تاریخ : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 14 May , 2024
0

لورس :بازی کارتی «موازی» به عنوان یک NFT در شبکه اتریوم برای عموم باز شد.

  • کد خبر : 2636287
  • ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۴
لورس :بازی کارتی «موازی» به عنوان یک NFT در شبکه اتریوم برای عموم باز شد.
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

بازی کارتی «موازی» به عنوان یک NFT در شبکه اتریوم برای عموم باز شد. به گزارش زوم ارز، یک بازی ورق تجاری NFT به نام Parallel در تاریخ ۲۹ فوریه (پنج‌شنبه) منتظر انتقال به نسخه بتای باز خود در سراسر Ethereum و شبکه مقیاس‌پذیری Base است. این بازی به هر فرد اجازه می‌دهد وارد شده و بازی را آغاز کند. Parallel، که قبلاً تنها در نسخه بتای بسته بود، بر پایه غول‌های ژانر مانند Hearthstone و Magic ساخته شده است و در حال گردهمایی بازیکنان است. با این حال، با اضافه کردن تغییرات و فضای متمایز، به اپرای فضایی خاصیت خاصی داده شده است.
توسعه دهندگان Parallel اعلام کرده‌اند که راه‌اندازی نسخه بتای باز به زودی انجام خواهد شد و قبل از باز کردن دروازه‌ها، یک به‌روزرسانی بازی با گیم‌پلی متنوع و افزودن محتوا منتشر شده است.
در یک پست وبلاگ، تیم توسعه Parallel اعلام کرده است: “بالاخره رسید. نسخه بتای باز کودک ما به دنیا آمد.” آنها اظهار داشته‌اند که این به‌روزرسانی تغییرات اساسی در تعادل بازی ندارد و تمرکز آن بر روی بهینه‌سازی کلاینت بازی رایانه شخصی است. آنها همچنین معتقدند که بازی در حال حاضر به خوبی کار می..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

بازی کارتی «موازی» به عنوان یک NFT در شبکه اتریوم برای عموم باز شد.

به گزارش زوم ارز، یک بازی ورق تجاری NFT به نام Parallel در تاریخ ۲۹ فوریه (پنج‌شنبه) منتظر انتقال به نسخه بتای باز خود در سراسر Ethereum و شبکه مقیاس‌پذیری Base است. این بازی به هر فرد اجازه می‌دهد وارد شده و بازی را آغاز کند. Parallel، که قبلاً تنها در نسخه بتای بسته بود، بر پایه غول‌های ژانر مانند Hearthstone و Magic ساخته شده است و در حال گردهمایی بازیکنان است. با این حال، با اضافه کردن تغییرات و فضای متمایز، به اپرای فضایی خاصیت خاصی داده شده است.

توسعه دهندگان Parallel اعلام کرده‌اند که راه‌اندازی نسخه بتای باز به زودی انجام خواهد شد و قبل از باز کردن دروازه‌ها، یک به‌روزرسانی بازی با گیم‌پلی متنوع و افزودن محتوا منتشر شده است.

در یک پست وبلاگ، تیم توسعه Parallel اعلام کرده است: “بالاخره رسید. نسخه بتای باز کودک ما به دنیا آمد.” آنها اظهار داشته‌اند که این به‌روزرسانی تغییرات اساسی در تعادل بازی ندارد و تمرکز آن بر روی بهینه‌سازی کلاینت بازی رایانه شخصی است. آنها همچنین معتقدند که بازی در حال حاضر به خوبی کار می‌کند و تعادل منطقی را نشان می‌دهد.

پست وبلاگ اضافه می‌کند: “ما فکر می‌کنیم هنوز فضای زیادی برای کاوش در متای فعلی وجود دارد و همه ما منتظریم که با ورود بیشتر بازیکنان و ساخت دک‌های جدید ببینیم چه اتفاقی می‌افتد. موفق باشید و خوش آمدید به ابتدای داستان.”

سرورهای بازی Parallel آنلاین شده و پچ ۰.۲۷ فعال شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره آخرین به‌روزرسانی‌ها و باز کردن فصل بتای اول از اول مارس، می‌توانید اطلاعات بیشتری را درباره Parallel دریافت کنید و پیش نمایش عملی بازی را از ماهوت گذشته ببینید و همچنین داستان سال را با جزئیات درباره تجربه NFT مشاهده کنید.

منبع: decrypt.co

مقاله اصلی

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2636287

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها