تاریخ : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 7 May , 2024
1

لورس :با ادامه‌ی روند فروپاشی اکوسیستم، اتوماسیون Clockwork سولانا متوقف می‌شود

  • کد خبر : 2606603
  • ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۵
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

Clockwork، یک شبکه‌ی اتوماسیون قرارداد هوشمند در سولانا، مانند سایر پروژه‌های اخیر در حال متوقف شدن است. نیک گارفیلد، پس از جمع‌آوری ۴ میلیون دلار این تعطیلی را اعلام کرد.
خلاصه‌ی خبر Clockwork، شبکه‌ای برای قراردادهای هوشمند خودکار، دیگر توسعه نخواهد یافت. Clockwork به دیگر پلتفرم‌های مبتنی بر Solana که اخیرا بسته شده‌اند می‌پیوندد. اکوسیستم Solana تحت تأثیر افول FTX قرار گرفت که بر پشتیبانی و سرنوشت پروژه‌ها تأثیر گذاشت. اتوماسیون Clockwork در میان تعطیلی‌های اکوسیستم سولانا متوقف می‌شود Clockwork، یک شبکه‌ی اتوماسیون قرارداد هوشمند در Solana، فعالیت خود را متوقف کرده است. این حرکت به دنبال دیگر تعطیلی‌های اخیر در اکوسیستم صورت می‌گیرد. نیک گارفیلد، “هزینه‌های فرصت” و “محدودیت صعود تجاری” را دلایل توقف توسعه عنوان کرد.
Clockwork: توقف عملیات با نگاه به فرصت‌های جدید نیک گارفیلد، ذهن پشت Clockwork، انتخاب تیم را برای عقب‌نشینی از توسعه‌ی پروتکل اعلام کرده است. اجرای خودکار تراکنش‌های قرارداد هوشمند توسط Clockwork، که توسط شرایط، رویدادها یا زمان‌بندی‌های تعریف‌شده توسط کاربر آغاز می..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

Clockwork، یک شبکه‌ی اتوماسیون قرارداد هوشمند در سولانا، مانند سایر پروژه‌های اخیر در حال متوقف شدن است. نیک گارفیلد، پس از جمع‌آوری ۴ میلیون دلار این تعطیلی را اعلام کرد.

خلاصه‌ی خبر

  • Clockwork، شبکه‌ای برای قراردادهای هوشمند خودکار، دیگر توسعه نخواهد یافت.
  • Clockwork به دیگر پلتفرم‌های مبتنی بر Solana که اخیرا بسته شده‌اند می‌پیوندد.
  • اکوسیستم Solana تحت تأثیر افول FTX قرار گرفت که بر پشتیبانی و سرنوشت پروژه‌ها تأثیر گذاشت.

اتوماسیون Clockwork در میان تعطیلی‌های اکوسیستم سولانا متوقف می‌شود

Clockwork، یک شبکه‌ی اتوماسیون قرارداد هوشمند در Solana، فعالیت خود را متوقف کرده است. این حرکت به دنبال دیگر تعطیلی‌های اخیر در اکوسیستم صورت می‌گیرد. نیک گارفیلد، “هزینه‌های فرصت” و “محدودیت صعود تجاری” را دلایل توقف توسعه عنوان کرد.

Clockwork: توقف عملیات با نگاه به فرصت‌های جدید

نیک گارفیلد، ذهن پشت Clockwork، انتخاب تیم را برای عقب‌نشینی از توسعه‌ی پروتکل اعلام کرده است. اجرای خودکار تراکنش‌های قرارداد هوشمند توسط Clockwork، که توسط شرایط، رویدادها یا زمان‌بندی‌های تعریف‌شده توسط کاربر آغاز می‌شود، با برنامه‌ریزی پروژه برای غیرفعال کردن گره‌های خود در هر دو شبکه‌ی devnet و mainnet از ۳۱ اکتبر متوقف می‌شود. این تصمیم پس از آن اتخاذ شد که Clockwork در سال گذشته با حمایت Multicoin Capital و Asymmetric، حدود ۴ میلیون دلار سرمایه اولیه را تضمین کرد. اگرچه این بودجه نوید شروعی امیدوارکننده را می‌داد، اما این پروژه به دلیل چالش‌ها و چشم‌اندازهای رشد محدود، پیشرفت خود را متوقف کرد.

اکوسیستم سولانا: تعطیلی پروژه‌ها و تأثیر FTX

بسته شدن Clockwork بخشی از روندی است که در اثر آن اخیراً برخی از پلتفرم‌های مبتنی بر سولانا تعطیل شده‌اند. Friktion، Everlend، Formfunction و Cardinal از جمله مواردی هستند که فعالیت خود را متوقف کرده‌اند. این موج بسته شدن به دنبال مهاجرت پروژه‌های بزرگ سولانا به دیگر شبکه‌های بلاک‌چین ایجاد شده است. اکوسیستم سولانا کاملا تأثیر چالش‌های FTX را احساس می‌کند. سپرده‌های مشتریان Alameda Research و FTX Ventures برای بسیاری از پروژه های Solana حیاتی بود.

مسائل مربوط به FTX چالش‌های زیادی در اکوسیستم سولانا ایجاد کرده است. در سال ۲۰۲۲، پروژه‌های مهمی مانند y00ts و DeGods، به همراه Fractal، یک پلتفرم بازی که توسط خالق Twitch هم‌بنیان‌گذاری شد، از سولانا به پالیگان و اتریوم مهاجرت کردند. این تغییرات، پویایی چشم‌انداز بلاک‌چین و اکوسیستم‌های آن را نشان می‌دهد.

توجه:

این مقاله مشاوره‌ی سرمایه‌گذاری ارائه نمی‌دهد. همه‌ی سرمایه‌گذاری‌ها شامل ریسک هستند و خوانندگان باید قبل از تصمیم‌گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

منبع : نوبیتکس مگ

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2606603

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها