و تقاضا کنند. در مورد بازی موباکس سوال دیگری که مطرح می‌شود مرتبط به نحوه شروع آن است که در این مورد، توضیحات تکمیلی را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

توکن MBOX را برای استفاده در این بازی به‌عنوان امتیاز برای اخذ ویژگی‌ها در MOMO می‌توان استفاده کرد؛ مقوله کلیدی و مهم دیگری که باید در مورد بازی موباکس بدانید این است که اساساً عرضه و تقاضا در آن بالا بوده و یک بازی بسیار شلوغ و شناخته شده محسوب می‌گردد.

نکاتی که باید در مورد بازی موباکس بدانید!

پیش از هر عنوانی، باید بدانید که بازی موباکس در حال حاضر گزینه‌ای آینده‌دار مطرح می‌شود و در ادامه قصد داریم چند نکته کلیدی پیش از ورود به آن را به شما شرح دهیم.

قبل از خرید باید امتحان کنید

ازآنجایی‌که بازی با MOBOX رایگان است، اگر به فکر سرمایه‌گذاری هستید، باید از وب‌سایت آن بازدید کرده و بازی MOMO: Token Master آن را امتحان کنید. می‌توانید ایده‌ای از نحوه کار آن داشته باشید و ببینید که آیا فکر می‌کنید موفقیت‌آمیز خواهد بود یا خیر. برخی از کاربران از اینکه گیم‌پلی در MOBOX بسیار ساده است شکایت کرده‌اند.

در طول اجرای آزمایشی MOBOX موضوع ساده‌بودن گیم‌پلی مطرح بود. آن‌قدرها سرگرم‌کننده به نظر نمی‌رسید، و در مورد عملکرد بلندمدت آن‌ها شک و شبهه مطرح می‌شود، به‌خصوص وقتی که قبلاً رقابت در Axie Infinity AXS ایجاد شده و بازی یک فرم ثابت مشابه را در خود جای‌داده است.

DeFi امکان مهم بازی موباکس

مفهوم دیگری که امسال بسیار محبوب شده است، تأمین مالی غیرمتمرکز (DeFi) است که خدمات مالی بدون واسطه است. این پلتفرم یکی از ارکان صرافی های غیرمتمرکز است که معاملات را با استفاده از قراردادهای هوشمند و وجوه ارز دیجیتالی که توسط کاربران ارائه می‌شود، تسهیل می‌کند.

در مورد MOBOX همین‌طور باید به این موضوع اشاره کرد که تجارت غیرمتمرکز بین ارز دیجیتال MOBOX و بایننس کوین (BNB) ارائه می‌شود. این کار را با یک پشتیبانی استخرهای نقدینگی انجام می‌دهد. مجموعه‌ای از MOBOX و بایننس کوین که توسط کاربران ارائه شده است. هرکسی که هر دو را دارد و علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال است، می‌تواند وجوه خود را به استخر نقدینگی MOBOX قرض دهد و جوایزی کسب کند. درحالی‌که این یک شروع است، سایر صرافی‌های غیرمتمرکز استخرهای نقدینگی و گزینه‌های معاملاتی بسیار بیشتری ارائه می‌دهند.

ارز دیجیتال MOBOX در این پلتفرم کاربردهای مختلفی دارد

MOBOX در سری بازی موباکس یک توکن حاکمیتی است، به این معنی که به دارندگان این حق را می‌دهد تا پیشنهادهای مربوط به پروژه را ارسال کرده و بر اساس قیمت به آن‌ها رأی دهند. در واقع، همه کسانی که MOBOX دارند به تصمیم‌گیری در مورد آینده این پلتفرم کمک می‌کنند.

رمزارز درون بازی MOBOX است. این هم پاداشی است که می‌توانید در حین بازی کسب کنید و هم روشی است که در بازی خرید می‌کنید، مانند خرید شخصیت‌ها. همچنین می‌توانید MOBOX را در استخر نقدینگی پلتفرم برای کسب جوایز شریک کنید، آن را برای شانس بردن جعبه‌های اسرارآمیز با MOMO NFT ‌ها شرط کنید. و از آن برای پیشنهاد در مزایده‌های NFT استفاده کنید.

MOBOX یک پروژه بایننس Launchpool بود که منجر به افزایش قیمت بیش از ۴۵۰٪ شد.

صرافی Binance به طور مرتب پروژه‌های DeFi را در بایننس Launchpool خود قرار می‌دهد. به مدت ۳۰ روز، کاربران آن می‌توانند کریپتو خود را به اشتراک بگذارند و در پروژه جوایزی کسب کنند.

در ۱۹ آگوست ۲۰۲۱، بایننس اعلام کرد که MOBOX بیست و دومین پروژه انتخاب شده برای بایننس لانچ پول است. ازآنجایی‌که بایننس یکی از بزرگ‌ترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال است، انتظار می‌رود که کاملاً صحیح، داده‌های خود را با آنالیز منتشر کند. ارزش MOBOX تنها در آن روز تقریباً سه برابر شد و در مدت کمی بیش از یک هفته، قیمت بیش از ۴۵۰ درصد افزایش یافت.

گزینه‌های خرید برای سرمایه‌گذاران آمریکایی در بازی موباکس محدود است!

اکثر صرافی‌های اصلی MOBOX را فهرست نکرده‌اند، بنابراین خرید آن می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. اگر می‌خواهید به این ارز دیجیتال دست پیدا کنید، Gate.io یک صرافی است که معاملات MOBOX را ارائه می‌کند. اگرچه بایننس MOBOX نیز دارد، اما در حال حاضر فقط برای مشتریان خارج از ایالات متحده صادق است. در Binance.US، نسخه ایالات متحده صرافی، MOBOX در دسترس نیست.

اگر یک شهروند امریکایی هستید یا حساب Binance.US دارید گزینه دیگری وجود دارد. می‌توانید بایننس کوین را خریداری کنید و سپس به وب‌سایت MOBOX بروید. در صفحه MOMO Farmer، می‌توانید بایننس کوین را با MOBOX مبادله کنید.

استفاده از کیف پول متا مسک برای بازی موباکس

استفاده از کیف پول متا مسک برای بازی موباکس

در حال حاضر متا مسک بهترین گزینه به‌عنوان کیف پول برای بازی موباکس محسوب می‌شود. در واقع این بازی یک والت اختصاصی نیز دارد؛ اما ازآنجایی‌که متا مسک عمومیت بیشتری دارد می‌تواند انتخاب منطقی‌تری باشد. شما می‌توانید کیف پول آن را با استفاده از اسکن QR به اکانت خود متصل کنید. البته دقت کنید که می‌توانید از کیف پول اختصاصی بایننس چین هم بهره بگیرید که اتصال به بازی موباکس در آن اجباری خواهد بود. در غیر این صورت شما نمی‌توانید وارد بازی شوید.

جمع‌بندی نهایی

رمزارزها دنیای گسترده‌ای دارند، معاملات زیادی بر پایه آن‌ها انجام می‌شود و هرساله، مقالات زیادی توسط گیک‌ها یا متخصصین تکنولوژی در مورد آن منتشر می‌گردد. بازی موباکس نیز یکی از مهم‌ترین، شناخته‌شده‌ترین و برجسته‌ترین عناوینی است که در سال ۲۰۲۱ میلادی سروصدای زیادی به پا کرد.

شما برای استفاده از بازی می‌توانید وارد وبگاه رسمی آن شده و سپس با ساخت حساب کاربری و اتصال به یک کیف پول، آن را تجربه کنید. پس از کسب امتیاز قادر به عرضه امتیازات خود و همین‌طور دریافت ارز دیجیتال اختصاصی خواهید بود. البته در زمان تحریر این مقاله، ارزش کلی کوین این بازی کاهش پیدا کرده است؛ این موضوع یکی از غیرقابل‌پیش‌بینی‌ترین اتفاقات در قالب ارزهای دیجیتال خواهد بود و به طبع فرم بازی موباکس نیز از این قاعده مستثنی نیست.

Originally posted 2023-02-23 12:29:19.

The post بازی موباکس چیست؟ همه چیز در مورد ارز دیجیتال MOBOX appeared first on بیتمینو.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2629084

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها