تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
0

لورس :با آفر جدید آرون گروپس همه می‌توانند کپی تریدر باشند

  • کد خبر : 2634784
  • ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶
لورس :با آفر جدید آرون گروپس همه می‌توانند کپی تریدر باشند
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :اگر کاملا با بروکر آرون گروپس آشنا نیستید به احتمال زیاد فعالیت در بازار فارکس را به صورت حرفه‌ای شروع نکرده‌اید. البته مشکلی نیست وجود ندارد چرا که همواره نقطه‌ای برای شروع در کار است و شما به عنوان یک معامله‌گر بهتر است بهترین بروکر منطقه منو یعنی آرون گروپس را […]

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

اگر کاملا با بروکر آرون گروپس آشنا نیستید به احتمال زیاد فعالیت در بازار فارکس را به صورت حرفه‌ای شروع نکرده‌اید. البته مشکلی نیست وجود ندارد چرا که همواره نقطه‌ای برای شروع در کار است و شما به عنوان یک معامله‌گر بهتر است بهترین بروکر منطقه منو یعنی آرون گروپس را بشناسید.

 آرون گروپس بروکر برنده جوایز متعددی در منطقه مناست و با هدف ارائه بهترین خدمات مالی در بازارهای سرمایه‌گذاری به مشتریان خرد و کلان روی کار آمده است. اگر تاکنون برای ثبت نام در این بروکر اقدام نکرده‌اید بهتر است فرصت را غنیمت بشمارید و در آفر جدید برای ثبت نام اقدام کنید. برای اطلاع از پیشنهاد هیجان انگیز بروکر با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

کپی ترید با آرون گروپس

 بروکر آرون گروپس به ارائه بهترین راهکارهای معاملاتی در بازار فارکس مشهور استو شما به عنوان مشتری این بروکر به قابلیت‌های متعددی از جمله نرم‌افزار معاملاتی متاتریدر ۵ و پلتفرم کپی تریدینگ (Copy trading) دسترسی خواهید داشت.

اگر همچنان با کپی ترید در فارکس آشنا نیستید باید بدانید که با مطالعه این مقاله نمی‌توانید تمام اطلاعات لازم را در این خصوص به دست بیاورید. بهتر است برای آشنایی با این استراتژی منابع معتبری که در بروکر آرون گروپس در اختیار شما قرار داده‌ایم را مطالعه کنید. اما برای اینکه بتوانید در ادامه این مقاله با ما همراه باشید و درک درستی از کپی ترید داشته باشید اندکی توضیحات در اختیار شما قرار می‌دهیم.

همانطور که می‌دانید بازار فارکس مملو از فرصت‌های معاملاتی است اما هر کسی نمی‌تواند از این فرصت‌ها به بهترین شکل استفاده کند. بازار مملو از اصطلاحات جدید و ابزارهای متنوع است که اگر اطلاعات درستی از آنها نداشته باشید نمی‌توانید از آنها به درستی استفاده کنید. به به عنوان یک معامله‌گر موفق شما باید فاکتورهای متفاوتی که روی بازار تاثیرگذار به عنوان یک معامله‌گر موفق شما باید فاکتورهای متفاوتی که روی بازار تاثیرگذار هستند به عنوان یک معامله‌گر موفق شما باید فاکتورهای متفاوتی که روی بازار تاثیرگذار هستند را به عنوان یک معامله‌گر موفق شما باید فاکتورهای متفاوتی که روی بازار تاثیرگذار هستند را بشناسید به عنوان یک معامله‌گر موفق شما باید فاکتورهای متفاوتی که روی بازار تاثیرگذار هستند را بشناسید و به عنوان یک معامله‌گر موفق شما باید فاکتورهای متفاوتی که روی بازار تاثیرگذار هستند را بشناسید و عوامل اقتصادی و اخبار را زیر نظر بگیرید. این کار مستلزم دانش اولیه و زمان کافی است.

 بنابراین ممکن است به این فکر بکنید که یک تازه کار که اطلاعات زیادی در مورد بازار فارکس ندارد چطور می‌توان از موقعیت‌های موجود در این بازار استفاده کند؟ یا حتی اگر یک حرفه‌ای زمان کافی برای بررسی بازار و مطالعه نمودارها و تحلیل‌ها در اختیار نداشته باشد آیا باید به کلی با بازار فارکس خداحافظی کند؟

 در تمام این موارد شما می‌توانید از راهکار کپی ترید استفاده کنید. در این حالت شما بدون اینکه لازم باشد زمان زیادی را برای یادگیری مفاهیم فارکس صرف کنید و تحلیل‌ها و نمودارها را بررسی کنید می‌توانید استراتژی‌های معاملاتی یک معامله‌گر که به عنوان معامله‌گر مستر شناخته می‌شود را دنبال کنید و در سود او شریک شوید.

تازه کارها می‌توانند با استفاده از این آپشن سود خود را از بازار افزایش دهند و بدون اینکه اطلاعات خاصی در مورد بازار داشته باشند با تعقیب یک حرفه‌ای به سود برسند. از از سوی دیگر حرفه‌ای‌هایی که زمان کافی برای نیز نیز می‌توانند با دنبال کردن تریدر مورد علاقه خود به سود برسند.

زمانی که از کپی ترید استفاده می‌کنید به جای اینکه نیاز باشد بازار را زیر نظر بگیرید و نمودارها و تحلیل‌ها را به صورت ۲۴ ساعته بررسی کنید کافیست زمانی را برای بررسی رفتار مسترها در نظر بگیرید تا تریدر منتخب را انتخاب کنید. تریدر مورد نظر شما باید از نظر شخصیت معاملاتی شبیه به شما باشد و استراتژی‌های خود را همسو با میزان تحمل ریسک شما در نظر بگیرد. به محض اینکه چنین تریدری پیدا کنید دیگر نیازی به بررسی بازار ندارید.

برای مشاهده اطلاعات بیشتر و شرکت در این طرح کلیک کنید

با آفر جدید آرون گروپس همه می‌توانند کپی تریدر باشند

پیشنهاد هیجان انگیز آرون گروپس

اکنون نوبت به پیشنهاد هیجان انگیز بروکر می‌رسد. به عنوان یک تریدر که به تازگی استفاده از قابلیت کپی ترید را آغاز کرده است شما می‌توانید از خبر جدید به نحو احسنت سود ببرید. ما سطح استاپ اوت و مارجین کال حساب مستر را افزایش دادیم. این افزایش به ترتیب در سطح استاپ اوت از ۵۰ درصد به ۸۰ درصد و برای مارجین کال از ۱۰۰ به ۱۵۰ درصد بوده است.

همانطور که گفتیم اگر با کپی ترید آشنا نباشید درک این مفاهیم برای شما کمی پیچیده خواهد بود. مارجین کال در واقع پیغام خطایی است که از سوی بروکر برای اینوستر و مستر صادر می‌شود تا آنها بدانند که وضعیت معاملات آنها در چه حالی است. زمانی که مارجین کال برای یک تریدر ارسال می‌شود یعنی موجودی اولیه یا وجه تضمینی که در حساب خود قرار داده است در آستانه ضرر قرار دارد و بروکر به صورت خودکار می‌تواند پوزیشن را ببندد.

در آفر جدید ما سطح مارجین کال را افزایش داده‌ایم به این ترتیب مستر یا تریدری که شما از او تقلید می‌کنید دیرتر مارجین کال دریافت می‌کند و این به شما زمان بیشتری برای مدیریت ترید می‌دهد. زیرا معمولاً کسانی که از مسترها تقلید می‌کنند دارای کمتری در اختیار دارند و در صورت ضرر خسارت هنگفت‌تری را متحمل می‌شوند و به همین دلیل افزایش سطح مارجین برای مسترها به نفع اینوستر تمام می‌شود.

 در قدم بعدی ما سطح استاپ اوت را از ۵۰ درصد به ۸۰ درصد افزایش داده‌ایم. به این ترتیب شما می‌توانید با در نظر گرفتن میزان افت سرمایه مستر عملکرد او را در بازار بررسی کنید و برای کپی کردن تریدهای او تصمیم بگیرید. توجه داشته باشید که بهتر است میزان تحمل ریسک و تنظیماتی که برای معاملات خود در نظر دارید را هنگام بررسی عملکرد مستر در نظر داشته باشید. چرا که ممکن است به عنوان یک معامله‌گر کپی کردن تریدهای پرریسک را ترجیح بدهید.

این تمام ماجرا نیست

 در قدم بعدی ما برای معامله‌گرانی که به تازگی به پلتفرم کپی ترید پیوستند و می‌خواهند معامله در این پلتفرم را آغاز کنند یک آفر هیجان انگیز در نظر گرفته‌ایم. اگر تاکنون در بروکر آرون گروپس واریز نداشته‌اید، از پانزدهم ژانویه مصادف با ۲۵ دی ماه با واریز در بروکر ۲۵ درصد بونوس خوش آمد گویی دریافت کنید.

 هدف ما از ارائه این بونس افزایش موجودی شما برای شروع معاملات است تا بتوانید سود بیشتری را از کپی ترید نصیب خود کنید. با وجود بو.نس ۲۵ درصدی و افزایش سطح استاپ اوت و مارجین کال شما می‌توانید به شکل متفاوتی از کپی ترید استفاده کنید و سود خود را از این بازار افزایش دهید. برای کسب راهنمایی‌های بیشتر در مورد کپی ترید و آفرهای جدید با پشتیبانی آرون گروپس در تماس باشید.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2634784

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها