تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
0

لورس :با افزایش نرخ هش درآمد بیت کوین به ازای هر تراهش به پایین ترین حد خود نزدیک می شود

  • کد خبر : 2603717
  • ۰۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۱
لورس :با افزایش نرخ هش درآمد بیت کوین به ازای هر تراهش به پایین ترین حد خود نزدیک می شود
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

با افزایش نرخ هش درآمد بیت کوین به ازای هر تراهش به پایین ترین حد خود نزدیک می شود به گزارش زوم ارز، درآمد استخراج بیت کوین یا “قیمت هش” – معیاری از دلار به دست آمده در هر TH/s در روز – به سطوحی کاهش یافته است که از زمان فروپاشی FTX در نوامبر ۲۰۲۲ مشاهده نشده است، در حالی که نرخ هش به اوج های جدیدی رسیده است.
طی هفته گذشته، نرخ هش شبکه بیت‌کوین در ۱۸ آگوست به بالای ۴۱۴ اگزاهش در ثانیه (EH/s) رسید که یک اوج جدید برای این معیار است. p>
بر اساس گزارش Blockchain.com، اوج نرخ هش شبکه ۵۴ درصد نسبت به ابتدای سال ۲۰۲۳ و ۸۰ درصد در ۱۲ ماه گذشته افزایش یافته است. .
نرخ هش بیت کوین و قیمت ۱ سال. منبع: blockchain.com با این حال، اگرچه شبکه از نظر امنیت خوب به نظر می رسد، اما همه چیز برای ماینرهای بیت کوین چندان خوشایند نیست زیرا درآمد به شدت کاهش یافته است و زمانی که بیت کوین در نوامبر سال ۲۰۲۲ به پایین ترین سطح چرخه بازار یعنی حدود ۱۶۵۰۰ دلار سقوط کرد، به سطح خود رسید.
طبق HashPriceIndex، درآمد فقط ۰.۰۶۰ دلار به ازای هر تراهش در ثانیه در روز است، تقریباً نیمی از درآمد در اوایل ماه مه، زمانی ک..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

با افزایش نرخ هش درآمد بیت کوین به ازای هر تراهش به پایین ترین حد خود نزدیک می شود

به گزارش زوم ارز، درآمد استخراج بیت کوین یا “قیمت هش” – معیاری از دلار به دست آمده در هر TH/s در روز – به سطوحی کاهش یافته است که از زمان فروپاشی FTX در نوامبر ۲۰۲۲ مشاهده نشده است، در حالی که نرخ هش به اوج های جدیدی رسیده است.

طی هفته گذشته، نرخ هش شبکه بیت‌کوین در ۱۸ آگوست به بالای ۴۱۴ اگزاهش در ثانیه (EH/s) رسید که یک اوج جدید برای این معیار است. p>

بر اساس گزارش Blockchain.com، اوج نرخ هش شبکه ۵۴ درصد نسبت به ابتدای سال ۲۰۲۳ و ۸۰ درصد در ۱۲ ماه گذشته افزایش یافته است. .

نرخ هش بیت کوین و قیمت 1 سال. منبع: blockchain.com
نرخ هش بیت کوین و قیمت ۱ سال. منبع: blockchain.com

با این حال، اگرچه شبکه از نظر امنیت خوب به نظر می رسد، اما همه چیز برای ماینرهای بیت کوین چندان خوشایند نیست زیرا درآمد به شدت کاهش یافته است و زمانی که بیت کوین در نوامبر سال ۲۰۲۲ به پایین ترین سطح چرخه بازار یعنی حدود ۱۶۵۰۰ دلار سقوط کرد، به سطح خود رسید.

بخوانید  راهنمای جامع ساخت توکن ارز دیجیتال و لیست کردن در صرافی غیر متمرکز

طبق HashPriceIndex، درآمد فقط ۰.۰۶۰ دلار به ازای هر تراهش در ثانیه در روز است، تقریباً نیمی از درآمد در اوایل ماه مه، زمانی که جنون بیت کوین Ordinals باعث تقاضای زیادی برای فضای بلوک شد.

تحلیل‌گر بازار، دیلن لیکلر، در مورد کاهش درآمد و اوج نرخ هش اظهار داشت که دکل‌های جدید کارآمدتر تولید می‌شوند، “اما تقریبا زمان آن رسیده که قیمت از آن پیشی بگیرد”، به این معنی که قیمت‌ها باید به سمت بالا تنظیم شوند تا استخراج سودآور بماند. با چنین نرخ هش بالایی.

درآمد ماینر به ازای هر تراهش. منبع: Glassnode
درآمد ماینر به ازای هر تراهش. منبع: Glassnode

طبق گزارش‌ها، استخراج‌کنندگان بیت‌کوین به وجوه حاصل از فروش سهام در سه ماهه دوم متکی بوده‌اند تا آنها را در طول بازار نزولی حفظ کنند.

در ۲۴ آگوست، بلومبرگ گزارش داد که ۱۲ ماینر اصلی که به صورت عمومی معامله می شوند، حدود ۴۴۰ میلیون دلار از طریق فروش سهام در سه ماهه دوم به دست آوردند.

مارک جفتوویچ، مدیر خبرنامه بیت کوین کپیتالیست، قبل از اینکه اضافه کند: “اگر آنها شما را سریعتر از افزایش بیت کوین رقیق می کنند، می گوید: “برخی از شرکت های ماینینگ سهامداران را با نرخی بیش از حد رقیق می کنند.” یک تردمیل.”

بخوانید  از تیم فیس‌بوک که بر روی پروژه محرمانه بلاک چین کار می‌کنند چه می‌دانیم؟

منبع: cointelegraph.com

مقاله اصلی

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2603717

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها