تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
1

لورس :بایننس XRP، FTM و ۱۰ استخر نقدینگی دیگر را حذف می‌کند

  • کد خبر : 2623527
  • ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۳
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

بایننس به عنوان بخشی از استراتژی خود برای حذف تدریجی پشتیبانی استیبل‌کوین BUSD تا فوریه ۲۰۲۴، برخی از استخرهای نقدینگی، از جمله XRP و FTM را حذف می‌کند. کاربران باید قبل از ۱۷ اکتبر برای مدیریت دارایی‌های خود اقدام کنند.
خلاصه‌ی خبر بایننس تا فوریه ۲۰۲۴ با حذف استخرهایی مانند XRP/BUSD، FTM/BUSD و MANA/BUSD، پشتیبانی از استیبل‌کوین BUSD را متوقف خواهد کرد. کاربران پس از ۱۳ اکتبر نمی‌توانند نقدینگی اضافه کنند و دارایی‌ها به طور خودکار در ۱۷ اکتبر بازخرید می‌شوند. بایننس و تغییر در استخرهای نقدینگی در اقدامی مهم، بایننس در حال تغییر ساختار استخرهای نقدینگی خود و توقف استخرهایی مانند XRP/BUSD، FTM/BUSD، MANA/BUSD و OP/BUSD است. این تصمیم در راستای استراتژی بایننس برای توقف حمایت از ‌کوین BUSD تا فوریه ۲۰۲۴ است.
مهلت نهایی برای نجات دارایی‌ها از ۱۳ اکتبر ساعت ۰۴:۰۰ UTC، کاربران نمی‌توانند نقدینگی را به استخرهای مشخص شده اضافه کنند. علاوه بر این، برای کسانی که قبلاً در این استخرها سرمایه‌گذاری کرده‌اند، دارایی‌های شما به‌طور خودکار در تاریخ ۱۷ اکتبر به کیف پول‌های نقدی شما واریز می‌شود. کا..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

بایننس به عنوان بخشی از استراتژی خود برای حذف تدریجی پشتیبانی استیبل‌کوین BUSD تا فوریه ۲۰۲۴، برخی از استخرهای نقدینگی، از جمله XRP و FTM را حذف می‌کند. کاربران باید قبل از ۱۷ اکتبر برای مدیریت دارایی‌های خود اقدام کنند.

خلاصه‌ی خبر

  • بایننس تا فوریه ۲۰۲۴ با حذف استخرهایی مانند XRP/BUSD، FTM/BUSD و MANA/BUSD، پشتیبانی از استیبل‌کوین BUSD را متوقف خواهد کرد.
  • کاربران پس از ۱۳ اکتبر نمی‌توانند نقدینگی اضافه کنند و دارایی‌ها به طور خودکار در ۱۷ اکتبر بازخرید می‌شوند.

بایننس و تغییر در استخرهای نقدینگی

در اقدامی مهم، بایننس در حال تغییر ساختار استخرهای نقدینگی خود و توقف استخرهایی مانند XRP/BUSD، FTM/BUSD، MANA/BUSD و OP/BUSD است. این تصمیم در راستای استراتژی بایننس برای توقف حمایت از ‌کوین BUSD تا فوریه ۲۰۲۴ است.

مهلت نهایی برای نجات دارایی‌ها

از ۱۳ اکتبر ساعت ۰۴:۰۰ UTC، کاربران نمی‌توانند نقدینگی را به استخرهای مشخص شده اضافه کنند. علاوه بر این، برای کسانی که قبلاً در این استخرها سرمایه‌گذاری کرده‌اند، دارایی‌های شما به‌طور خودکار در تاریخ ۱۷ اکتبر به کیف پول‌های نقدی شما واریز می‌شود. کاربران می‌توانند دارایی‌های خود را از این استخرهای نقدینگی قبل از ۱۷/۱۰/۲۰۲۳، ساعت ۰۴:۰۰ (UTC) بازخرید کنند. پس از این تاریخ، دارایی‌ها بر اساس نسبت‌های جاری بازخرید می‌شوند.

بهینهسازی تجربه کاربری

تصمیم بایننس برای بررسی دوره‌ای و اصلاح استخرهای نقدینگی خود با هدف تمرکز نقدینگی، کاهش لغزش و ارائه قیمت تراکنش بهتر به کاربرانش است. این امر یک تجربه‌ی معاملاتی یک‌پارچه را در بزرگ‌ترین صرافی رمزارز جهان تضمین می‌کند.

توجه:

این مقاله مشاوره‌ی سرمایه‌گذاری ارائه نمی‌دهد. همه‌ی سرمایه‌گذاری‌ها شامل ریسک هستند و خوانندگان باید قبل از تصمیم‌گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

منبع : نوبیتکس مگ

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2623527

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها